Goed geregeld danquote:Op maandag 6 april 2015 19:17 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oh. Ik heb helemaal geen vakantiedagen denk ik. Officieel wel maar ja.
Ah neequote:Op maandag 6 april 2015 19:17 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Oh. Ik heb helemaal geen vakantiedagen denk ik. Officieel wel maar ja.
je hebt met wo rechten toch zeker wel een bepaald werk- en denkniveau? of is rechten zo'n 'beperkte' studie?quote:Op maandag 6 april 2015 19:17 schreef yats het volgende:
[..]
Zoeken ze bij jullie nog juristen?
En waarom ik niet in het buitenland kijk? Met Nederlands recht kom je buiten Nederland niet ver helaas
Nah, ik vind het ook niet echt netjes staan om te vragen. Officieel had ik bv. vrijdag vrij moeten hebben omdat ik van school normaal gesproken vrij zou krijgen dus dat geldt dan ook voor stage. Het is toch nog maar twee maandjes.quote:
Mijn leven is gewoon een grote vakantie.quote:
Ja ok, maar iedereen heeft recht op vrije dagen natuurlijk, ook stagaires, maar kan me voorstellen dat je het zo'n korte tijd wel volhoudt, ik had ook nog geen dag vrijgenomen in 2015.quote:Op maandag 6 april 2015 19:19 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nah, ik vind het ook niet echt netjes staan om te vragen. Officieel had ik bv. vrijdag vrij moeten hebben omdat ik van school normaal gesproken vrij zou krijgen dus dat geldt dan ook voor stage. Het is toch nog maar twee maandjes.
quote:Op maandag 6 april 2015 19:20 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Mijn leven is gewoon een grote vakantie.
Bij ons niet. Maar grote kans dat er wel vraag naar komt, ook bij andere bedrijven, zodra Nederland licenties gaat verlenen aan bookmakers.quote:Op maandag 6 april 2015 19:17 schreef yats het volgende:
[..]
En waarom ik niet in het buitenland kijk? Met Nederlands recht kom je buiten Nederland niet ver helaas
Je zou ook gewoon bonen kunnen gaan plukken oid... heb je tenminste ietsquote:Op maandag 6 april 2015 19:17 schreef yats het volgende:
[..]
Studentenquote:Op maandag 6 april 2015 19:20 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Mijn leven is gewoon een grote vakantie.
Dat denkniveau is er wel, alleen is een nationaal rechtendiploma in het buitenland weinig waard behalve dan dat het aangeeft dat je een bepaald niveau hebt.quote:Op maandag 6 april 2015 19:19 schreef perro. het volgende:
[..]
je hebt met wo rechten toch zeker wel een bepaald werk- en denkniveau? of is rechten zo'n 'beperkte' studie?
Ja precies. Bovendien hebben we nog pinksteren, Koningsdag etc. Daarnaast heb ik nog twee dagen 'vrij' om naar school te gaan. Ik vind het prima zo.quote:Op maandag 6 april 2015 19:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, maar iedereen heeft recht op vrije dagen natuurlijk, ook stagaires, maar kan me voorstellen dat je het zo'n korte tijd wel volhoudt, ik had ook nog geen dag vrijgenomen in 2015.
Je, je overleeft het vast welquote:Op maandag 6 april 2015 19:22 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja precies. Bovendien hebben we nog pinksteren, Koningsdag etc. Daarnaast heb ik nog twee dagen 'vrij' om naar school te gaan. Ik vind het prima zo.
En dat ook. In veel landen zijn ze niet zo papiertjesgeil als in NL. Zolang je maar een aantoonbaar niveau hebt. En Nederlanders staan nog steeds, ondanks mij, bekend als harde werkers en zijn daarom behoorlijk gewild.quote:Op maandag 6 april 2015 19:19 schreef perro. het volgende:
[..]
je hebt met wo rechten toch zeker wel een bepaald werk- en denkniveau? of is rechten zo'n 'beperkte' studie?
Laat het me maar weten als ze mensen zoeken. Ik heb geen bezwaren tegen verhuizen naar het buitenlandquote:Op maandag 6 april 2015 19:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bij ons niet. Maar grote kans dat er wel vraag naar komt, ook bij andere bedrijven, zodra Nederland licenties gaat verlenen aan bookmakers.
Nu ben ik dat dus eigenlijk nog wel. Het gaat ook niet eens per se alleen om mijn seksuele moraal, ik ben gewoon een beetje huiverig geworden voor de controle over mezelf kwijt te raken, denk ik.quote:Op maandag 6 april 2015 19:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, je seksuele moraal is flink veranderd. Is ook je goed recht, als je maar niet te hard bent voor je vroegere zelf.
Maar morgen wel om 4:30 opstaan.quote:
Vroege dienst?quote:
Volgende weekquote:
Jep, vrijdag ook. Maar dan kan ik weer een halve dag vrij nemen.quote:
Zal ik doen kerel. Als wat hoor, bij mijn bedrijf of ergens anders geef ik het door.quote:Op maandag 6 april 2015 19:23 schreef yats het volgende:
[..]
Laat het me maar weten als ze mensen zoeken. Ik heb geen bezwaren tegen verhuizen naar het buitenland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |