Ja precies, ik vind het er fijn.quote:Op maandag 6 april 2015 16:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah mooizo! Zo heurt het ook natuurlijk
Op je CV zetten, gewoon die hele lap tekst.quote:Op maandag 6 april 2015 16:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, weet alleen niet wat ik met die info moet
Dit is ook al autisme.quote:Op maandag 6 april 2015 15:58 schreef Uccie het volgende:
Zij schenken weinig aandacht aan de functies: Gevoel en Intuïtie en daardoor redeneren ze veelal rationeel in plaats van een gevoelig contact naar anderen te maken. Ze kunnen niet op andermans behoeftes en gevoelens reageren en zien vaak eenvoudige maar belangrijke beslissingen over het hoofd.
In stresssituaties kunnen ESTJ's zich alleen en ondergewaardeerd voelen en kunnen zij het moeilijk hebben om hun gevoelens van verdriet en wanhoop uit te drukken.
Post #264. Jij begon in post #238.quote:Op maandag 6 april 2015 16:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen onzin vertolken heNWS / [SC] Kuttopic
Ik begon met een normale test, jij kwam opeens met termen als 'zielsgetal' aanzettenquote:Op maandag 6 april 2015 16:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Post #264. Jij begon in post #238.
Zo is Elflettering ook gewoon, een gare hippie.quote:Op maandag 6 april 2015 16:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik begon met een normale test, jij kwam opeens met termen als 'zielsgetal' aanzetten
AFAlettering.quote:Op maandag 6 april 2015 16:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo is Elflettering ook gewoon, een gare hippie.
Ik werkte bij een groot accountantskantoor en nu bij een bank/verzekeraar.quote:Op maandag 6 april 2015 16:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bedankt voor de opheldering. Ik snap er nog steeds niks van.
Ik zat hier serieus in mijn eentje helemaal blij voor je te zijn.quote:
Als reactie op jouw test.quote:Op maandag 6 april 2015 16:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik begon met een normale test, jij kwam opeens met termen als 'zielsgetal' aanzetten
Gelukkig maar, laatstgenoemde is natuurlijk beter.quote:Op maandag 6 april 2015 16:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik werkte bij een groot accountantskantoor en nu bij een bank/verzekeraar.
Categorie: graaicultuur, in de media dan.
Bonushoogte.quote:
Ik quote jou tochquote:Op maandag 6 april 2015 16:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zat hier serieus in mijn eentje helemaal blij voor je te zijn.
Ja, hier profiteer ik gewoon mee.quote:Op maandag 6 april 2015 16:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gelukkig maar, laatstgenoemde is natuurlijk beter.
Slechtere reputatie is betere werkomgeving.
quote:
Ik heb veel varianten op mijn naam gezien, maar eentje met AFA erin had ik nooit verwacht. Dat kan ook helemaal niet, want ik ben een "racist", "extremist", "moslimhater" en meer van dat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |