ik hoop het ook maar zou niet weten waarom.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:21 schreef Tyron het volgende:
[..]
bazoer, sinkgraven, el ghazi, kishna, milik, dat zijn toch geen matige aankopen
natuurlijk hadden van den hoorn duarte en zimling niet gehoeven en hadden we meer (goede) ervaring erbij moeten hebben, maar ik denk dat dit seizoen de ogen van het technische hart heeft geopend, nou weet ik niet of gudelj dan het antwoord is maar dat zie ik dan wel weer, vind het geen matige speler
Het gaat om het inspelen van achteruit, dat gaat gewoon niet goed, dan blijven de middenvelders bewegen maar die bal komt niet of te laat, verder was jouw kleine grote vriend Serero weer eens matig aan de bal, anders win je die wedstrijd gewoon eenvoudig.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben uitstekende middenvelders en zelfs daar loopt het niet. Aanvallers renderen nauwelijks.
De coach is daar gewoon verantwoordelijk voor
jawelquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:24 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik hoop het ook maar zou niet weten waarom.
een keer 2e plek is niet slecht na 4 keer kampioen op rij
Lekker achter Frank aan blijven huppelen. Snap niet hoe je dat kan doen als het spel al jaren ruk is.quote:
4 jaar kampioen met slecht voetbal deed ook niks met ze, waarom zou een keer tweede worden dat wel doen?quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
omdat we dit keer met slecht voetbal tweede zijn geeindigd
elk jaar kampioen is niet realistischquote:
dat kloptquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:25 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
elk jaar kampioen is niet realistisch
eerste drie seizoenen waren zo slecht nog niet, vooral de eerste twee seizoenenquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:25 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
4 jaar kampioen met slecht voetbal deed ook niks met ze, waarom zou een keer tweede worden dat wel doen?
dus wat bedoelde je met "jawel" dan?quote:
Ik vind dat het positiespel juist allesoverheersend is geworden, liever 55% balbezit met elke 2 minuten een aanval dan 65% of zelfs 70% balbezit en één schot op goal...quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het ligt wel aan Frank dat het positiespel knudde is en dat er geen druk meer wordt gezet.
neequote:Op dinsdag 7 april 2015 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie spelen alleen maar tikkie breed tikkie terug
Kun je beter countervoetbal spelen
nou, goed dan.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
eerste drie seizoenen waren zo slecht nog niet, vooral de eerste twee seizoenen
Oke.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker achter Frank aan blijven huppelen. Snap niet hoe je dat kan doen als het spel al jaren ruk is.
2e seizoen was wel verreweg het beste, toen was Siggy zelfs een prima spelerquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
eerste drie seizoenen waren zo slecht nog niet, vooral de eerste twee seizoenen
Altijd een geweldig argument om een speler te halen.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:25 schreef TheVulture het volgende:
3. Je voorkomt dat hij een directe concurrent sterker maakt
Kuyt komt ook.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Altijd een geweldig argument om een speler te halen.
siggy vond ik in het begin zo slecht nog nietquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2e seizoen was wel verreweg het beste, toen was Siggy zelfs een prima speler
als ajax zijnde is tweede worden gewoon slechtquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:27 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dus wat bedoelde je met "jawel" dan?
Zo deden jullie dat ook toen Groningen een directe concurrent was met Silvaquote:Op dinsdag 7 april 2015 10:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Altijd een geweldig argument om een speler te halen.
je zegt net dat het niet realistisch is om elk jaar 1e te worden. maar 2e is te slecht voor ajax?????quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:29 schreef Shrewd het volgende:
[..]
als ajax zijnde is tweede worden gewoon slecht
Kan gebeuren, maar dit seizoen had je gezien het niveau van de tegenstanders gewoon kampioen moeten worden.quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:29 schreef Shrewd het volgende:
[..]
als ajax zijnde is tweede worden gewoon slecht
jij wil beweren dat tweede goed is voor ajax?quote:Op dinsdag 7 april 2015 10:29 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
je zegt net dat het niet realistisch is om elk jaar 1e te worden. maar 2e is te slecht voor ajax?????
gast blijf van die wiet af man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |