10/10 zou spelen.quote:Op maandag 6 april 2015 15:28 schreef Amoeba het volgende:
[ afbeelding ]
http://pitchfork.com/reviews/albums/13449-the-stone-roses/
Die vestiging zit in Eindhoven. 20 minuten fietsen en ik pak nog altijd de motor. Op die weg daarheen zit zo'n heerlijke bocht (Beukenlaan, zo onder dat viaduct door). Altijd weer even genieten.quote:Op maandag 6 april 2015 15:36 schreef DrNick het volgende:
[..]
https://tweakers.net/pricewatch/395166/grand-theft-auto-v-pc-(windows).html
45 bij 4Launch
Goede zaak wel.quote:Op maandag 6 april 2015 15:38 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Die vestiging zit in Eindhoven. 20 minuten fietsen en ik pak nog altijd de motor. Op die weg daarheen zit zo'n heerlijke bocht (Beukenlaan, zo onder dat viaduct door). Altijd weer even genieten.
Van de week nog geweest bij die lui voor mijn SSD.
Dan heb je er nog 2quote:Op maandag 6 april 2015 15:43 schreef Amoeba het volgende:
Als mijn monitor fucked is ben ik wel echt de sjaak
Hahaha dit erbij zetten iddquote:Op maandag 6 april 2015 15:52 schreef Geo4kant het volgende:
Wordt uitgenodigd voor verjaardag, "Heeee 12 april ben ik jarig! Kom je ff proosten op mij? Drank is voor eigen rekening"
Wat is daar raar aan? Weet iedereen waar ie aan toe is. Hoef je ook geen cadeau mee te nemen, de jarige heeft toch amper kosten.quote:Op maandag 6 april 2015 15:52 schreef Geo4kant het volgende:
Wordt uitgenodigd voor verjaardag, "Heeee 12 april ben ik jarig! Kom je ff proosten op mij? Drank is voor eigen rekening"
Nee, maar ik ben ook wel eens bij iemand gaan drinken, nam iedereen gewoon zijn eigen drank mee.quote:
Ja, ik zie dat ook als normaal. Maar mijn oma deelt altijd haar whiskey dus dan is het niet nodig. En d'r kut omdat het een gore hoer is.quote:Op maandag 6 april 2015 16:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben ook wel eens bij iemand gaan drinken, nam iedereen gewoon zijn eigen drank mee.
Als het in de kroeg is dan verwacht ik toch wel dat je eerste drankje betaald wordt ja.. dat je niet de hele avond de kroeg afhuurt begrijp ik.quote:Op maandag 6 april 2015 15:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hahaha dit erbij zetten iddmag je toch wel vanuit gaan dat drank wordt betaald op een verjaardag
Ik heb er denk ik al zo'n 5k besteedquote:Op maandag 6 april 2015 15:57 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Goede webshop, goede zaken mee gedaan. Zou nogmaals doen.
quote:Op maandag 6 april 2015 16:06 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja, ik zie dat ook als normaal. Maar mijn oma deelt altijd haar whiskey dus dan is het niet nodig. En d'r kut omdat het een gore hoer is.
Als je een feest in een kroeg geeft doe je dat omdat je thuis te weinig plek hebt. 70 gasten gok ik dan. Betaal je voor iedereen een drankje á 2,50 ben je nog 175 euro kwijt. Op je eigen verjaardag. No mi man. No.quote:Op maandag 6 april 2015 16:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als het in de kroeg is dan verwacht ik toch wel dat je eerste drankje betaald wordt ja.. dat je niet de hele avond de kroeg afhuurt begrijp ik.
Een verjaardag thuis kost je ook al gauw 100euro en dat is dan voor max 30 manquote:Op maandag 6 april 2015 16:07 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Als je een feest in een kroeg geeft doe je dat omdat je thuis te weinig plek hebt. 70 gasten gok ik dan. Betaal je voor iedereen een drankje á 2,50 ben je nog 175 euro kwijt. Op je eigen verjaardag. No mi man. No.
Nee, maar je wil er ook niet een half jaar voor hoeven werken.quote:Op maandag 6 april 2015 16:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Een verjaardag thuis kost je ook al gauw 100euro en dat is dan voor max 30 man
En.. een verjaardag geven doe je niet om er winst op te maken he
Daarom is de kroeg een goedkoop alternatiefquote:Op maandag 6 april 2015 16:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Een verjaardag thuis kost je ook al gauw 100euro en dat is dan voor max 30 man
En.. een verjaardag geven doe je niet om er winst op te maken he
quote:Op maandag 6 april 2015 16:11 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Daarom is de kroeg een goedkoop alternatief
Sommige mensen zijn nu eenmaal niet zo goed bedeeld als jij met je 5k smijten op webshops
Nee, die was het niet.quote:
Verschrikkelijk topic trouwens.quote:
Die is maar één dag per jaar gesloten.quote:Op maandag 6 april 2015 16:23 schreef Geo4kant het volgende:
Oh, de appie is vandaag gewoon open, nice.
Dicht zijn is ook bad for businessquote:Op maandag 6 april 2015 16:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die is maar één dag per jaar gesloten.
#TokkieHappyMomentsquote:Op maandag 6 april 2015 16:24 schreef FL_Freak het volgende:
Jaaa trainingsbroek teruggevondennu heb ik er 3
Ja?quote:
Nee, rip Jetix en FOX kidsquote:
Koud > warm om te slapenquote:Op maandag 6 april 2015 16:53 schreef Geo4kant het volgende:
LB -> http://www.vrouwen.nl/vie(...)mer+beter+voor+je+is
Ik heb inmiddels al genoeg dagje uit zegels voor mezelf. En heb ook al 1 kaart met zegels over en vast binnenkort nog meer. Kan ik je er blij mee maken?quote:
Wat doe jij op vrouwen.nl?quote:Op maandag 6 april 2015 16:53 schreef Geo4kant het volgende:
Iemand share'de dat op facebook en ik wist het al maar dacht spam het jou, want koude slaapkamerquote:
quote:Op maandag 6 april 2015 16:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Iemand share'de dat op facebook en ik wist het al maar dacht spam het jou, want koude slaapkamer
Wat een bullshit, ik heb mijn kamer altijd lekker warm en slaap perfect.quote:Op maandag 6 april 2015 16:53 schreef Geo4kant het volgende:
Dat denk je, omdat Aliens je elke avond proben nadat ze je slaapmiddelen toegediend hebbenquote:Op maandag 6 april 2015 16:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat een bullshit, ik heb mijn kamer altijd lekker warm en slaap perfect.
Nog steeds dronken?quote:Op maandag 6 april 2015 16:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat denk je, omdat Aliens je elke avond proben nadat ze je slaapmiddelen toegediend hebben
Jeuzes wat een klefferd dan.quote:
Alcoholistquote:Op maandag 6 april 2015 17:03 schreef Geo4kant het volgende:
Elke keer hetzelfde, doe maar een ijsthee.. oh, teveel bier besteld, Geo, wil jij er dan 1? Nou vooruit.. 1tje. En dan een paar uur later ga ik (weer) als laatste naar huis
Zo erg is het nietquote:
Omg. Ik dacht dat het door de drank kwam.quote:Op maandag 6 april 2015 17:11 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zo erg is het nietniet veel dan normaal
High on love.quote:Op maandag 6 april 2015 17:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Omg. Ik dacht dat het door de drank kwam.
Ook hoorquote:Op maandag 6 april 2015 17:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 april 2015 15:52 schreef Geo4kant het volgende:
Nijnquote:Op maandag 6 april 2015 17:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Klassiekers dit. Ontzettend hard gelachen.quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2014 00:28 schreef Amoeba het volgende:
KLB / Vriend heeft chick zonder benen geneukt.
Jaja
Hetbekendeplaatjevanfokkerdiezijngordijnendichtdoetenweerachterdepcgaatzitten.jpgquote:Op maandag 6 april 2015 17:18 schreef Geo4kant het volgende:
Teveel zonlicht door de ramen waardoor ik mijn scherm minder zie #fokker-problemen
Logisch natuurlijk, want die kan perfect rekenen.quote:Op maandag 6 april 2015 17:21 schreef Amoeba het volgende:
Ik heb trouwens mijn telefoon ten huwelijk gevraagd.
Ik heb serieus issues. Ik ga gewoon naar huis als ik dat ding vergeten ben.quote:Op maandag 6 april 2015 17:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Logisch natuurlijk, want die kan perfect rekenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |