Alleen als de schnitzel is gebakken zoals een schnitzel gebakken hoort te worden komt het in de buurt. (alhoewel, bloemkoolquote:Op maandag 6 april 2015 18:16 schreef Maraca het volgende:
Het kan iig niet tippen aan mijn schnitzel met gebakken aardappelschijfjes en bloemkool
Geen idee wat jij daaronder verstaat, maar hij is mals en goddelijkquote:Op maandag 6 april 2015 18:17 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Alleen als de schnitzel is gebakken zoals een schnitzel gebakken hoort te worden komt het in de buurt. (alhoewel, bloemkool![]()
)
Hij moet in een goede laag gloeiend hete olie gegooid worden zodat die helemaal er onder zitquote:Op maandag 6 april 2015 18:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Geen idee wat jij daaronder verstaat, maar hij is mals en goddelijk
eeeh, nee zo bak ik hem nietquote:Op maandag 6 april 2015 18:20 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hij moet in een goede laag gloeiend hete olie gegooid worden zodat die helemaal er onder zit
Wel vettig, maar dan is die
Ach, jij gooit toch overal ketchup overquote:
Ketchup is niet lekkerquote:Op maandag 6 april 2015 18:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ach, jij gooit toch overal ketchup over
quote:
Al het zaad is er uitquote:Op maandag 6 april 2015 18:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
tot iemand die zin uit z'n context haalt
Thanks voor de tip broeder!quote:Op maandag 6 april 2015 18:27 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]Zei toch dat het spijkerbroekprogramma goed is voor spermavlekken
ZOALS?quote:Op maandag 6 april 2015 18:30 schreef AF_ het volgende:
Ik krijg altijd speciale berichtjes in m'n pizzadoos
Over een half uurtjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |