Zag gisteren nog 4 dragqueens, of bedoel je wat anders?quote:Op maandag 6 april 2015 17:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja. Als je het zo zegt... Misschien moet ik er blij om zijn als die lastig zijn
Spuitje?quote:Op maandag 6 april 2015 17:41 schreef aeque het volgende:
De trein, altijd een goede plek om je coke wat in alufolie zit even in een afsluitbaar plastic zakje te doen. Halve vloer zit onder. Nu gaat meneer maar even een jointje draaien. Ben benieuwd wat hij nog meer bij zich heeft.
Ja, dat. Of ik ben gewoon te lelijkquote:Op maandag 6 april 2015 17:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zag gisteren nog 4 dragqueens, of bedoel je wat anders?
Verwarrend ook allemaalquote:
Dan zijn het toch geen wijven meer? Ik ben in de war.quote:
Het zou me niet verbazen.quote:
Nah, vast niet. Zullen wel dragqueens zijn.quote:
Jawel maar gewoon net even andersquote:Op maandag 6 april 2015 17:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dan zijn het toch geen wijven meer? Ik ben in de war.
Dan ben ik blij dat ik geen succes hadquote:Op maandag 6 april 2015 17:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nah, vast niet. Zullen wel dragqueens zijn.
Hoi yatsquote:
Jaquote:
Hou ons op de hoogtequote:
Nou leg eens uit dan? Hoe kan een wijf een vent zijn.quote:
Mensen kijken in het OV, ik kan me er goed mee vermaken.quote:Op maandag 6 april 2015 17:41 schreef aeque het volgende:
De trein, altijd een goede plek om je coke wat in alufolie zit even in een afsluitbaar plastic zakje te doen. Halve vloer zit onder. Nu gaat meneer maar even een jointje draaien. Ben benieuwd wat hij nog meer bij zich heeft.
Is ook hastikke leukquote:Op maandag 6 april 2015 17:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mensen kijken in het OV, ik kan me er goed mee vermaken.
Niet letterlijk, dat kan niet, maar wel qua doen/uiterlijk/gedrag natuurlijkquote:Op maandag 6 april 2015 17:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou leg eens uit dan? Hoe kan een wijf een vent zijn.
Waar doe ik dat?quote:
Ow zo, ja die mag ik meestal welquote:Op maandag 6 april 2015 17:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet letterlijk, dat kan niet, maar wel qua doen/uiterlijk/gedrag natuurlijk
Goeie egoboost, ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |