Nou nee, best ruimte voor verbetering. Maar daar ben ik te lui voor.quote:
Nee, is niet geloofwaardig.quote:Op maandag 6 april 2015 18:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik probeerde ook chagrijnig te doen.
Maar ik geloof dat het niet zo bij me past.
Het is denk ik 20 jaar geleden dat ik daar ben geweestquote:Op maandag 6 april 2015 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik ken veel mensen die graag een keertje langs zouden komen.
Dus Pjo maakt geen *fjietfiew* geluid als hij Jess ziet?quote:Op maandag 6 april 2015 19:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze jaloers is dat Pjo tegen jou opkijkt, hij doet dat bij haar niet.
Arme jijquote:Op maandag 6 april 2015 19:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is denk ik 20 jaar geleden dat ik daar ben geweest
Troost je, ik ben zelfs nog nooit in Friesland geweestquote:
Hij zit graag op uh....decollete's. En daar is geen foto van.quote:Op maandag 6 april 2015 19:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus Pjo maakt geen *fjietfiew* geluid als hij Jess ziet?
Ik weet niet of ik wel helemaal achter deze opvoedkundige methode sta.
Doe maar niet.quote:Op maandag 6 april 2015 19:19 schreef Specularium het volgende:
Ik zal straks eens een foto posten als ik mijn broek uit heb.
Is ook moeilijk een selfie maken dan.quote:Op maandag 6 april 2015 19:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij zit graag op uh....decollete's. En daar is geen foto van.
Dat is toch niet zo moeilijk? Broek uitdoen en een foto posten, hupsakee.quote:Op maandag 6 april 2015 19:19 schreef Specularium het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, want dan staat mijn hoofd erop.quote:Op maandag 6 april 2015 19:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is ook moeilijk een selfie maken dan.
quote:Op maandag 6 april 2015 19:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo moeilijk? Broek uitdoen en een foto posten, hupsakee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee precies.quote:Op maandag 6 april 2015 19:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is voor niemand leuk natuurlijk.
Van jezelf?quote:Op maandag 6 april 2015 19:19 schreef Specularium het volgende:
Ga eens naar de waddeneilanden ipv je kookeiland.quote:Op maandag 6 april 2015 19:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Troost je, ik ben zelfs nog nooit in Friesland geweest
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 april 2015 19:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, nu heb je 'm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga liever naar het zuiden dan naar het noordenquote:Op maandag 6 april 2015 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ga eens naar de waddeneilanden ipv je kookeiland.
Hoe weet je dat als je er 20 jaar niet bent geweest.quote:Op maandag 6 april 2015 19:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga liever naar het zuiden dan naar het noordenCorsica is een mooi eiland
![]()
Kijk nou uit met woorden als kookeiland.quote:Op maandag 6 april 2015 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van jezelf?
Daar ga ik even voor zitten.
[..]
Ga eens naar de waddeneilanden ipv je kookeiland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |