Vreemder dan sigaretten uit je rugzak halen.quote:
Tja, als je nooit seks hebt weet je ook niet hoe je daarop moet reageren?quote:Op maandag 6 april 2015 21:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En al die "oeh, ah, lekker, mooi, fijn"-reacties eronder
Daarom gewoon een foto posten waar de piemel niet op staatquote:Op maandag 6 april 2015 21:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zou het niet kunnen, teveel piemels daar
Jij blij dat ik dat dan alleen gedaan heb en dat andere niet.quote:Op maandag 6 april 2015 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vreemder dan sigaretten uit je rugzak halen.
Ik zie daar mensen posten waarvan ik weet dat ze seks hebben gehadquote:Op maandag 6 april 2015 21:10 schreef yats het volgende:
[..]
Tja, als je nooit seks hebt weet je ook niet hoe je daarop moet reageren?
[..]
Daarom gewoon een foto posten waar de piemel niet op staat
Sorryquote:Op maandag 6 april 2015 21:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe vaak ik dit toch al gelezen heb.
Vond het een beetje tegenvallen eigenlijk. Maarja, het verschilt culinair niet zo veel van Nederland. En als ik hier als toerist zou komen zou ik ook balen. Waar kun je echt Nederland proeven?quote:
Ongetwijfeld ooit...quote:Op maandag 6 april 2015 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie daar mensen posten waarvan ik weet dat ze seks hebben gehad.
quote:Op maandag 6 april 2015 21:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe vaak ik dit toch al gelezen heb.
Jij hebt er nog nooit een kijkje genomenquote:
Dat kun je van iedereen toch wel zeggen?quote:Op maandag 6 april 2015 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie daar mensen posten waarvan ik weet dat ze seks hebben gehad.
Jawel, ik heb er recent zelfs nog een foto gepost (nee, geen dickpic). Al kom ik er niet veel en let ik ook niet echt op wie er wel of niet posten.quote:Op maandag 6 april 2015 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt er nog nooit een kijkje genomen?
Hij heeft er zelfs gepostquote:Op maandag 6 april 2015 21:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt er nog nooit een kijkje genomen?
Er zullen er vast wel zijn die nog nooit seks gehad hebben, hier op Fok.quote:Op maandag 6 april 2015 21:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat kun je van iedereen toch wel zeggen?
Ja maar hier toch niet?quote:Op maandag 6 april 2015 21:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er zullen er vast wel zijn die nog nooit seks gehad hebben, hier op Fok.
Euh, nee... Ik kan niet van iedereen zeggen dat ik weet dat ze seks hebbenquote:Op maandag 6 april 2015 21:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat kun je van iedereen toch wel zeggen?
quote:
Ik heb nooit seks gehad op Fok! hoorquote:Op maandag 6 april 2015 21:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Er zullen er vast wel zijn die nog nooit seks gehad hebben, hier op Fok.
Wel een redelijk 'kuise' fotoquote:
Nou, dan weet je toch wat er zo ongeveer postquote:Op maandag 6 april 2015 21:13 schreef yats het volgende:
[..]
Jawel, ik heb er recent zelfs nog een foto gepost (nee, geen dickpic). Al kom ik er niet veel en let ik ook niet echt op wie er wel of niet posten.
Jij ook he?quote:
Uh?quote:Op maandag 6 april 2015 21:08 schreef yats het volgende:
[..]
Westmalle it is...Nu maar wachten op de dm met het adres en een datum van Miss om het op te drinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |