Dat niet nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Machete 2 was gewoon kut omdat Alba binnen 5 minuten dood was
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik eerlijk gezegd niet.quote:
Ze heeft in diverse media helaas aangegeven dat ze Groningen te ver omrijden vindt.quote:Op maandag 6 april 2015 19:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nasi kan prima hoor, denk ik. En zeker Jessica zal voor JohannesGod wel een keertje durven af te wijken.
Ik heb geen ideaal lichaam, maar ik vind het mijne wel ok.quote:Op maandag 6 april 2015 19:12 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb jij een voorbeeld van jouw ideale lichaam?
Groningen is voor iedereen te ver omrijdenquote:Op maandag 6 april 2015 19:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze heeft in diverse media helaas aangegeven dat ze Groningen te ver omrijden vindt.
Foto?quote:Op maandag 6 april 2015 19:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb geen ideaal lichaam, maar ik vind het mijne wel ok.
Klein maar fijn.quote:Op maandag 6 april 2015 19:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb geen ideaal lichaam, maar ik vind het mijne wel ok.
Ik denk dat ze jaloers is dat Pjo tegen jou opkijkt, hij doet dat bij haar niet.quote:Op maandag 6 april 2015 19:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze heeft in diverse media helaas aangegeven dat ze Groningen te ver omrijden vindt.
Nee, maar...quote:
enquote:
quote:
Ga jij nou opeens om pics van vrouwen vragen? Als ik dat doe is het huis te kleinquote:
Helemaal niet, ik ken veel mensen die graag een keertje langs zouden komen.quote:Op maandag 6 april 2015 19:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Groningen is voor iedereen te ver omrijden
Grapjeeee toch:Pquote:Op maandag 6 april 2015 19:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga jij nou opeens om pics van vrouwen vragen? Als ik dat doe is het huis te klein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |