neequote:Op maandag 6 april 2015 19:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dankje voor topickillen ga maar weg
Nick, ik heb mijn eigen UI maar gedaan. Duurde zo langquote:
Wat?quote:
Delft is sowieso niet veilig met mijquote:
mooi.quote:Op maandag 6 april 2015 20:58 schreef LittleBrownie het volgende:
https://instagram.com/p/1JFZT6wKL4/
Daar ben ik nog geweest een paar maanden terug.quote:Op maandag 6 april 2015 20:58 schreef LittleBrownie het volgende:
https://instagram.com/p/1JFZT6wKL4/
Wil ik ook een keer naar toequote:Op maandag 6 april 2015 21:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daar ben ik nog geweest een paar maanden terug.
We zouden er eigenlijk niet heen en gewoon overstappen op het vliegveld, maar we hadden vertraging vanuit San Francisco, toen misten we de vlucht van Chicago naar Amsterdam. Hadden we 24 uur extra te besteden in Chicagoquote:
Toffffquote:Op maandag 6 april 2015 21:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
We zouden er eigenlijk niet heen en gewoon overstappen op het vliegveld, maar we hadden vertraging vanuit San Francisco, toen misten we de vlucht van Chicago naar Amsterdam. Hadden we 24 uur extra te besteden in Chicago
Die vrouw op dat vliegveld wilde ons eerst omboeken en naar/via Houston sturen, dan zouden we 12 uur langer onderweg zijn en alsnog veel later dan eerst in Amsterdam zijn. Toen zei ik "kunnen we niet gewoon dezelfde vlucht morgen nemen?" Dat kon makkelijk. Ik denk WIN! Ken ik Chicago ook nog zienquote:
Eyoquote:
quote:Op maandag 6 april 2015 21:06 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die vrouw op dat vliegveld wilde ons eerst omboeken en naar/via Houston sturen, dan zouden we 12 uur langer onderweg zijn en alsnog veel later dan eerst in Amsterdam zijn. Toen zei ik "kunnen we niet gewoon dezelfde vlucht morgen nemen?" Dat kon makkelijk. Ik denk WIN! Ken ik Chicago ook nog zien
Gaaf, ik ga in december naar Nieuw-Zeelandquote:Op maandag 6 april 2015 21:13 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ga in de zomervakantie waarschijnlijk naar India, tussenstop in Dubai. M'n moeder gaat dan ook zoiets regelen
Bohquote:Op maandag 6 april 2015 21:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gaaf, ik ga in december naar Nieuw-ZeelandLand of the ring!
Nicequote:Op maandag 6 april 2015 21:13 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ga in de zomervakantie waarschijnlijk naar India, tussenstop in Dubai. M'n moeder gaat dan ook zoiets regelen
Ja, I know rightquote:
:squote:Op maandag 6 april 2015 21:22 schreef Etsu het volgende:
waarom zie ik hier heel veel users van GRTD toen?
wat is dit voor matennaaierij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |