Doe ik wel 'ns van m'n KLM-dekentje als ik 's-morgens brood haal. Wel over een jogging-broek dan, maar mensen kijken je toch vreemd aan.quote:Op maandag 6 april 2015 17:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan gewoon jurkje van tafelkleed maken
bobstyloquote:Op maandag 6 april 2015 17:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan gewoon jurkje van tafelkleed maken
Ik heb van die 440 euro winst een laptop gekochtquote:
nicequote:Op maandag 6 april 2015 18:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb van die 440 euro winst een laptop gekocht+ die TEFL cursus gefinancierd. Nu nog de cursus halen en dan heb ik voor 5 euro een TEFL certificaat + laptop gehaald
Nog 20 euro eraf voor eend komop kan me dochter ook niet met een lege trommel naar school sturenquote:Op maandag 6 april 2015 18:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb van die 440 euro winst een laptop gekocht+ die TEFL cursus gefinancierd. Nu nog de cursus halen en dan heb ik voor 5 euro een TEFL certificaat + laptop gehaald
:squote:Op maandag 6 april 2015 18:17 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nog 20 euro eraf voor eend komop kan me dochter ook niet met een lege trommel naar school sturen
hahahquote:Op maandag 6 april 2015 18:17 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nog 20 euro eraf voor eend komop kan me dochter ook niet met een lege trommel naar school sturen
Nicee.quote:Op maandag 6 april 2015 18:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kom je donderdag weer in de uitzending van KLB Radio? Afgelopen keer opgebleven om je verhalen te horen maar was niet veelquote:
Ja technische problemen met upload-capaciteit, maar donderdag ben ik in Nederland en heb ik XS4All-verbinding, dus nieuwe poging.quote:Op maandag 6 april 2015 18:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Kom je donderdag weer in de uitzending van KLB Radio? Afgelopen keer opgebleven om je verhalen te horen maar was niet veel
Beterquote:Op maandag 6 april 2015 18:22 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja technische problemen met upload-capaciteit, maar donderdag ben ik in Nederland en heb ik XS4All-verbinding, dus nieuwe poging.
Datum is nog niet bekend. Ik moet ook nog visa regelen. Ik hoop het deze week te horen allemaal. Ik verwacht over 4 weken zoiets vertrek. Kan ik mooi nog even chillen.quote:Op maandag 6 april 2015 18:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beter
Wanneer ging je ook weer naar Dubai?
Nice. En je ging voor 2 maanden las ik ergens, toch?quote:Op maandag 6 april 2015 18:28 schreef niels0 het volgende:
[..]
Datum is nog niet bekend. Ik moet ook nog visa regelen. Ik hoop het deze week te horen allemaal. Ik verwacht over 4 weken zoiets vertrek. Kan ik mooi nog even chillen.
2 maanden op, 1 maand af. Dat is minder goed dan ik gewend ben, maar ik slaap wel elke dag aan de wal, dat is tof. M'n rolschaatsen gaan dus ook mee.quote:Op maandag 6 april 2015 18:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nice. En je ging voor 2 maanden las ik ergens, toch?
Als man heb je het in Dubai heerlijk natuurlijk. Als vrouw misschien wat minder (?) qua kleding e.d. met die hitte
quote:Op maandag 6 april 2015 18:32 schreef niels0 het volgende:
[..]
2 maanden op, 1 maand af. Dat is minder goed dan ik gewend ben, maar ik slaap wel elke dag aan de wal, dat is tof. M'n rolschaatsen gaan dus ook mee.
Echt, dat hele Pasen kan me gestolen worden. Geldt ook voor Kerst en al die andere onzinquote:Op maandag 6 april 2015 18:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Einde pasen... in godsnaamhet moment is daar
Ja ik weet het, jaren niets aan gedaan, maar nu is dat toch andersquote:Op maandag 6 april 2015 18:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Echt, dat hele Pasen kan me gestolen worden. Geldt ook voor Kerst en al die andere onzin
Nee da's ook zo.quote:Op maandag 6 april 2015 18:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja ik weet het, jaren niets aan gedaan, maar nu is dat toch andersik wil ook niet dta ie straks met de herinnering zit dat er thuis nooit iets aan gedaan werd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |