Done and donequote:Op maandag 6 april 2015 18:57 schreef Dqod het volgende:
Ah het slettenpraatje. Dat hebben we gister al gecovered :$

We zijn ook een rare soortquote:Op maandag 6 april 2015 18:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Iets normalers dan seks is er eigenlijk niet. Wel vreemd inderdaad.

Nog een labeltjequote:Op maandag 6 april 2015 18:57 schreef Yvie_lu het volgende:
Panda, Tijger.Pfff Ik vind dat er gewoon Fok!Koala punten moeten komen.

Waar staan die voor?quote:Op maandag 6 april 2015 18:57 schreef Yvie_lu het volgende:
Panda, Tijger.Pfff Ik vind dat er gewoon Fok!Koala punten moeten komen.

Maar 1 tegelijk? Amateurquote:Op maandag 6 april 2015 18:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Momenteel niet nee. Ik houd het nu braaf bij geen seks en maar in 1 iemands broekje proberen te komen.

You know mequote:

Dat hoort erbij, schat. Het blijven wel m'n kinderen.quote:Op maandag 6 april 2015 18:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Levensmotto.![]()
Hoop wel dat je geen alimentatie hoeft te betalen voor je drie kinderen bij verschillende vrouwen.

Dat ik gisteren een goede discussie had over de definitie van slet :$quote:

Wat was de uitkomst?quote:Op maandag 6 april 2015 18:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat ik gisteren een goede discussie had over de definitie van slet :$

Reuze-aantrekkelijk wanneer een man niet wegloopt voor zijn verantwoordelijkheden hoor.quote:Op maandag 6 april 2015 18:59 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat hoort erbij, schat. Het blijven wel m'n kinderen.

Ik haat dat woord.quote:Op maandag 6 april 2015 18:59 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon flow/hosselpunten. Kan gewoon veilig vanaf je zolderkamer.

ja dat dus. je bent geweldig.quote:Op maandag 6 april 2015 19:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Heb lief mijn andere UI gedaan weer trouwens

Wel vervelend dat je die ervaringen niet kunt vervangen met nieuwe, seksuele ervaringen op dit moment. Maar wie weet wat de toekomst brengt.quote:Op maandag 6 april 2015 18:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat niet hoor.
Maar ik ben een klein beetje verbitterd om ex denk ik, het laat me minder rationeel denken hierover. :$

Nee. Maar dat heeft mijn appartement sowieso niet.quote:

De mijne ook niet, of de buren moeten erg gastvrij zijnquote:Op maandag 6 april 2015 19:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee. Maar dat heeft mijn appartement sowieso niet.

Iets met intenties, rather than numbersquote:

Ok. Maar ik ga niet stiefmoederen.quote:Op maandag 6 april 2015 18:59 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat hoort erbij, schat. Het blijven wel m'n kinderen.

Romanticus ons aller Aeque.quote:Op maandag 6 april 2015 18:58 schreef aeque het volgende:
[..]
Momenteel niet nee. Ik houd het nu braaf bij geen seks en maar in 1 iemands broekje proberen te komen.

Je zou zo'n goede moeder zijn.quote:Op maandag 6 april 2015 19:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ok. Maar ik ga niet stiefmoederen.

Het gaat niet om vervangen. Ervaringen draag je gewoon een tijd met je mee, die vergeet je niet zomaar als ze indruk maakten.quote:Op maandag 6 april 2015 19:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel vervelend dat je die ervaringen niet kunt vervangen met nieuwe, seksuele ervaringen op dit moment. Maar wie weet wat de toekomst brengt.

Snap ik. Met de kleine op komst en zo.quote:Op maandag 6 april 2015 19:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ok. Maar ik ga niet stiefmoederen.

Voor je eigen bestwil is datquote:Op maandag 6 april 2015 19:03 schreef perro. het volgende:
[..]
wel beetje jammer dat ik je niet mag aanraken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |