Daarom, lekker hoorquote:Op maandag 6 april 2015 17:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Precies, ideaal voor mij en als ik weer naar t buitenland kan
Pizza?quote:Op maandag 6 april 2015 17:46 schreef Studiotje het volgende:
Oef.. ik eet niet gezond vanavond. Maar ze zijn wel snel
Goed bezigquote:Op maandag 6 april 2015 17:48 schreef Toto69 het volgende:
Mezelf getrakteerd op een laptop + laptoptas
En die TEFL cursus van 160 euro
Totaal 440, dus precies m'n winstbedrag van Unibet
Nu die cursus nog halen en ik heb zowaar eens iets goed gedaan
Liever jij dan ikquote:
Daar wil je toch nog niet dood gevonden worden?quote:
In Limburg wel dan?quote:Op maandag 6 april 2015 18:04 schreef AF_ het volgende:
[..]
Daar wil je toch nog niet dood gevonden worden?
In Amsterdam daar wonen nog mooie vrouwen of niet AF_quote:Op maandag 6 april 2015 18:04 schreef AF_ het volgende:
[..]
Daar wil je toch nog niet dood gevonden worden?
Dat kloptquote:Op maandag 6 april 2015 18:04 schreef WcPot het volgende:
[..]
In Amsterdam daar wonen nog mooie vrouwen of niet AF_
Jahoorquote:
Hoe is je pizzaquote:Op maandag 6 april 2015 18:07 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Daar word je alleen maar dood gevonden
Ze hebben al een pizza voor je klaargezetquote:Op maandag 6 april 2015 17:59 schreef Studiotje het volgende:
[..]![]()
Om 17:28 bestelling geplaatst, 17:45 bezorgd
Zo leek het wel jaquote:Op maandag 6 april 2015 18:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ze hebben al een pizza voor je klaargezet
Ja een telefoonnummer er bij gegeven van ene T.Dief uit Amersfoort Oostquote:Op maandag 6 april 2015 18:12 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ze hebben er niets raars meegedaan
quote:Op maandag 6 april 2015 18:14 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ja een telefoonnummer er bij gegeven van ene T.Dief uit Amersfoort Oost
quote:Op maandag 6 april 2015 18:16 schreef Maraca het volgende:
Het kan iig niet tippen aan mijn schnitzel met gebakken aardappelschijfjes en bloemkool
quote:Op maandag 6 april 2015 18:16 schreef Maraca het volgende:
Het kan iig niet tippen aan mijn schnitzel met gebakken aardappelschijfjes en bloemkool
Alleen als de schnitzel is gebakken zoals een schnitzel gebakken hoort te worden komt het in de buurt. (alhoewel, bloemkoolquote:Op maandag 6 april 2015 18:16 schreef Maraca het volgende:
Geen idee wat jij daaronder verstaat, maar hij is mals en goddelijkquote:Op maandag 6 april 2015 18:17 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Alleen als de schnitzel is gebakken zoals een schnitzel gebakken hoort te worden komt het in de buurt. (alhoewel, bloemkool![]()
)
Hij moet in een goede laag gloeiend hete olie gegooid worden zodat die helemaal er onder zitquote:Op maandag 6 april 2015 18:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Geen idee wat jij daaronder verstaat, maar hij is mals en goddelijk
eeeh, nee zo bak ik hem nietquote:Op maandag 6 april 2015 18:20 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hij moet in een goede laag gloeiend hete olie gegooid worden zodat die helemaal er onder zit
Wel vettig, maar dan is die
Ach, jij gooit toch overal ketchup overquote:
Ketchup is niet lekkerquote:Op maandag 6 april 2015 18:23 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ach, jij gooit toch overal ketchup over
quote:
Al het zaad is er uitquote:Op maandag 6 april 2015 18:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
tot iemand die zin uit z'n context haalt
Thanks voor de tip broeder!quote:Op maandag 6 april 2015 18:27 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]Zei toch dat het spijkerbroekprogramma goed is voor spermavlekken
ZOALS?quote:Op maandag 6 april 2015 18:30 schreef AF_ het volgende:
Ik krijg altijd speciale berichtjes in m'n pizzadoos
Over een half uurtjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |