Bij Heerenveen?quote:Op maandag 6 april 2015 20:45 schreef Evertjan het volgende:
Willems speelt binnen nu en 2 jaar bij een top 7 club in Europa
Van de tweede divisie van Frankrijk?quote:Op maandag 6 april 2015 20:45 schreef Evertjan het volgende:
Willems speelt binnen nu en 2 jaar bij een top 7 club
Het is in ieder geval niet omdat ze zwart zijnquote:Op maandag 6 april 2015 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Manu en Achabar worden ook nooit door Guus geselecteerd. Dat kan geen toeval zijn.
Als Robben een keer niet meedoet gewoon Achabar aan de andere kant.quote:Op maandag 6 april 2015 20:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Manu en Achabar worden ook nooit door Guus geselecteerd. Dat kan geen toeval zijn.
Eliaquote:Op maandag 6 april 2015 20:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als Robben een keer niet meedoet gewoon Achabar aan de andere kant.
Hahahahahaquote:Op maandag 6 april 2015 20:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Barca/Real/United/uventus/Bayern/Chelsea/Arsenal
Messi afgelopen week nog.quote:Op maandag 6 april 2015 20:48 schreef Sked het volgende:
Messi en Ronaldo zijn echt wel blessa geweest
goeiesmorgens Edgar!!quote:Op maandag 6 april 2015 20:51 schreef S0nic het volgende:
De boekhouder op het kantoor heeft dus geen koffiepauze meer
quote:
Dat gebeurt elke week, paardenlul.quote:Op maandag 6 april 2015 20:55 schreef Evertjan het volgende:
gaan ze het nog hebben over de spreekkoren bij Utreg?
quote:Op maandag 6 april 2015 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat gebeurt elke week, paardenlul.
waar is je blauwe naam?quote:
Nee, de rest van Nederland heeft niet naar Dordrecht - Heracles gekeken.quote:Op maandag 6 april 2015 20:55 schreef hafcfan het volgende:
Niemand die wist dat Everse dit gezegd had?
Die zit nu natuurlijk 24/7 bij die chauffeur aan het bed.quote:Op maandag 6 april 2015 20:55 schreef Caland het volgende:
Gaat Dirk Kuyt zo nog inbellen vanuit Istanboel?
Schreeuw niet zo manquote:Op maandag 6 april 2015 20:56 schreef Evertjan het volgende:
ALLEEN MAAR POSITIEF PRATEN OVER DE EREDIVISIE BIJ FOX SPORTS WANT WE MOETEN ABONNEMENTJES VERKOPEN!!!! OPEN JE OGEN MENSEN!!!!
dus moeten we het dan maar normaal vinden?quote:Op maandag 6 april 2015 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat gebeurt elke week, paardenlul.
Ik zie weinig negatiefs op Mario Been, Regi Blinker en de kosten voor individuele wedstrijden na.quote:Op maandag 6 april 2015 20:56 schreef Evertjan het volgende:
ALLEEN MAAR POSITIEF PRATEN OVER DE EREDIVISIE BIJ FOX SPORTS WANT WE MOETEN ABONNEMENTJES VERKOPEN!!!! OPEN JE OGEN MENSEN!!!!
Ja, leuk.quote:Op maandag 6 april 2015 20:56 schreef Caland het volgende:
Gelukkig maar dat Dirk Kuyt geblesseerd was, anders had hij die bus bestuurd.
Milan van Dongenquote:Op maandag 6 april 2015 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie weinig negatiefs op Mario Been, Regi Blinker en de kosten voor individuele wedstrijden na.
Dirk is van gewapend beton.quote:Op maandag 6 april 2015 20:56 schreef Caland het volgende:
Nee. Maar dus is het geen bijzonder onderwerp.quote:Op maandag 6 april 2015 20:56 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dus moeten we het dan maar normaal vinden?
Dat is een baas.quote:
Ik kom vanaf nu nooit meer in BNW.quote:
Zulke uitspraken verschijnen ook niet op nieuws sites natuurlijk.quote:Op maandag 6 april 2015 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, de rest van Nederland heeft niet naar Dordrecht - Heracles gekeken.
quote:Op maandag 6 april 2015 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kom vanaf nu nooit meer in BNW.
Laat ik het dan anders zeggen, de rest van Nederland geeft er geen vinkentering om wat er bij Dordrecht - Heracles is voorgevallen.quote:Op maandag 6 april 2015 20:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zulke uitspraken verschijnen ook niet op nieuws sites natuurlijk.
Heb je er ook nog een over Patrick Kluivert?quote:Op maandag 6 april 2015 20:56 schreef Caland het volgende:
Echt he? Die is gewoon op.quote:
Tegengas tegen Krabby. Hij doet het vast niet graag, maar je moet wat.quote:
Hij is fan van Helmond Sportquote:
Ik had wel al vaker gezien dat ie er achteraan liep, maar niet dat ie ineens veel harder ging sprintenquote:Op maandag 6 april 2015 21:03 schreef Caland het volgende:
Dat van die AZ speler was me niet eens opgevallen
Dan nog is het een blunder. Typisch tokkiegedrag om het te bagatelliserenquote:Op maandag 6 april 2015 21:04 schreef Vasion het volgende:
Gelul, je staat 0-4 voor en de concentratie was al de hele tweede helft weg.
Samen met Art Garfunkel toch?quote:Op maandag 6 april 2015 21:06 schreef Max23 het volgende:
Frans Hoeks schoonzoon heeft wel eens een top-10 hit gescoord in de top-40
Magere kwark is sowieso voor mietjes.quote:Op maandag 6 april 2015 21:07 schreef GGMM het volgende:
Ik eet magere kwark.
Uiteraard zonder iets er door, want dat is voor mietjes.
Noem je iedereen die iets door zijn kwark doet nou een mietje?quote:Op maandag 6 april 2015 21:07 schreef GGMM het volgende:
Ik eet magere kwark.
Welk merk.quote:Op maandag 6 april 2015 21:07 schreef GGMM het volgende:
Ik eet magere kwark.
Is dit zo'n geweldige Top 2000 grap?quote:
echte mannen eten geen magere kwarkquote:Op maandag 6 april 2015 21:07 schreef GGMM het volgende:
Ik eet magere kwark.
Leuk.quote:Op maandag 6 april 2015 21:07 schreef GGMM het volgende:
Ik eet magere kwark.
Met 'echte mannen' bedoel je dikke vetzakken die de hele dag bier drinken voor de televisie zeker?quote:
CoD1, CoD2 en CoD4 warenquote:Op maandag 6 april 2015 21:10 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Geweldig spel ja. Tegenwoordig is CoD enorme aids
Ja, ik ook. Die was opquote:Op maandag 6 april 2015 21:10 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die is degelijk ja.
Ik prefereer jumbo huismerk.
Jumbo huismerk melk heeft een fucking ranzige nasmaak.quote:Op maandag 6 april 2015 21:10 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Die is degelijk ja.
Ik prefereer jumbo huismerk.
Je hebt zelf een fucking ranzige nasmaak.quote:Op maandag 6 april 2015 21:11 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jumbo huismerk melk heeft een fucking ranzige nasmaak.
Heb je een hekel aan de Albert Heijn?quote:Op maandag 6 april 2015 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Die was op![]()
Moest ik daarna nog langs de Albert Heijn, godverdomme.
Je moeder ook.quote:Op maandag 6 april 2015 21:11 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ouch.quote:Op maandag 6 april 2015 21:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je hebt zelf een fucking ranzige nasmaak.
Jumbo > AHquote:Op maandag 6 april 2015 21:11 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Niet echt.quote:Op maandag 6 april 2015 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je een hekel aan de Albert Heijn?
Je moeder ook.quote:Op maandag 6 april 2015 21:11 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Is daar het ongezonde voedsel altijd in de aanbieding?quote:Op maandag 6 april 2015 21:12 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Oneens. Bij AH heb je tenminste goede aanbiedingen.
inb4 je moeder ook grapquote:Op maandag 6 april 2015 21:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje goedkoop.
Net als.. Nee laat maar.quote:Op maandag 6 april 2015 21:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
te makkelijkquote:Op maandag 6 april 2015 21:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja en 2x zo duur als een huismerk. MELKAN magere kwark, 1 euro en smaakt gewoon normaal.quote:Op maandag 6 april 2015 21:13 schreef Rabieluh het volgende:
Almhof magere Franse kwark is helemaal top.
quote:Op maandag 6 april 2015 21:11 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Je betaalt te veel voor een merkje.quote:Op maandag 6 april 2015 21:13 schreef Rabieluh het volgende:
Almhof magere Franse kwark is helemaal top.
GGMM.quote:Op maandag 6 april 2015 21:14 schreef opperkleurder het volgende:
Ontbijt er wel eens iemand bij de Mac?
Kopsterkquote:Op maandag 6 april 2015 21:14 schreef opperkleurder het volgende:
Kopsterkquote:Op maandag 6 april 2015 21:14 schreef opperkleurder het volgende:
quote:Op maandag 6 april 2015 21:14 schreef Caland het volgende:
Ik heb wel eens in plaats van magere volle kwark gepakt. Toen voelde ik mij viesdik.
Jij deelt mijn mening. Ich liebe dich.quote:Op maandag 6 april 2015 21:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je betaalt te veel voor een merkje.
60+ kaas?quote:Op maandag 6 april 2015 21:14 schreef Kopsterk het volgende:
Ik pak nog wat boterhammen met oude kaas.
Burgertje en mayonaise erbij, lekker manquote:Op maandag 6 april 2015 21:14 schreef Kopsterk het volgende:
Ik pak nog wat boterhammen met oude kaas.
Ja hij is dom duur, maar als de rest op is ga ik gewoon voor deze.quote:Op maandag 6 april 2015 21:14 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je betaalt te veel voor een merkje.
Dan is het goed en vergeven.quote:Op maandag 6 april 2015 21:15 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ja hij is dom duur, maar als de rest op is ga ik gewoon voor deze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |