Merci monsieur.quote:
Bonjour, cheriequote:
quote:Op maandag 6 april 2015 17:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben gewoon zo kapot dat ik er chagrijnig van geworden benVrolijk mij op aub
Ach welnee hij doet er verder niemand kwaad mee en valt mij niet lastig dus zo heel boeiend is het nu ook weer niet.quote:
Ja, is ook wel lastig. Schijnt dat bij man/vrouw relaties, vrouwen vaak wel de eerste move maken in de vorm van oogcontact.quote:Op maandag 6 april 2015 17:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind het een beetje lastig te definiëren. Is dat diegene die het eerst initiatief neemt tot contact, de eerste die vraagt om een date, de eerste die een move maakt? Want dat is meestal wel in evenwicht.
Krijg er honger vanquote:Op maandag 6 april 2015 17:54 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Fuck it, ik koop er gewoon weer eens 1, zo fucking lekker.
Fred Astaire and Ginger Rogersquote:
Boh, gek.quote:Op maandag 6 april 2015 17:54 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Fuck it, ik koop er gewoon weer eens 1, zo fucking lekker.
Ik heb nog 2 van die belachelijk dure pakjes van de AH, maar dit is sowieso lekkerder, het is wel een lastig klusje om goed te snijden.quote:
En bij al het andere neemt de man het initiatief?quote:Op maandag 6 april 2015 17:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, is ook wel lastig. Schijnt dat bij man/vrouw relaties, vrouwen vaak wel de eerste move maken in de vorm van oogcontact.
Dan kan je ook wel even vooruit voor dat geld.quote:Op maandag 6 april 2015 17:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb nog 2 van die belachelijk dure pakjes van de AH, maar dit is sowieso lekkerder, het is wel een lastig klusje om goed te snijden.
Even een Groupon afwachten denk ik, heb ik al een keer gekocht, 75 euro is wel te overzien.
Echte mannen die waarde hechten aan een beetje traditie wel jaquote:Op maandag 6 april 2015 17:57 schreef yats het volgende:
[..]
En bij al het andere neemt de man het initiatief?
Ja, je doet er gelukkig ook wel ff mee. Het is niet voor broodbeleg ofzoquote:Op maandag 6 april 2015 17:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dan kan je ook wel even vooruit voor dat geld.
Vaker met het op iemand afstappen, maar dat is algemeen bekend. Wel fijn als er dan al een opening is in de vorm van oogcontact, lijkt me.quote:Op maandag 6 april 2015 17:57 schreef yats het volgende:
[..]
En bij al het andere neemt de man het initiatief?
Ik hoopte op een definitie van je.quote:Op maandag 6 april 2015 17:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, is ook wel lastig. Schijnt dat bij man/vrouw relaties, vrouwen vaak wel de eerste move maken in de vorm van oogcontact.
Opzich eens, maar toch zou het soms wel eens makkelijk zijn als het niet altijd van de man hoefde te komenquote:Op maandag 6 april 2015 17:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Echte mannen die waarde hechten aan een beetje traditie wel ja
Impliceer je dat mannen die dat niet altijd doen geen echte mannen zijn?quote:Op maandag 6 april 2015 17:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Echte mannen die waarde hechten aan een beetje traditie wel ja
Dat zou ik echt nooit durven.quote:Op maandag 6 april 2015 17:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich eens, maar toch zou het soms wel eens makkelijk zijn als het niet altijd van de man hoefde te komen.
Al gebeurt dat ook wel hoor, mijn samenwoon-ex heeft mij echt keihard gehosseld.
Een heel klein beetje ja.quote:Op maandag 6 april 2015 17:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Impliceer je dat mannen die dat niet altijd doen geen echte mannen zijn?
Dat dacht ik eerst welquote:Op maandag 6 april 2015 17:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, je doet er gelukkig ook wel ff mee. Het is niet voor broodbeleg ofzo.
Een ex van me mij ook als ik erover nadenkquote:Op maandag 6 april 2015 17:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich eens, maar toch zou het soms wel eens makkelijk zijn als het niet altijd van de man hoefde te komen.
Al gebeurt dat ook wel hoor, mijn samenwoon-ex heeft mij echt keihard gehosseld.
Hoe ouderwets.quote:Op maandag 6 april 2015 18:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Een heel klein beetje ja.
Al ben ik het ook wel weer met HW eens.
Ik let bijna nooit op oogcontact eigenlijk. Ik spreek iemand soms aan, en soms niet. Dat hangt maar net van de gemoedstoestand op dat moment af.quote:Op maandag 6 april 2015 17:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vaker met het op iemand afstappen, maar dat is algemeen bekend. Wel fijn als er dan al een opening is in de vorm van oogcontact, lijkt me.
Fixedquote:Op maandag 6 april 2015 17:59 schreef artelligence het volgende:
Lastig hoor, dat die wetenschap achter hosselen.
heuj, ik doe iets goedquote:Op maandag 6 april 2015 18:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Een heel klein beetje ja.
Al ben ik het ook wel weer met HW eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |