Als je de lokale taal spreekt heb je een grotere voorsprong.quote:Op maandag 6 april 2015 18:56 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nah je bent nog jong en kunt alle kanten op. Ik ken zat nederlandse meiden die in het buitenland werken. Als wij ergens met een schip zitten hebben we ook een kantoor ter plaatse. Die regelen de vliegtickets, hotels, visa, planning, transfers, zaken met de autoriteiten, als ik een arts nodig heb of medicijnen, voedsel, eigenlijk alle bemanningszaken
Kun je prima doen met accountancy en/of international business & management.
Ik liet d'r gewoon winnen hoor.quote:Op maandag 6 april 2015 18:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat jij het aflegt tegen een 16 jarige hoef je niet op mij af te reageren, he akelige Eend
Echt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja Stalin ja... de snor die jij niet kan plaatsen was van een zeer vredelievend persoonquote:Op maandag 6 april 2015 18:57 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die kan ik niet plaatsen. Die daarvoor is Stalin toch?
Ghandiquote:Op maandag 6 april 2015 18:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja Stalin ja... de snor die jij niet kan plaatsen was van een zeer vredelievend persoon
quote:Op maandag 6 april 2015 18:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Echt?Nee natuurlijk niet heb met bloed zweet en tranen gestreden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende: 'eend112', een vrolijke doch nuchtere user die bekend staat om zijn vriendelijkheid, goedwilligheid en af en toe onverwacht scherpe opmerking.
Waar komt jouw obsessie voor snorren ineens vandaan?quote:Op maandag 6 april 2015 19:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Goed geraden
[ afbeelding ]
Hoink vroeg welk spel ze speelden, ik zei "Raad de snor" hij zei dat hij makkelijk zou winnen, challenge acceptedquote:Op maandag 6 april 2015 19:02 schreef Remqo het volgende:
[..]
Waar komt jouw obsessie voor snorren ineens vandaan?
ah oke, ik rol binnen en heb er meteen 2 goedquote:Op maandag 6 april 2015 19:03 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hoink vroeg welk spel ze speelden, ik zei "Raad de snor" hij zei dat hij makkelijk zou winnen, challenge accepted
nopequote:Op maandag 6 april 2015 19:05 schreef Remqo het volgende:
[..]
ah oke, ik rol binnen en heb er meteen 2 goed
deze is wat lastiger, charlie chaplin?
Trivia kom tegen mij kom kom komquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |