dit is echter wel een compleet andere formulering van je vraag.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:38 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Dan is tweede worden dus slecht, bedankt voor het bevestigen van mijn eerdere standpunt.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:40 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dit is echter wel een compleet andere formulering van je vraag.
zeg dat dan gewoon meteen
Ai ai ai. Wat een drama, ditquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
is een gelimiteerd bedrag dus AZ krijgt niet meer dan dat
2e plek is per definitie niet slecht, dus als je het (zoals je vraag begon) zo stelt dan nee niet slechtquote:
ik kan je inderdaad moeilijk volgenquote:
Op dit moment heeft Ajax toch een gevulde bankrekening? Hoe is dat een andere situatie dan die jij nu in je posts schetst? Ik snap niet dat je ze met elkander kunt verwarren.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:42 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
2e plek is per definitie niet slecht, dus als je het (zoals je vraag begon) zo stelt dan nee niet slecht
maar als je kijkt naar de bankrekening van ajax, dan zijn ze verplicht om kampioen te worden ook gezien de concurrentie.
zijn 2 compleet verschillende vragen. maar ik snap dat je ze met elkander verward.
En dat mijn mede fokker is dus begrijpend lezen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:43 schreef Shrewd het volgende:
[..]
Op dit moment heeft Ajax toch een gevulde bankrekening? Hoe is dat een andere situatie dan die jij nu in je posts schetst? Ik snap niet dat je ze met elkander kunt verwarren.
zojuist beëindigd.quote:
je lijkt vergeten te zijn dat het in eerste instantie ging over het ajax van nu, dus ook met een gevulde bankrekeningquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:44 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
En dat mijn mede fokker is dus begrijpend lezen.
dat is altijd vermakelijk. maar misschien dat het te snel voor hem gaat.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als loveless85 zich er ook in mengt.
graag volgende keer wat duidelijker zijn in je vraagstelling. is voor iedereen wat overzichtelijker.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:47 schreef Shrewd het volgende:
[..]
je lijkt vergeten te zijn dat het in eerste instantie ging over het ajax van nu, dus ook met een gevulde bankrekening
jij dacht dat ik het over een fictief ajax had?quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:47 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
graag volgende keer wat duidelijker zijn in je vraagstelling. is voor iedereen wat overzichtelijker.
zullen we er maar over ophouden.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:48 schreef Shrewd het volgende:
[..]
jij dacht dat ik het over een fictief ajax had?
daar is het fm topic voor
jepquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:48 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zullen we er maar over ophouden.
we waren er uit toch?
"dit seizoen" eenschquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:52 schreef Tyron het volgende:
mwah na vier kampioenschappen een keer tweede worden is niet zo erg toch
wat doet dit in het ajax topicquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:14 schreef mokkiemok het volgende:
Na de competitiewedstrijd van zondag tussen AZ en Feyenoord vond een opmerkelijk voorval plaats. Colin Kazim-Richards stapte na afloop de kleedkamer van de thuisploeg binnen om het op te nemen voor Derrick Luckassen. De jonge verdediger maakte na twee minuten al een eigen doelpunt en leidde daarmee de 1-4 nederlaag van de Noord-Hollanders in.
Luckassen werd tijdens het duel door een deel van de aanhang van AZ uitgejoeld. Kazim-Richards besloot om de verdediger naderhand een hart onder de riem te steken en stapte de kleedkamer binnen, tot verbazing van de spelers en technische staf van AZ. Volgens De Telegraaf wendde de aanvaller van Feyenoord zich tot Luckassen, die te horen kreeg dat hij er zich niets van moest aantrekken en dat dergelijke momenten nu eenmaal in de voetballerij plaatsvinden.
Kazim-Richards had volgens het dagblad echter een donderpreek voor de rest van de selectie van AZ. “Jullie hebben deze jongen laten zakken na die vroege eigen goal, jullie hadden hem moeten helpen en dat is niet gebeurd”, foeterde de Feyenoorder, die daarmee in de kleedkamer zowel verbazing als bewondering wekte.
\\je kan zeggen wat je wil, volgens mij heb ik het al vaker gezegd, is volgens mij een geweldige gozer\\
Ja leuk maak het vooral nog gênanter voor die Luckassenquote:Op dinsdag 7 april 2015 11:14 schreef mokkiemok het volgende:
Na de competitiewedstrijd van zondag tussen AZ en Feyenoord vond een opmerkelijk voorval plaats. Colin Kazim-Richards stapte na afloop de kleedkamer van de thuisploeg binnen om het op te nemen voor Derrick Luckassen. De jonge verdediger maakte na twee minuten al een eigen doelpunt en leidde daarmee de 1-4 nederlaag van de Noord-Hollanders in.
Luckassen werd tijdens het duel door een deel van de aanhang van AZ uitgejoeld. Kazim-Richards besloot om de verdediger naderhand een hart onder de riem te steken en stapte de kleedkamer binnen, tot verbazing van de spelers en technische staf van AZ. Volgens De Telegraaf wendde de aanvaller van Feyenoord zich tot Luckassen, die te horen kreeg dat hij er zich niets van moest aantrekken en dat dergelijke momenten nu eenmaal in de voetballerij plaatsvinden.
Kazim-Richards had volgens het dagblad echter een donderpreek voor de rest van de selectie van AZ. “Jullie hebben deze jongen laten zakken na die vroege eigen goal, jullie hadden hem moeten helpen en dat is niet gebeurd”, foeterde de Feyenoorder, die daarmee in de kleedkamer zowel verbazing als bewondering wekte.
\\je kan zeggen wat je wil, volgens mij heb ik het al vaker gezegd, is volgens mij een geweldige gozer\\
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |