Die was over 2014 giga...helaas werkte ik er toen nog niet.quote:
quote:Op maandag 6 april 2015 16:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik werkte bij een groot accountantskantoor en nu bij een bank/verzekeraar.
Categorie: graaicultuur, in de media dan.
Jaaaaa maar ik dacht dat dat was omdat je toch iets gehoord had.quote:Op maandag 6 april 2015 16:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik quote jou toch![]()
ik doe wel niet meer grappig
En jij nog harder waarschijnlijk.quote:Op maandag 6 april 2015 16:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die was over 2014 giga...helaas werkte ik er toen nog niet.
Had ik dat wel gedaan, had ik meer gekregen dan mijn vader, die in een hogere schaal zit met 45+ dienstjaren, maar bij een ander onderdeel.
Hij moest lachen.
quote:Op maandag 6 april 2015 16:15 schreef Fokker89 het volgende:
krijg eerst nog een psychologische keuring, en dan zien ze meteen al dat ik een mongool ben
Ik ga veel met de bus....geloof me, als je daar niet door de keuring komt, is het omdat je niet mongool genoeg bent.quote:Op maandag 6 april 2015 16:15 schreef Fokker89 het volgende:
Soberso heb ik die baan niet meteen, krijg eerst nog een psychologische keuring, en dan zien ze meteen al dat ik een mongool ben
Mooi elfletterig antwoord weer. Ik moet ook maar eens bij een bank gaan werken. Dan kan ik ook over een bonushoogte gaan praten.quote:
Nu niet, volgend jaar wel.quote:Op maandag 6 april 2015 16:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En jij nog harder waarschijnlijk.
Mensen die soberso schrijven, zijn best chanant.quote:Op maandag 6 april 2015 16:15 schreef Fokker89 het volgende:
Soberso heb ik die baan niet meteen, krijg eerst nog een psychologische keuring, en dan zien ze meteen al dat ik een mongool ben
Moet je maar niet met dat hippiegezeik aan komen zettenquote:Op maandag 6 april 2015 16:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb veel varianten op mijn naam gezien, maar eentje met AFA erin had ik nooit verwacht. Dat kan ook helemaal niet, want ik ben een "racist", "extremist", "moslimhater" en meer van dat.
In mijn geval de enige hoogte die ik heb.quote:Op maandag 6 april 2015 16:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mooi elfletterig antwoord weer. Ik moet ook maar eens bij een bank gaan werken. Dan kan ik ook over een bonushoogte gaan praten.
Gewoon op straat met je keyboard mensen lastigvallen met splitsquotes.quote:Op maandag 6 april 2015 16:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mooi elfletterig antwoord weer. Ik moet ook maar eens bij een bank gaan werken. Dan kan ik ook over een bonushoogte gaan praten.
Sowiesoquote:Op maandag 6 april 2015 16:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mensen die soberso schrijven, zijn best chanant.
Volgebde topic gaan we het even testenquote:Op maandag 6 april 2015 15:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoop het, kan dat de komende 50 delen wel blijven staan.
Het moet nu al werken.quote:Op maandag 6 april 2015 16:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Volgebde topic gaan we het even testen
Van chanant krijg ik ook rode vlekken.quote:Op maandag 6 april 2015 16:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mensen die soberso schrijven, zijn best chanant.
Ik ga het vaker doen. Is goed voor mijn imago. Sommigen zien mij namelijk als een soort extreem-rechtse neo-nazi.quote:Op maandag 6 april 2015 16:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je maar niet met dat hippiegezeik aan komen zetten
Je kunt ook in een flat gaan wonen.quote:Op maandag 6 april 2015 16:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
In mijn geval de enige hoogte die ik heb.
Ohja vergeten...doe ik al, 7 hoog.quote:Op maandag 6 april 2015 16:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kunt ook in een flat gaan wonen.
Dan weet ik niet of AFA-terrorist een goed alternatief isquote:Op maandag 6 april 2015 16:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ga het vaker doen. Is goed voor mijn imago. Sommigen zien mij namelijk als een soort extreem-rechtse neo-nazi.
Dat niet zijn,quote:Op maandag 6 april 2015 16:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sommigen zien mij namelijk als een soort extreem-rechtse neo-nazi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |