Zegt me niets...quote:
zie je wel dat je geweldig bent.quote:Op maandag 6 april 2015 19:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet nodig. ik zal tegen jou wel lief doen.
Ik doe niet gemeen.quote:
Vakantie?quote:
Hele week vrij idd, hierna nog 6 weken overquote:
Is niet mijn ervaring, ik heb toch een soort van minachting wat betreft mijn houding tegenover mijn seksuele gedrag in het verleden ontwikkeld lijkt het. Maar misschien moet er gewoon meer tijd overheen gaan voordat ik er helemaal vrede mee heb, en geen spijt meer heb van dingen maar ze zie als onderdeel van wie ik ben.quote:Op maandag 6 april 2015 19:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee dat is waar, maar nieuwe ervaringen kunnen oude wel doen vervagen. Dat is althans mijn ervaring.
Ben aan het genieten van mijn vrije paasmaandag, dan wil ik niet denken aan morgen weer werken.quote:
Moet je dat doen.quote:Op maandag 6 april 2015 19:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, dat wilde ik eigenlijk aan jou vragen.
De leef is hardquote:Op maandag 6 april 2015 19:13 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben aan het genieten van mijn vrije paasmaandag, dan wil ik niet denken aan morgen weer werken.
Zolang het daarbij blijftquote:
Ik ben nu gewoon aan het vpn'en met de zaak om dat ik weer iets moet oplossen, maar goed Zo is die leef.quote:
Ja, de dood is redelijk goed te doen.quote:
Kut is dat, heb ik ook regelmatig hoor, maar nu ff nietquote:Op maandag 6 april 2015 19:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben nu gewoon aan het vpn'en met de zaak om dat ik weer iets moet oplossen, maar goed Zo is die leef.
Eh, whut? Ik bedoelde wat anders eigenlijkquote:Op maandag 6 april 2015 19:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, de dood is redelijk goed te doen.
Ach ja, als ik toch aan het FOK!ken ben, kan dat er ook wel bijquote:Op maandag 6 april 2015 19:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kut is dat, heb ik ook regelmatig hoor, maar nu ff niet.
Waarom kijk je niet naar werk in het buitenland?quote:
Goh, echt?quote:Op maandag 6 april 2015 19:15 schreef yats het volgende:
[..]
Eh, whut? Ik bedoelde wat anders eigenlijk
Ja, je seksuele moraal is flink veranderd. Is ook je goed recht, als je maar niet te hard bent voor je vroegere zelf.quote:Op maandag 6 april 2015 19:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is niet mijn ervaring, ik heb toch een soort van minachting wat betreft mijn houding tegenover mijn seksuele gedrag in het verleden ontwikkeld lijkt het. Maar misschien moet er gewoon meer tijd overheen gaan voordat ik er helemaal vrede mee heb, en geen spijt meer heb van dingen maar ze zie als onderdeel van wie ik ben.
Oh. Ik heb helemaal geen vakantiedagen denk ik. Officieel wel maar ja.quote:Op maandag 6 april 2015 19:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hele week vrij idd, hierna nog 6 weken over.
Ja hoor,mij maakt het ook niet zoveel uit meestal, het levert ook weer vrije tijd op. Ik vind het er ook bijhoren gewoon.quote:Op maandag 6 april 2015 19:16 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach ja, als ik toch aan het FOK!ken ben, kan dat er ook wel bijFijne toko waar ik werk, aardige baas, dus ben ik ook niet de moeilijkste.
Zoeken ze bij jullie nog juristen?quote:Op maandag 6 april 2015 19:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom kijk je niet naar werk in het buitenland?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |