quote:Op zondag 5 april 2015 04:42 schreef remlof het volgende:
Oh ja, deze baggercampingslowchat met "leuke" gifjes moest ik nog even ontvolgen.
Doei.
Heeft het al een werktitel?quote:Op maandag 6 april 2015 15:03 schreef Uccie het volgende:
Er is een nieuw kuiken![]()
De grote kuikens zitten nu apart, deze ziet er ook wat beter uit. Hopelijk gaat het nu wel goed.
Nee nog niet.quote:
Ik mag niet in de buurt komen, papa en mama vallen aan.quote:Op maandag 6 april 2015 15:04 schreef Mani89 het volgende:
Doe maar geen foto dit keer, ik wil het niet jinxen.
quote:Op maandag 6 april 2015 15:03 schreef Uccie het volgende:
Er is een nieuw kuiken![]()
De grote kuikens zitten nu apart, deze ziet er ook wat beter uit. Hopelijk gaat het nu wel goed.
Van wat ik kan inschatten vanaf hier, een gespleten.quote:Op maandag 6 april 2015 15:33 schreef Specularium het volgende:
Wat voor persoonlijkheid heb jij, Fokker?
geenquote:Op maandag 6 april 2015 15:33 schreef Specularium het volgende:
Wat voor persoonlijkheid heb jij, Fokker?
NWS / [SC] Kuttopicquote:
Hoorde ik daar remlof?quote:Op maandag 6 april 2015 15:46 schreef timmmmm het volgende:
Maar hweft de lokquote om remzuur te pesten nu gewerkt?
Ik hoop het, kan dat de komende 50 delen wel blijven staan.quote:Op maandag 6 april 2015 15:46 schreef timmmmm het volgende:
Maar hweft de lokquote om remzuur te pesten nu gewerkt?
quote:
Thnx.quote:Op maandag 6 april 2015 15:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
http://www.loomancoaching.nl/nl/persoonsvoorkeuren-test
quote:Rustige waarnemers, idealistisch, loyaal. Belangrijk voor hen is dat het leven overeenstemt met innerlijke waarden. Nieuwsgierig, zien snel mogelijkheden, zijn vaak katalysator bij het uitvoeren van ideeën. Soepel, flexibel en aanvaarden veel behalve bedreiging van hun waarden. Willen mensen begrijpen en zoeken manieren om het menselijk potentieel te vervolmaken. Weinig interesse voor bezittingen of de omgeving. Zij ervaren structuren en regels als beperkend en verkiezen ervoor autonoom te werken. Zij zijn soepel en flexibel totdat hun innerlijke waarden worden bedreigd. Dan stoppen zij met aanpassen en zij verdedigen op voor anderen verrassende wijze hun eigen waarden. Zij waarderen relaties op diepgang, authenticiteit, oprechtheid en wederzijdse groei. Zij zijn gevoelig, zelfonderzoekend en voor sommigen complex. Ze zijn origineel en individualistisch.
Valkuilen: Als ze hun competenties niet gebruiken of ze worden niet gewaardeerd kunnen ze zich moeilijk verbaal uitdrukken, trekken ze zich terug en gaan anderen en situaties uit de weg. Ze kunnen niet genoeg informatie over belangrijke zaken verschaffen aan anderen.
Ze schenken weinig aandacht aan de functies: Reflectie en Observatie en daardoor worden ze gemakkelijk ontmoedigd door het contrast tussen hun idealen en wat zij bereikt hebben. Ze blijven de nadruk leggen op hun innerlijke standpunt en verwerpen logische redenaties van anderen. Ze hebben moeite om in te schatten welke middelen zij nodig hebben om hun doel te bereiken. Gedragen zich onpraktisch.
In stresssituaties kunnen INFP's ernstig beginnen te twijfelen aan de bekwaamheid van zichzelf en van anderen en worden zij te kritisch.
INFPquote:Op maandag 6 april 2015 15:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
[..]
Thnx.
INFP, klopt inderdaad wel aardig
[..]
Persoonlijkheidsgenoten.quote:
quote:Op maandag 6 april 2015 15:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
[..]
Thnx.
INFP, klopt inderdaad wel aardig
[..]
Ja.quote:Gedragen zich onpraktisch.
quote:
En het dan toch nog tot NWS-mod schoppen en dat al meer dan anderhalf jaar volhouden.quote:Valkuilen: Als zij niet worden gewaardeerd of hun competenties niet gebruiken kunnen zij informatie over hun beslissingen achter houden en op die manier arbitrair lijken.. Ze kunnen hun oordeel baseren op weinig gegevens. Ze 'weten' het wel ook al houdt het weinig verband met de realiteit. Ze kunnen haatdragend en kritisch worden, energieloos en hun eerdere inzichten weer terugtrekken.
Omdat ze weinig aandacht schenken aan de functies: Observatie en Reflectie zijn ze vaak niet in staat inzichten op een begrijpelijke manier over te brengen op anderen.. Ze slagen er niet in om hun inzichten te toetsen aan redelijke praktische overwegingen. Ze gaan een visie volgen die moeilijk te realiseren is. Ze komen daarmee alleen te staan in het navolgen van hun visie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |