Ik hoorde dat hij bang voor mij is.quote:Op maandag 6 april 2015 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dat is zijn eigen schuld.
Jullie hebben the big lebowski nooit gezien, dat is pas een zonde.quote:Op maandag 6 april 2015 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je wordt hier achtervolgd met je jeugdzondes.
Nee dat was mani.quote:Op maandag 6 april 2015 22:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoorde dat hij bang voor mij is.
Ik wel.quote:Op maandag 6 april 2015 22:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jullie hebben the big lebowski nooit gezien, dat is pas een zonde.
Dat zijn er meerdere. Kan ook bang zijn voor vrouwen, zussen of moeders.quote:Op maandag 6 april 2015 22:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoorde dat hij bang voor mij is.
Ik denk nu dat dat met allemaal opgezette giraffen is, weet niet of ik dat wel leuk vind.quote:Op maandag 6 april 2015 22:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jullie hebben the big lebowski nooit gezien, dat is pas een zonde.
Dan heb ik het bij deze overgeslagen.quote:
Ja ook nog doorgezaagde giraffen, ik vind het maar luguber.quote:Op maandag 6 april 2015 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat zijn er meerdere. Kan ook bang zijn voor vrouwen, zussen of moeders.
[..]
Ik denk nu dat dat met allemaal opgezette giraffen is, weet niet of ik dat wel leuk vind.
[..]
Dan heb ik het bij deze overgeslagen.
Ik doe graag alsof, net als in reguliere NWS-topics.quote:Op maandag 6 april 2015 22:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet waar dit over gaat.
Waaaaatquote:Op maandag 6 april 2015 22:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik ken iemand in deze SC die nog nooit Band of Brothers heeft gezien, dat is pas een schande.
Nee jij bent leuk.quote:Op maandag 6 april 2015 22:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Elfletterig had gewoon geen zin in jou.
Die heb ik zelfs gezien, meteen toen die uitkwam en op de BBC.quote:Op maandag 6 april 2015 22:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik ken iemand in deze SC die nog nooit Band of Brothers heeft gezien, dat is pas een schande.
Ik had geen zin in slechte woordgrappen.quote:Op maandag 6 april 2015 22:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Elfletterig had gewoon geen zin in jou.
En doorgezaagde benen van een paspop. Daar werd ik dan wel weer erg opgewonden van.quote:Op maandag 6 april 2015 22:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ook nog doorgezaagde giraffen, ik vind het maar luguber.
Laten we die persoon terroriseren.quote:Op maandag 6 april 2015 22:13 schreef Mani89 het volgende:
Band of what?quote:Op maandag 6 april 2015 22:13 schreef Mani89 het volgende:
Jammer, ik had je graag willen ontmoeten.quote:Op maandag 6 april 2015 22:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had geen zin in slechte woordgrappen.
Hij heeft het over Blues Brothers denk ik.quote:Op maandag 6 april 2015 22:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Band of what?
De Everly Brothers waren een band of brothers. Hanson trouwens ook.
Nu moesten we het de hele tijd over hem hebben zonder dat hij erbij was.quote:Op maandag 6 april 2015 22:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer, ik had je graag willen ontmoeten.
Toch wel leuk he, dat community?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |