Roddelen over Henk is een garantie voor een gezellige avond.quote:Op maandag 6 april 2015 22:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nu moesten we het de hele tijd over hem hebben zonder dat hij erbij was.
Dit spreekt elkaar natuurlijk keihard tegenquote:Op maandag 6 april 2015 22:19 schreef Mani89 het volgende:
En Hanson is helemaal niet gay, ik was best een grote fan vroeger.
Nee die zijn zo niet gay dat ze nu al 3 generaties verder zijn geloof ik.quote:Op maandag 6 april 2015 22:19 schreef Mani89 het volgende:
En Hanson is helemaal niet gay, ik was best een grote fan vroeger.
Je bent zelf keihard.quote:Op maandag 6 april 2015 22:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit spreekt elkaar natuurlijk keihard tegen
Kijk nou wat schattugquote:Op maandag 6 april 2015 22:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee die zijn zo niet gay dat ze nu al 3 generaties verder zijn geloof ik.
Zijn net konijnen.
Ik wist dat je dat zou zeggen, daarom raad ik je aan om eens deze video te bekijken die het tegendeel bewijst.quote:Op maandag 6 april 2015 22:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit spreekt elkaar natuurlijk keihard tegen
Dat was die middelste toch? Die is nog best aardig opgedroogd.quote:
Nee dat is een Hanson.quote:Op maandag 6 april 2015 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat dat kind uit Home Alone?
Die heb ik dan weer wel gezien.
Taylor ja, hele knappe vent inderdaad.quote:Op maandag 6 april 2015 22:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat was die middelste toch? Die is nog best aardig opgedroogd.
Met een graftak!quote:Op maandag 6 april 2015 22:22 schreef timmmmm het volgende:
Maar als ik straks abs of steel heb, zou mani mij zeker raken
Konijnen kunnen ook best gay zijn hoor...quote:Op maandag 6 april 2015 22:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee die zijn zo niet gay dat ze nu al 3 generaties verder zijn geloof ik.
Zijn net konijnen.
Maar dan komen er geen mini-konijntjes.quote:Op maandag 6 april 2015 22:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Konijnen kunnen ook best gay zijn hoor...
Het was geen 1-aprilgrap he?quote:Op maandag 6 april 2015 22:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Taylor ja, hele knappe vent inderdaad.
Ik zou jou ook raken.quote:Op maandag 6 april 2015 22:22 schreef timmmmm het volgende:
Maar als ik straks abs of steel heb, zou mani mij zeker raken
Die scene uit Waterschapsheuvel heb ik even gemist.quote:Op maandag 6 april 2015 22:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Konijnen kunnen ook best gay zijn hoor...
Doe es lief!quote:Op maandag 6 april 2015 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou jou ook raken.
Met een baksteen of een bushokje.
Misschien gaan we elkaar een keer meeten, dan kom je er wel achter.quote:
Misschien moet er een keer een NWS kliekjes meet komen waarop dit mogelijk kan zijn.quote:Op maandag 6 april 2015 22:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien gaan we elkaar een keer meeten, dan kom je er wel achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |