i want to ride my bicycle i want to ride my biiiikeeequote:Op maandag 6 april 2015 17:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[ afbeelding ]
laatste, voor nu
Gewoon onderbroek binnenstebuiten dragenquote:Op maandag 6 april 2015 17:35 schreef niels0 het volgende:
Eigenlijk wasdag vandaag, maar ik heb geen zin.
Ik draai ze al een week binnenstebuiten, maar m'n poepsporen erop beginnen door m'n jeans te trekken.quote:Op maandag 6 april 2015 17:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon onderbroek binnenstebuiten dragen
Dan gewoon jurkje van tafelkleed makenquote:Op maandag 6 april 2015 17:54 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik draai ze al een week binnenstebuiten, maar m'n poepsporen erop beginnen door m'n jeans te trekken.
kweet nog steeds niet of het nou een troll is of nietquote:
Doe ik wel 'ns van m'n KLM-dekentje als ik 's-morgens brood haal. Wel over een jogging-broek dan, maar mensen kijken je toch vreemd aan.quote:Op maandag 6 april 2015 17:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan gewoon jurkje van tafelkleed maken
bobstyloquote:Op maandag 6 april 2015 17:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan gewoon jurkje van tafelkleed maken
Ik heb van die 440 euro winst een laptop gekochtquote:
nicequote:Op maandag 6 april 2015 18:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb van die 440 euro winst een laptop gekocht+ die TEFL cursus gefinancierd. Nu nog de cursus halen en dan heb ik voor 5 euro een TEFL certificaat + laptop gehaald
Nog 20 euro eraf voor eend komop kan me dochter ook niet met een lege trommel naar school sturenquote:Op maandag 6 april 2015 18:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb van die 440 euro winst een laptop gekocht+ die TEFL cursus gefinancierd. Nu nog de cursus halen en dan heb ik voor 5 euro een TEFL certificaat + laptop gehaald
:squote:Op maandag 6 april 2015 18:17 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nog 20 euro eraf voor eend komop kan me dochter ook niet met een lege trommel naar school sturen
hahahquote:Op maandag 6 april 2015 18:17 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nog 20 euro eraf voor eend komop kan me dochter ook niet met een lege trommel naar school sturen
Nicee.quote:Op maandag 6 april 2015 18:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kom je donderdag weer in de uitzending van KLB Radio? Afgelopen keer opgebleven om je verhalen te horen maar was niet veelquote:
Ja technische problemen met upload-capaciteit, maar donderdag ben ik in Nederland en heb ik XS4All-verbinding, dus nieuwe poging.quote:Op maandag 6 april 2015 18:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kom je donderdag weer in de uitzending van KLB Radio? Afgelopen keer opgebleven om je verhalen te horen maar was niet veel
Beterquote:Op maandag 6 april 2015 18:22 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja technische problemen met upload-capaciteit, maar donderdag ben ik in Nederland en heb ik XS4All-verbinding, dus nieuwe poging.
Datum is nog niet bekend. Ik moet ook nog visa regelen. Ik hoop het deze week te horen allemaal. Ik verwacht over 4 weken zoiets vertrek. Kan ik mooi nog even chillen.quote:Op maandag 6 april 2015 18:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beter
Wanneer ging je ook weer naar Dubai?
Nice. En je ging voor 2 maanden las ik ergens, toch?quote:Op maandag 6 april 2015 18:28 schreef niels0 het volgende:
[..]
Datum is nog niet bekend. Ik moet ook nog visa regelen. Ik hoop het deze week te horen allemaal. Ik verwacht over 4 weken zoiets vertrek. Kan ik mooi nog even chillen.
2 maanden op, 1 maand af. Dat is minder goed dan ik gewend ben, maar ik slaap wel elke dag aan de wal, dat is tof. M'n rolschaatsen gaan dus ook mee.quote:Op maandag 6 april 2015 18:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nice. En je ging voor 2 maanden las ik ergens, toch?
Als man heb je het in Dubai heerlijk natuurlijk. Als vrouw misschien wat minder (?) qua kleding e.d. met die hitte
quote:Op maandag 6 april 2015 18:32 schreef niels0 het volgende:
[..]
2 maanden op, 1 maand af. Dat is minder goed dan ik gewend ben, maar ik slaap wel elke dag aan de wal, dat is tof. M'n rolschaatsen gaan dus ook mee.
Echt, dat hele Pasen kan me gestolen worden. Geldt ook voor Kerst en al die andere onzinquote:Op maandag 6 april 2015 18:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Einde pasen... in godsnaamhet moment is daar
Ja ik weet het, jaren niets aan gedaan, maar nu is dat toch andersquote:Op maandag 6 april 2015 18:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Echt, dat hele Pasen kan me gestolen worden. Geldt ook voor Kerst en al die andere onzin
Nee da's ook zo.quote:Op maandag 6 april 2015 18:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja ik weet het, jaren niets aan gedaan, maar nu is dat toch andersik wil ook niet dta ie straks met de herinnering zit dat er thuis nooit iets aan gedaan werd
In de maand vrij telkens, blijf ik niet daar denk ik. Vliegtickets naar waar dan ook zijn inbegrepen in het contract, dus daar ga ik ook gebruik van maken. Eten en accomodatie zijn eveneens inbegrepen, dus ik kan wel lekker verdienen.quote:Op maandag 6 april 2015 18:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar in die maand af kun je dus wel wat van Dubai zien?
quote:Op maandag 6 april 2015 18:40 schreef niels0 het volgende:
[..]
In de maand vrij telkens, blijf ik niet daar denk ik. Vliegtickets naar waar dan ook zijn inbegrepen in het contract, dus daar ga ik ook gebruik van maken. Eten en accomodatie zijn eveneens inbegrepen, dus ik kan wel lekker verdienen.
Kijk, eten 3 keer per dag doe ik aan boord, op zee worden we tijdens pauzes ed altijd doorbetaald. 12 uur vrij per dag, waarvan 8 uur horizontale rust. Dus 4 uur per dag om te chillen is wel genoeg om de boel te verkennen lijkt me.
Ja, en geloof me, dat is kutquote:Op maandag 6 april 2015 18:48 schreef TheWeeknd het volgende:
zit ik later met mn boekhoud baantje op kantoor
hbo accountancy of hbo international business and managmentquote:Op maandag 6 april 2015 18:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja, en geloof me, dat is kut![]()
![]()
stalin?quote:
waarom zou je niet meer kunnen?quote:Op maandag 6 april 2015 18:50 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
hbo accountancy of hbo international business and managment![]()
meer zou ik niet kunnen![]()
als het maar voor wat geld en zekerheid zorgt joh
ROT NOU EENS OP MET DIE SNORREN zndkdnsnsksmNNJOnsbjxquote:
quote:Op maandag 6 april 2015 18:53 schreef eend112 het volgende:
[..]
ROT NOU EENS OP MET DIE SNORREN zndkdnsnsksmNNJOnsbjx
Dat jij het aflegt tegen een 16 jarige hoef je niet op mij af te reageren, he akelige Eendquote:Op maandag 6 april 2015 18:53 schreef eend112 het volgende:
[..]
ROT NOU EENS OP MET DIE SNORREN zndkdnsnsksmNNJOnsbjx
Nah je bent nog jong en kunt alle kanten op. Ik ken zat nederlandse meiden die in het buitenland werken. Als wij ergens met een schip zitten hebben we ook een kantoor ter plaatse. Die regelen de vliegtickets, hotels, visa, planning, transfers, zaken met de autoriteiten, als ik een arts nodig heb of medicijnen, voedsel, eigenlijk alle bemanningszakenquote:Op maandag 6 april 2015 18:48 schreef TheWeeknd het volgende:
ben zo jaloers op je werk niels damn![]()
zit ik later met mn boekhoud baantje op kantoor
Als je de lokale taal spreekt heb je een grotere voorsprong.quote:Op maandag 6 april 2015 18:56 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nah je bent nog jong en kunt alle kanten op. Ik ken zat nederlandse meiden die in het buitenland werken. Als wij ergens met een schip zitten hebben we ook een kantoor ter plaatse. Die regelen de vliegtickets, hotels, visa, planning, transfers, zaken met de autoriteiten, als ik een arts nodig heb of medicijnen, voedsel, eigenlijk alle bemanningszaken
Kun je prima doen met accountancy en/of international business & management.
Ik liet d'r gewoon winnen hoor.quote:Op maandag 6 april 2015 18:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat jij het aflegt tegen een 16 jarige hoef je niet op mij af te reageren, he akelige Eend
Echt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja Stalin ja... de snor die jij niet kan plaatsen was van een zeer vredelievend persoonquote:Op maandag 6 april 2015 18:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die kan ik niet plaatsen. Die daarvoor is Stalin toch?
Ghandiquote:Op maandag 6 april 2015 18:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja Stalin ja... de snor die jij niet kan plaatsen was van een zeer vredelievend persoon
quote:Op maandag 6 april 2015 18:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Echt?Nee natuurlijk niet heb met bloed zweet en tranen gestreden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
Waar komt jouw obsessie voor snorren ineens vandaan?quote:Op maandag 6 april 2015 19:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Goed geraden
[ afbeelding ]
Hoink vroeg welk spel ze speelden, ik zei "Raad de snor" hij zei dat hij makkelijk zou winnen, challenge acceptedquote:Op maandag 6 april 2015 19:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Waar komt jouw obsessie voor snorren ineens vandaan?
ah oke, ik rol binnen en heb er meteen 2 goedquote:Op maandag 6 april 2015 19:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hoink vroeg welk spel ze speelden, ik zei "Raad de snor" hij zei dat hij makkelijk zou winnen, challenge accepted
nopequote:Op maandag 6 april 2015 19:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
ah oke, ik rol binnen en heb er meteen 2 goed
deze is wat lastiger, charlie chaplin?
Trivia kom tegen mij kom kom komquote:
@eend112quote:
ik hoop het maar..stelt wel gerust johquote:Op maandag 6 april 2015 18:56 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nah je bent nog jong en kunt alle kanten op. Ik ken zat nederlandse meiden die in het buitenland werken. Als wij ergens met een schip zitten hebben we ook een kantoor ter plaatse. Die regelen de vliegtickets, hotels, visa, planning, transfers, zaken met de autoriteiten, als ik een arts nodig heb of medicijnen, voedsel, eigenlijk alle bemanningszaken
Kun je prima doen met accountancy en/of international business & management.
@eend112quote:
Lando Calrissian uit Star wars?quote:
je kookt niet slecht voor een manquote:Op maandag 6 april 2015 19:17 schreef niels0 het volgende:
Dinner creation, all vegetarian.![]()
[ afbeelding ]
alsof mannen niet kunnen kokenquote:
heel holland baktquote:Op maandag 6 april 2015 19:26 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
eigenlijk kan bijna heel nederland niet koken
Ga weg dan. Denigrerende 15 jarige.quote:Op maandag 6 april 2015 19:26 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
eigenlijk kan bijna heel nederland niet koken
Zo kan ie wel weerquote:
Ziet er goed uit! Volgende keer zo fotograferen dat het er wat aantrekkelijker uit ziet.quote:Op maandag 6 april 2015 19:17 schreef niels0 het volgende:
Dinner creation, all vegetarian.![]()
[ afbeelding ]
Moet ie er een schoen opzetten?quote:Op maandag 6 april 2015 19:29 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Volgende keer zo fotograferen dat het er wat aantrekkelijker uit ziet.
Was ironisch hequote:Op maandag 6 april 2015 19:29 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hiermee plaats je haar in het hokje "hokjesplaatsers" he
Zo kan 'ie wel weer, Tardis. Laten we de vrede hier conserveren.quote:
Mee eensquote:Op maandag 6 april 2015 19:33 schreef richolio het volgende:
[..]
Zo kan 'ie wel weer, Tardis. Laten we de vrede hier conserveren.
Is toch een grapje, ik hou van iedereen hier.quote:Op maandag 6 april 2015 19:33 schreef richolio het volgende:
[..]
Awhquote:Op maandag 6 april 2015 19:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is toch een grapje, ik hou van iedereen hier.
Ook van.. mij..quote:Op maandag 6 april 2015 19:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is toch een grapje, ik hou van iedereen hier.
quote:Op maandag 6 april 2015 19:33 schreef richolio het volgende:
[..]
mod ben jequote:Op maandag 6 april 2015 19:38 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Niet intrappen, hij doet zo om Mod te worden.
Dat kan me niet schelen, maar hij heeft wel gelijkquote:Op maandag 6 april 2015 19:38 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Niet intrappen, hij doet zo om Mod te worden.
Gebeurt dat bij jouw werk ook wel eens?quote:
Ga er nou niet op in, kleuter.quote:Op maandag 6 april 2015 19:43 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
wow je hebt me echt zo hard geraakt hiermee he
Nee, wij doen de metingen als het boem heeft gedaan (chemiepack, shell moerdijk)quote:Op maandag 6 april 2015 19:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Gebeurt dat bij jouw werk ook wel eens?
of je nou serieus bent of niet, je reageert wel altijd hartstikke ongesteld maar dat geeft niks hoorquote:Op maandag 6 april 2015 19:45 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ga er nou niet op in, kleuter.
Ik ben nooit serieus, jeetje.
Valt het je ook op, dat ik alleen tegen jou zo doe? Babe.quote:Op maandag 6 april 2015 19:47 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
of je nou serieus bent of niet, je reageert wel altijd hartstikke ongesteld maar dat geeft niks hoor
oh en ben 16 btw
laat toch mensquote:Op maandag 6 april 2015 19:48 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Valt het je ook op, dat ik alleen tegen jou zo doe? Babe.
Met de paarse lans, dat zei je er niet bijquote:Op maandag 6 april 2015 19:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
JA WHITE KNIGHT JA
LIJKBLEKE KNIGHT ZELFS
Bold white knightquote:Op maandag 6 april 2015 19:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
JA WHITE KNIGHT JA
LIJKBLEKE KNIGHT ZELFS
quote:Op maandag 6 april 2015 19:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Met de paarse lans, dat zei je er niet bij
http://www.oud-hoogvliet.nl/foto-02-shell.htmquote:Op zaterdagmorgen 20 januari 1968 vroeg werd de wijk Hoogvliet opgeschrikt door een zware ontploffing, waarbij twee doden vielen en die in de wijk een enorme glasschade veroorzaakte. Een complete fabriek op het terrein werd verwoest en van het Nieuwe Maas kantoor, waar doordeweeks tientallen mensen werkten, bleef alleen het betonnen skelet staan. Er volgde een grote brand.
quote:Op de locatie Zuid van DSM in Geleen werd op 7 november 1975 de naftakraker II weer opgestart na een revisiebeurt. Om 9.50 uur breekt een leiding in de compressie-eenheid, waardoor een mengsel van tot vloeistof verdichte gassen onder hoge druk vrijkwam en langs de hete ovens stroomde. Het gas explodeerde onmiddelijk, een zg. Vapour Cloud Explosion.
De enorme kracht van de explosie verwoestte tal van installaties rond de kraker.Overal ontstonden felle branden in leidingstraten en opslagtanks.
Pas op 12 november slaagde men erin alle branden te blussen. 14 medewerkers van DSM kwamen om, 109 mensen raakten gewond.
gewoon lief zijn, kom op... er zit een mens achter die koude tekst op je scherm hequote:Op maandag 6 april 2015 19:55 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Neejoh haha.
Ik kan ook gewoon mezelf zijn hoor, maar dat vind ik saai.
oh ja dan begrijp ik het welquote:Op maandag 6 april 2015 19:55 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Neejoh haha.
Dat zal wel een klapper gegeven hebbenquote:Op maandag 6 april 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]lansje
Nog even.. 20 januari 1968, was een echte ... Shell pernis
[..]
http://www.oud-hoogvliet.nl/foto-02-shell.htm
en
7 november 1975: Explosie DSM Geleen
[..]
Ja, allemaal voor mijn tijd... maar van die in Geleen weet ik dat er een krater van 20 m was...quote:
Gevaarlijk beroepquote:Op maandag 6 april 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]lansje
Nog even.. 20 januari 1968, was een echte ... Shell pernis
[..]
http://www.oud-hoogvliet.nl/foto-02-shell.htm
en
7 november 1975: Explosie DSM Geleen
[..]
Eerst de bal in de lucht gooien en vervolgens zeiken dat het de grond raakt.quote:
valt wel mee, ik bedoel, in het verkeer er naar toe loop je meer risicoquote:
Ik weet het, daarom logeer ik op mijn werkquote:Op maandag 6 april 2015 20:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
valt wel mee, ik bedoel, in het verkeer er naar toe loop je meer risico
Was wel een mooie bal.quote:Op maandag 6 april 2015 19:59 schreef richolio het volgende:
[..]
Eerst de bal in de lucht gooien en vervolgens zeiken dat het de grond raakt.
Over meisjes gesproken, waar is die vriendin van je?quote:Op maandag 6 april 2015 20:01 schreef TARDIS. het volgende:
Ik kan echt genieten van minderjarige meisjes die hier ruzie met elkaar maken.
SideEffect?quote:Op maandag 6 april 2015 20:02 schreef richolio het volgende:
[..]
Over meisjes gesproken, waar is die vriendin van je?
ligt dus aan jou, jij wilt zo graag mijn aandachtquote:Op maandag 6 april 2015 19:48 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Valt het je ook op, dat ik alleen tegen jou zo doe? Babe.
Mijn gulp staat al weer wagenwijd open hoor. Want iedereen weet dat er na een goede catfight lesbische vingerseks komt.quote:Op maandag 6 april 2015 20:01 schreef TARDIS. het volgende:
Ik kan echt genieten van minderjarige meisjes die hier ruzie met elkaar maken.
Ik hoopte eigenlijk op ass to assquote:Op maandag 6 april 2015 20:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mijn gulp staat al weer wagenwijd open hoor. Want iedereen weet dat er na een goede catfight lesbische vingerseks komt.
Ik denk dat meer mensen dat feitje weten dan dat er mensen zijn die van Jezus hebben gehoord.quote:Op maandag 6 april 2015 20:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mijn gulp staat al weer wagenwijd open hoor. Want iedereen weet dat er na een goede catfight lesbische vingerseks komt.
misschien wordt het eens tijd voor een bezoekje aan de psychiaterquote:Op maandag 6 april 2015 19:55 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Neejoh haha.
Zooo shit manquote:Op maandag 6 april 2015 20:06 schreef remi1986 het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=842164209195924
hehe die kopt ff mooi een bushokje
hueheuheuhuehuequote:Op maandag 6 april 2015 20:06 schreef remi1986 het volgende:
Hehequote:Op maandag 6 april 2015 20:06 schreef remi1986 het volgende:
quote:Op maandag 6 april 2015 20:06 schreef remi1986 het volgende:
wtfquote:Op maandag 6 april 2015 20:06 schreef remi1986 het volgende:
he verdommequote:Op maandag 6 april 2015 20:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
En dan ben ik de vieze oude man hier
vrouwenquote:Op maandag 6 april 2015 20:06 schreef remi1986 het volgende:
Ik ben de psychiater.quote:Op maandag 6 april 2015 20:06 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
misschien wordt het eens tijd voor een bezoekje aan de psychiater
Daar knap ik van opquote:Op maandag 6 april 2015 20:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja ik denk, ik zeg het even
klopt.quote:Op maandag 6 april 2015 20:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja mannen zou zoiets nooit kunnen overkomenwij lopen nonchalant op zo'n hokje af
Dat zouden meer mensen moeten doenquote:Op maandag 6 april 2015 20:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Soort cup a soup van fok! ben ik
Je bent gewoon een wijs man WCHquote:Op maandag 6 april 2015 20:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Soort cup a soup van fok! ben ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |