Ik blijf iedere keer maar weer die 2-girls-1-cup zien in je UI.quote:
Tijd voor een praatclubje?quote:Op maandag 6 april 2015 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt niet, ik heb er echt al jaren last van.
Just stop looking!quote:Op maandag 6 april 2015 17:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik blijf iedere keer maar weer die 2-girls-1-cup zien in je UI.
Dinsdag 16 April 1997, gewoon, het komt echt nooit op een goed moment, ik mis echt alle leuke dingenquote:Op maandag 6 april 2015 17:25 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou vertel, wanneer begon het? Wat stoort je het meest?
Ja, maar ik wil wel zien wat jij post.quote:
FOK!therapie werkt toch het beste?quote:
Oh, dus dat doe je in R&P. En ik maar denken dat je kwam om te hosselenquote:Op maandag 6 april 2015 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
FOK!therapie werkt toch het beste?.
Geen ervaring mee, gek genoeg.quote:Op maandag 6 april 2015 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
FOK!therapie werkt toch het beste?.
Nou vooruit dan maar.quote:Op maandag 6 april 2015 17:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil wel zien wat jij post.
En je ziet er geen verbetering in?quote:Op maandag 6 april 2015 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dinsdag 16 April 1997, gewoon, het komt echt nooit op een goed moment, ik mis echt alle leuke dingen.
Hoax, 16 april viel op een woensdag.quote:Op maandag 6 april 2015 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dinsdag 16 April 1997, gewoon, het komt echt nooit op een goed moment, ik mis echt alle leuke dingen.
Nee, mijn geheim is ontdektquote:Op maandag 6 april 2015 17:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh, dus dat doe je in R&P. En ik maar denken dat je kwam om te hosselen
Ik sla soms hele dinsdagen overquote:Op maandag 6 april 2015 17:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar.
[..]
En je ziet er geen verbetering in?
Dat doet hij toch ook? Prima subforum om de echte psychos eruit te filteren.quote:Op maandag 6 april 2015 17:27 schreef MissMSX het volgende:
Oh, dus dat doe je in R&P. En ik maar denken dat je kwam om te hosselen
Nee, zo erg is het inmiddels dus, ik zie alles als dinsdagenquote:Op maandag 6 april 2015 17:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hoax, 16 april viel op een woensdag.
Nou, niet huilen hoor. We schrijven je hier gewoon wat hosseltherapie voor. Fix voor al je problemenquote:
Mobiel posten is de oplossing.quote:Op maandag 6 april 2015 17:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil wel zien wat jij post.
Nu hou ik nóg meer van je dan ik al deed.quote:
Je moet er echt wat aan gaan doen kerelquote:Op maandag 6 april 2015 17:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, zo erg is het inmiddels dus, ik zie alles als dinsdagen.
Daar zie ik ook animated gifs hoor.quote:
quote:Op maandag 6 april 2015 17:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, niet huilen hoor. We schrijven je hier gewoon wat hosseltherapie voor. Fix voor al je problemen
I dunno... als ik z'n verhalen mag geloven lukt'em dat niet altijd even goedquote:Op maandag 6 april 2015 17:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat doet hij toch ook? Prima subforum om de echte psychos eruit te filteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |