Ja. Internist-afspraak kon niet worden vervroegd. Weer eens bloed laten prikken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 19:37 schreef Rabieluh het volgende:
Beterschap kerel.
Maarehh, vandaag dan naar de huisarts geweest?
quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:38 schreef Deshain het volgende:
Ik heb een loempia op de post gedaan, vond het zo sneu voor je.
Herman van Hongerloon (kut spellingcorrectie) te Zaltbommel staat op het kaartje, als hij aankomt voor vrijdag kan je hem gewoon opeten.
Niks mis met galgenhumorquote:Op woensdag 8 april 2015 12:57 schreef BlindeMeloen het volgende:
Het is een beetje verleidelijk om een grapje te maken dat het misschien je spleenheup is, maar dat laat ik achterwegen. Beterschap, Tong.
Hier moest ik zo om lachenquote:
FF bed uit. En posten.quote:
Gaat het al wat beter, tong?quote:
Niet te hard he, straks gaat er weer iets stukquote:
zei ik ook al!quote:Op donderdag 9 april 2015 10:13 schreef Grielen het volgende:
Vitamine D tekort? Dan moet je voortaan in de zon gaan FOK!en!
Beterschap
Voel me zwakjes, maar niet meer echt ziek. Bloedresultaten moeten nog komen.quote:Op woensdag 8 april 2015 22:49 schreef pinman het volgende:
[..]
Gaat het al wat beter, tong?
Ze hadden toch onderzoeken gedaan ? Wat is daar uitgekomen?
(Deze smiley is grappig dus zet ik hem in mijn post
)
Duurt lang..quote:Op donderdag 9 april 2015 11:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Voel me zwakjes, maar niet meer echt ziek. Bloedresultaten moeten nog komen.
Morgen afspraak met de huisarts.quote:
Het is tong80 en Tong. Tong met hoofdletter. Als je jezelf belachelijk maakt, doe het dan goed.quote:
Gay bashing, hoe volwassen.quote:Op donderdag 9 april 2015 19:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is tong80 en Tong. Tong met hoofdletter. Als je jezelf belachelijk maakt, doe het dan goed.
Verder nog veel succes met het shuffelen op de VMBO-party-avond morgen.
Niet te hard tegen Truusje aanshuffelen met je stijve Marsreep in je broekzak.
Voor je het weet denkt ze dat je hetero bent.
Nog een konijn die je met pazen achterlangs heeft genomen ?
Of had je toen al het hazenpad genomen samen met Gordon ?
Ik heb van hem geen homo gemaakt. Hij begon met laffe handtasjes-slaan-"humor"quote:
Ik had sterkte geschreven maar autocorrect heeft het blijkbaar naar sterfte veranderd.quote:Op donderdag 9 april 2015 19:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb van hem geen homo gemaakt. Hij begon met laffe handtasjes-slaan-"humor"
Nou ja. Doodsverwensing is idd niet alleen maar homofiel. Mijn fout.
Wie uitdeelt moet ook kunnen incasseren hequote:Op donderdag 9 april 2015 19:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb van hem geen homo gemaakt. Hij begon met laffe handtasjes-slaan-"humor"
Nou ja. Doodsverwensing is idd niet alleen maar homofiel. Mijn fout.
Zoals je merkt, is het nu half 4 's nachts. Dus ik leef gezond. Geintje Bluezz. Moest ff pissen. Het gaat weer. Ben niet ziek maar het kan beter. Je schrikt je kapot. Ga je effe pinnen, en twee minuten later lig je in een ziekenwagen. Gelukkig was een oude bekende in de buurt. Ben al een paar jaar aan het kwakkelen en de laatste maanden in een medisch-proces. Ik hou je op de hoogte. Ook als ik het wereldrecord van de Marathon heb verbeterd.quote:Op zaterdag 11 april 2015 00:09 schreef Bluezz het volgende:
Jeetje Tongie wat lees ik toch allemaal.
Doe je zo je best om gezond te leven!
Hoe gaat 't nu?
Lief Popo.quote:Op zaterdag 11 april 2015 07:03 schreef popolon het volgende:
Wat doe je allemaal man!? Ik ben in juni in NL en ik kom je gewoon even een loempia brengen dan.
Klojo!
beterschap ouwe makker
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |