10/10 zou spelen.quote:Op maandag 6 april 2015 15:28 schreef Amoeba het volgende:
[ afbeelding ]
http://pitchfork.com/reviews/albums/13449-the-stone-roses/
Die vestiging zit in Eindhoven. 20 minuten fietsen en ik pak nog altijd de motor. Op die weg daarheen zit zo'n heerlijke bocht (Beukenlaan, zo onder dat viaduct door). Altijd weer even genieten.quote:Op maandag 6 april 2015 15:36 schreef DrNick het volgende:
[..]
https://tweakers.net/pricewatch/395166/grand-theft-auto-v-pc-(windows).html
45 bij 4Launch
Goede zaak wel.quote:Op maandag 6 april 2015 15:38 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Die vestiging zit in Eindhoven. 20 minuten fietsen en ik pak nog altijd de motor. Op die weg daarheen zit zo'n heerlijke bocht (Beukenlaan, zo onder dat viaduct door). Altijd weer even genieten.
Van de week nog geweest bij die lui voor mijn SSD.
Dan heb je er nog 2quote:Op maandag 6 april 2015 15:43 schreef Amoeba het volgende:
Als mijn monitor fucked is ben ik wel echt de sjaak
Hahaha dit erbij zetten iddquote:Op maandag 6 april 2015 15:52 schreef Geo4kant het volgende:
Wordt uitgenodigd voor verjaardag, "Heeee 12 april ben ik jarig! Kom je ff proosten op mij? Drank is voor eigen rekening"
Wat is daar raar aan? Weet iedereen waar ie aan toe is. Hoef je ook geen cadeau mee te nemen, de jarige heeft toch amper kosten.quote:Op maandag 6 april 2015 15:52 schreef Geo4kant het volgende:
Wordt uitgenodigd voor verjaardag, "Heeee 12 april ben ik jarig! Kom je ff proosten op mij? Drank is voor eigen rekening"
Nee, maar ik ben ook wel eens bij iemand gaan drinken, nam iedereen gewoon zijn eigen drank mee.quote:
Ja, ik zie dat ook als normaal. Maar mijn oma deelt altijd haar whiskey dus dan is het niet nodig. En d'r kut omdat het een gore hoer is.quote:Op maandag 6 april 2015 16:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben ook wel eens bij iemand gaan drinken, nam iedereen gewoon zijn eigen drank mee.
Als het in de kroeg is dan verwacht ik toch wel dat je eerste drankje betaald wordt ja.. dat je niet de hele avond de kroeg afhuurt begrijp ik.quote:Op maandag 6 april 2015 15:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hahaha dit erbij zetten iddmag je toch wel vanuit gaan dat drank wordt betaald op een verjaardag
Ik heb er denk ik al zo'n 5k besteedquote:Op maandag 6 april 2015 15:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Goede webshop, goede zaken mee gedaan. Zou nogmaals doen.
quote:Op maandag 6 april 2015 16:06 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja, ik zie dat ook als normaal. Maar mijn oma deelt altijd haar whiskey dus dan is het niet nodig. En d'r kut omdat het een gore hoer is.
Als je een feest in een kroeg geeft doe je dat omdat je thuis te weinig plek hebt. 70 gasten gok ik dan. Betaal je voor iedereen een drankje á 2,50 ben je nog 175 euro kwijt. Op je eigen verjaardag. No mi man. No.quote:Op maandag 6 april 2015 16:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als het in de kroeg is dan verwacht ik toch wel dat je eerste drankje betaald wordt ja.. dat je niet de hele avond de kroeg afhuurt begrijp ik.
Een verjaardag thuis kost je ook al gauw 100euro en dat is dan voor max 30 manquote:Op maandag 6 april 2015 16:07 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Als je een feest in een kroeg geeft doe je dat omdat je thuis te weinig plek hebt. 70 gasten gok ik dan. Betaal je voor iedereen een drankje á 2,50 ben je nog 175 euro kwijt. Op je eigen verjaardag. No mi man. No.
Nee, maar je wil er ook niet een half jaar voor hoeven werken.quote:Op maandag 6 april 2015 16:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Een verjaardag thuis kost je ook al gauw 100euro en dat is dan voor max 30 man
En.. een verjaardag geven doe je niet om er winst op te maken he
Daarom is de kroeg een goedkoop alternatiefquote:Op maandag 6 april 2015 16:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Een verjaardag thuis kost je ook al gauw 100euro en dat is dan voor max 30 man
En.. een verjaardag geven doe je niet om er winst op te maken he
quote:Op maandag 6 april 2015 16:11 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Daarom is de kroeg een goedkoop alternatief
Sommige mensen zijn nu eenmaal niet zo goed bedeeld als jij met je 5k smijten op webshops
Nee, die was het niet.quote:
Verschrikkelijk topic trouwens.quote:
Die is maar één dag per jaar gesloten.quote:Op maandag 6 april 2015 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
Oh, de appie is vandaag gewoon open, nice.
Dicht zijn is ook bad for businessquote:Op maandag 6 april 2015 16:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die is maar één dag per jaar gesloten.
#TokkieHappyMomentsquote:Op maandag 6 april 2015 16:24 schreef FL_Freak het volgende:
Jaaa trainingsbroek teruggevondennu heb ik er 3
Ja?quote:
Nee, rip Jetix en FOX kidsquote:
Koud > warm om te slapenquote:Op maandag 6 april 2015 16:53 schreef Geo4kant het volgende:
LB -> http://www.vrouwen.nl/vie(...)mer+beter+voor+je+is
Ik heb inmiddels al genoeg dagje uit zegels voor mezelf. En heb ook al 1 kaart met zegels over en vast binnenkort nog meer. Kan ik je er blij mee maken?quote:
Wat doe jij op vrouwen.nl?quote:Op maandag 6 april 2015 16:53 schreef Geo4kant het volgende:
Iemand share'de dat op facebook en ik wist het al maar dacht spam het jou, want koude slaapkamerquote:
quote:Op maandag 6 april 2015 16:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Iemand share'de dat op facebook en ik wist het al maar dacht spam het jou, want koude slaapkamer
Wat een bullshit, ik heb mijn kamer altijd lekker warm en slaap perfect.quote:Op maandag 6 april 2015 16:53 schreef Geo4kant het volgende:
Dat denk je, omdat Aliens je elke avond proben nadat ze je slaapmiddelen toegediend hebbenquote:Op maandag 6 april 2015 16:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat een bullshit, ik heb mijn kamer altijd lekker warm en slaap perfect.
Nog steeds dronken?quote:Op maandag 6 april 2015 16:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat denk je, omdat Aliens je elke avond proben nadat ze je slaapmiddelen toegediend hebben
Jeuzes wat een klefferd dan.quote:
Alcoholistquote:Op maandag 6 april 2015 17:03 schreef Geo4kant het volgende:
Elke keer hetzelfde, doe maar een ijsthee.. oh, teveel bier besteld, Geo, wil jij er dan 1? Nou vooruit.. 1tje. En dan een paar uur later ga ik (weer) als laatste naar huis
Zo erg is het nietquote:
Omg. Ik dacht dat het door de drank kwam.quote:Op maandag 6 april 2015 17:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zo erg is het nietniet veel dan normaal
High on love.quote:Op maandag 6 april 2015 17:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omg. Ik dacht dat het door de drank kwam.
Ook hoorquote:Op maandag 6 april 2015 17:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 april 2015 15:52 schreef Geo4kant het volgende:
Nijnquote:Op maandag 6 april 2015 17:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Klassiekers dit. Ontzettend hard gelachen.quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:28 schreef Amoeba het volgende:
KLB / Vriend heeft chick zonder benen geneukt.
Jaja
Hetbekendeplaatjevanfokkerdiezijngordijnendichtdoetenweerachterdepcgaatzitten.jpgquote:Op maandag 6 april 2015 17:18 schreef Geo4kant het volgende:
Teveel zonlicht door de ramen waardoor ik mijn scherm minder zie #fokker-problemen
Logisch natuurlijk, want die kan perfect rekenen.quote:Op maandag 6 april 2015 17:21 schreef Amoeba het volgende:
Ik heb trouwens mijn telefoon ten huwelijk gevraagd.
Ik heb serieus issues. Ik ga gewoon naar huis als ik dat ding vergeten ben.quote:Op maandag 6 april 2015 17:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Logisch natuurlijk, want die kan perfect rekenen.
Dan zou ik eerder trouwen met TI 84 plus CEquote:Op maandag 6 april 2015 17:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Logisch natuurlijk, want die kan perfect rekenen.
Zet er Super Mario opquote:Op maandag 6 april 2015 17:23 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb serieus issues. Ik ga gewoon naar huis als ik dat ding vergeten ben.
Ik krijg altijd huil-whatsapps als ik niet op hem reageer op FOK!quote:
Wat is jouw obsessie manquote:
Je bedoelt Wolfram Mathematica 10.quote:Op maandag 6 april 2015 17:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder trouwen met TI 84 plus CE
Watquote:Op maandag 6 april 2015 17:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik krijg altijd huil-whatsapps als ik niet op hem reageer op FOK!.
Hahaha kebab.quote:Op maandag 6 april 2015 17:28 schreef Geo4kant het volgende:
Denk dat ik hem weer unfriend, mofo ging ook allemaal zeuren dat ik hem niet aannam op FB, heb ik het gedaan.. gewoon amper een reactie
Ik was aan het eten toen en daarna slapen en dingen. Maar cool FB allesquote:Op maandag 6 april 2015 17:28 schreef Geo4kant het volgende:
Denk dat ik hem weer unfriend, mofo ging ook allemaal zeuren dat ik hem niet aannam op FB, heb ik het gedaan.. gewoon amper een reactie
?quote:Op maandag 6 april 2015 17:28 schreef RockNijntje het volgende:
Vieze kut aids rijschool ik had m'n rijbewijs al maanden kunnen hebben.
Waarom heb je hem dan niet? Examen plannen duurt lang?quote:Op maandag 6 april 2015 17:28 schreef RockNijntje het volgende:
Stoppen met auto en brommertrijbewijs halen. Bquote:Op maandag 6 april 2015 17:28 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb hem al maanden. hihaho.quote:Op maandag 6 april 2015 17:28 schreef RockNijntje het volgende:
Hij vergeet me altijd in te plannen en hij vergat mijn TTT te plannen en ondertussen kan ik niet meer weg want mijn examen moet gepland worden maar dat mislukt steeds. Dis be so fun. Iedereen mij uitlachen dadelijk dat ik op m'n 19e m'n rijbewijs pas heb. Ik zal het gooien op logistieke problemenquote:Op maandag 6 april 2015 17:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom heb je hem dan niet? Examen plannen duurt lang?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na mijn eerste examen zei die gozer: matige voldoende.quote:
Uitlachen omdat je op je 19e pas je rijbewijs hebt? Met wat voor kinderachtig volk ga jij omquote:Op maandag 6 april 2015 17:31 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij vergeet me altijd in te plannen en hij vergat mijn TTT te plannen en ondertussen kan ik niet meer weg want mijn examen moet gepland worden maar dat mislukt steeds. Dis be so fun. Iedereen mij uitlachen dadelijk dat ik op m'n 19e m'n rijbewijs pas heb. Ik zal het gooien op logistieke problemen.
Je bedoelt je theoriequote:Op maandag 6 april 2015 17:32 schreef RockNijntje het volgende:
Ey wel alles in een keer gehaald tot nu toe.
Op dezelfde dag als mij.quote:
quote:Op maandag 6 april 2015 17:34 schreef RockNijntje het volgende:
Moobz jonge, wat ik ook bereik in het leven, je weet dat je altijd beter zal zijn dan ik, omdat je op de basisschool strategokampioen was. Maak je niet dik, Moobz for life. Moobz is knowledge.
Pls niet doenquote:Op maandag 6 april 2015 17:34 schreef RockNijntje het volgende:
Moobz jonge, wat ik ook bereik in het leven, je weet dat je altijd beter zal zijn dan ik, omdat je op de basisschool strategokampioen was. Maak je niet dik, Moobz for life. Moobz is knowledge.
Hahaha sorry ik herinner me je nog steeds alleen van toenquote:
Arme jongen.quote:Op maandag 6 april 2015 17:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hahaha sorry ik herinner me je nog steeds alleen van toen.
Zo'n klasgenoot FB'de laatst of ik zin had om op zijn pokertoernooi te komen.quote:Op maandag 6 april 2015 17:35 schreef RockNijntje het volgende:
Carnaval op de Tijl, ja wij feesten in stijl.
Heh wat. Iemand van je basischoolklasquote:Op maandag 6 april 2015 17:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Zo'n klasgenoot FB'de laatst of ik zin had om op zijn pokertoernooi te komen.10 jaar niet gesproken
Jaquote:Op maandag 6 april 2015 17:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heh wat. Iemand van je basischoolklas?
Is het BARRYYYYYYYYY pooter?quote:
Nee. Een nerd die mij kleineerde omdat ik twee klassen lager zat en hij een coolere Beyblade dan ik zou hebben.quote:Op maandag 6 april 2015 17:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat hij 'african dutchman' ?
Dan was het BlackBerry![]()
Ja.quote:Op maandag 6 april 2015 17:39 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Berry Colou ofzoiets?Nee niet hij. Die dude van die Chineestoko bij die rotonde.
Zat toevallig net op z'n profiel te kijkenquote:
Zu ziet het merendeel van de FOK!kers eruit hoorquote:
'Kennen' doe ik sowieso echt niemand, weet alleen vaak de namen met hooguit twee herinneringen erbijquote:Op maandag 6 april 2015 17:40 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Haha, ja hij. Wel goeie gast verder. Ken je Wesley 'grote rivier'?
Gast je zag me gisteren op TC. Ik zie er echt niet als zo'n metalheadpauper uit.quote:Op maandag 6 april 2015 17:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zu ziet het merendeel van de FOK!kers eruit hoor
Maar wel een kknerdquote:Op maandag 6 april 2015 17:43 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Gast je zag me gisteren op TC. Ik zie er echt niet als zo'n metalheadpauper uit.
Mijn basisschool vriendinnetje kwam ik laatst tegen, ook zo'n tokkiegeval, 3 kinderenquote:Op maandag 6 april 2015 17:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
'Kennen' doe ik sowieso echt niemand, weet alleen vaak de namen met hooguit twee herinneringen erbij. Grote rivier weet ik niks van, een potentiële Wesley wel ja.
Uit mijn klas is er ondertussen trouwens een getrouwd en heeft een andere een kind. Toevallig de twee kampers.
Altijd vreemd om te zienquote:Op maandag 6 april 2015 17:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mijn basisschool vriendinnetje kwam ik laatst tegen, ook zo'n tokkiegeval, 3 kinderen
True.quote:Op maandag 6 april 2015 17:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Altijd vreemd om te zien. Maar scheelt wel een aantal jaren. Dat van die kampers ontdekte ik toen we 16 of 17 waren, vind ik een heel verschil met 26
.
Hoezo moeite mee gehad, om er aan te wennen/te waarderen?quote:Op maandag 6 april 2015 17:49 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Goede zaak. Kid A, The Bends![]()
Lang moeite mee gehad, Radiohead.
Ja zoiets. Ik luister ook bijna nooit naar Radiohead. Maar zoals mijn sigdingditdat al zegt: Pink Floyd is echt de shit.quote:Op maandag 6 april 2015 17:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoezo moeite mee gehad, om er aan te wennen/te waarderen?
Wolfiequote:Op maandag 6 april 2015 17:26 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wat is jouw obsessie man
[..]
Je bedoelt Wolfram Mathematica 10.
Dat zeg ik toch ook niet?quote:Op maandag 6 april 2015 17:43 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Gast je zag me gisteren op TC. Ik zie er echt niet als zo'n metalheadpauper uit.
De gasten van toto danquote:Op maandag 6 april 2015 18:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Still looks like plastic.
Engerd, zou zo in Stark Trek kunnen
Dit zijn geen beelden uit madam taussaud?quote:Op maandag 6 april 2015 18:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De gasten van toto dan
[ afbeelding ]
Geen mancrush op Bowie hebben.quote:Op maandag 6 april 2015 18:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Still looks like plastic.
Engerd, zou zo in Stark Trek kunnen
quote:Op maandag 6 april 2015 18:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
De gasten van toto dan
[ afbeelding ]
quote:
Patatje burenruzie.quote:
Something takes a part of meeeeeeee!quote:Op maandag 6 april 2015 18:06 schreef Geo4kant het volgende:
With their tanks, and their bombs.. and their guns
Ik weet niet, ik bedenk het net.quote:Op maandag 6 april 2015 18:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is dat gewoon oorlog? Of is dit echt een andere vorm met sauzen? Do tell.
En dat is ook lekker.quote:Op maandag 6 april 2015 18:09 schreef Dagoduck het volgende:
Maar een Mitraillette bestaat wel.
[ afbeelding ]
Voor politiek correcte bekrompen mensen wel.quote:
Je ziet wat er op zit. Ik moet er altijd nog eens een gaan eten. Deze zomer maar als ik in België ben.quote:
Dat is zo lekker.quote:Op maandag 6 april 2015 18:12 schreef Geo4kant het volgende:
Maar een stokbroodje met sla en warm vlees is ook een goede
Mixed grillquote:Op maandag 6 april 2015 18:15 schreef Amarantha het volgende:
Denk dat ik straks gyros ga eten bij de Griek. Of we krijgen zo'n Mixed Grill. Ben benieuwd.
quote:
Ohquote:Op maandag 6 april 2015 16:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels al genoeg dagje uit zegels voor mezelf. En heb ook al 1 kaart met zegels over en vast binnenkort nog meer. Kan ik je er blij mee maken?
Beftelingquote:Op maandag 6 april 2015 18:16 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Oh
Denk het wel. Wat kan ik ermee?
Iedere volle kaart is 5 euro korting bij Ouwehands (of andere dierentuin/pretpark). Kan 3 kortingscode's per keer inleveren dus 15 euro korting als ik er nog 3 weet vol te krijgen.quote:Op maandag 6 april 2015 18:16 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Oh
Denk het wel. Wat kan ik ermee?
Dat is wel een toffe actie!quote:Op maandag 6 april 2015 18:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Iedere volle kaart is 5 euro korting bij Ouwehands (of andere dierentuin/pretpark). Kan 3 kortingscode's per keer inleveren dus 15 euro korting als ik er nog 3 weet vol te krijgen.
Ik heb zelf al genoeg kortingcodes dus ik kan voor 5 euro naar de dierentuinquote:
Lekker de halve dag in de rij staanquote:Op maandag 6 april 2015 18:19 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb volgens mij 2 of 3 van die kaartjes vol, wel een keer doen naar de efteling, lang geleden
Vet nice tochquote:Op maandag 6 april 2015 18:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb zelf al genoeg kortingcodes dus ik kan voor 5 euro naar de dierentuin
Jup. Als ik dan ook nog een actie treinkaart haal dan ben ik mooi goedkoop uit. Scheelt dan allemaal bij elkaar toch paar tientjes.quote:
Hoi Flipsquote:
Ik ben in 2009 voor het laatst geweest. Daarvoor een keer of 2 toen ik klein was volgens mij.quote:Op maandag 6 april 2015 18:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
daarom doordeweeks gaan
is stuk minder druk dan
hai moebssss!quote:
En heb je een goedkoop dagje uit! Wat wil je nog meerquote:Op maandag 6 april 2015 18:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jup. Als ik dan ook nog een actie treinkaart haal dan ben ik mooi goedkoop uit. Scheelt dan allemaal bij elkaar toch paar tientjes.
Hai Dago!!quote:
quote:Op maandag 6 april 2015 18:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Iedere volle kaart is 5 euro korting bij Ouwehands (of andere dierentuin/pretpark). Kan 3 kortingscode's per keer inleveren dus 15 euro korting als ik er nog 3 weet vol te krijgen.
Aightquote:Op maandag 6 april 2015 18:25 schreef Amarantha het volgende:
Wat stom, voor die dag mag je maar 2 code's inleveren. Dus 11.50 wordt het dan. Als je wilt Nick heb ik dan wel al meteen (naja morgen) 2 codes voor je
mwa, gisteren was beter hier.quote:Op maandag 6 april 2015 18:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haiii gianni
Wat een prachtige zonnige dag is het vandaag he(no sarcasm)
quote:Op maandag 6 april 2015 18:28 schreef Dagoduck het volgende:
Het is weer mooi weer en mijn hele zonderraam zit weer onder de vogelschijt
Ik ga ze morgen alle 4 wel inleveren bij de Jumbo, zal je dan via FB berichtje wel even de 2 code's geven. Dan kun je via dagjeuitactie.nl een kaartje kopen met kortingquote:
Die passen op elk potje.quote:
quote:Op maandag 6 april 2015 18:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga ze morgen alle 4 wel inleveren bij de Jumbo, zal je dan via FB berichtje wel even de 2 code's geven. Dan kun je via dagjeuitactie.nl een kaartje kopen met korting
inb4 wiskundepraatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 april 2015 18:30 schreef Amoeba het volgende:
[..]
inb4 wiskundepraatdaarom spoiler.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Shitquote:Op maandag 6 april 2015 18:32 schreef Amarantha het volgende:
Lekker irritant mensen buzzeren als ze te lang niet reageerde
quote:Op maandag 6 april 2015 18:32 schreef Amarantha het volgende:
Lekker irritant mensen buzzeren als ze te lang niet reageerde
quote:Op maandag 6 april 2015 18:30 schreef Amoeba het volgende:
[..]
inb4 wiskundepraatdaarom spoiler.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit hele forum.quote:
Dan heb je dus niets over en ben je klaar.quote:Op maandag 6 april 2015 18:43 schreef Amoeba het volgende:
Doe je een of andere moeilijke integraal kom je op 0 uit.fuck dit vak
Plottwist: er is geen deksel.quote:Op maandag 6 april 2015 18:43 schreef Amoeba het volgende:
Doe je een of andere moeilijke integraal kom je op 0 uit.fuck dit vak
Klopt.quote:Op maandag 6 april 2015 18:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan heb je dus niets over en ben je klaar.
quote:Op maandag 6 april 2015 18:45 schreef Amoeba het volgende:
[..]
True that. Stelling van Stokes maar gebruikt.
Die driehoek heet een gradïent en is een differentiaal operator. F is een vectorveld.quote:
quote:
quote:Op maandag 6 april 2015 18:50 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Die driehoek heet een gradïent en is een differentiaal operator. F is een vectorveld.
Alleen wordt er nu gevraagd naar:
quote:Op maandag 6 april 2015 18:52 schreef Amoeba het volgende:
Ik heb trouwens echt geen flauw idee wat de neuk dat betekent. Alleen wat ik ermee moet.
Ik ben meer bekend met het werk van Kenneth.quote:Op maandag 6 april 2015 18:56 schreef Amoeba het volgende:
0-uitkomsten op een tentamen. Origineel J.C. Van der Meer.
Oh mijn god dit is de slechtste woordgrap ooitquote:Op maandag 6 april 2015 19:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben meer bekend met het werk van Kenneth.
quote:Op maandag 6 april 2015 19:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh mijn god dit is de slechtste woordgrap ooit.
AEnemaquote:Op maandag 6 april 2015 19:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Na het fisten heb je een Stinkfist xD
Hopelijk doe je het niet Sober xD
Moesten een keer op school een soort spreekbeurt doen oid ovre een nummer, had iemand dat nummer gekozenquote:Op maandag 6 april 2015 19:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
AEnema
TV / [StuBru #6] Met heel veel goede muziek!
Ik voel een vijandige toon t.o.v. vrije scholen.quote:Op maandag 6 april 2015 19:19 schreef wietparkiet het volgende:
een spreekbeurt over een nummer
zat je op de vrije school ofzo
komen allemaal van die kutventjes vandaan van die jochies die denken dat ze de koning zelf zijnquote:Op maandag 6 april 2015 19:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik voel een vijandige toon t.o.v. vrije scholen.
Niets mis met fantasie.quote:Op maandag 6 april 2015 19:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
komen allemaal van die kutventjes vandaan van die jochies die denken dat ze de koning zelf zijn
eens maar als je je grote bek niet dicht wilt houden moet je ook niet janken als ik je kaak breekquote:
Heb je het tegen mij? Ik zat niet eens op een vrije school.quote:Op maandag 6 april 2015 19:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
eens maar als je je grote bek niet dicht wilt houden moet je ook niet janken als ik je kaak breek
Art school he, lekker wausquote:Op maandag 6 april 2015 19:19 schreef wietparkiet het volgende:
een spreekbeurt over een nummer
zat je op de vrije school ofzo
nee algemeenquote:Op maandag 6 april 2015 19:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb je het tegen mij? Ik zat niet eens op een vrije school.
The Stooges.quote:
Is lekkere muziek hoorquote:
Welke zat jij dan?quote:Op maandag 6 april 2015 19:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
komen allemaal van die kutventjes vandaan van die jochies die denken dat ze de koning zelf zijn
Ken ik niet.quote:
Het is geen grap.quote:Op maandag 6 april 2015 19:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Niet maar ik geef je grap een 5/10 voor de moeite grgr god wp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |