Vintage submariners hebben plexiglas.quote:Op donderdag 9 april 2015 09:04 schreef Twiitch het volgende:
Ik ben geen kenner, maar ik ga er vanuit dat een Submariner wel saffierglas heeft, en deze is wel heel erg beschadigd? Werkte je opa in een diamantfabriek?
Ah kijk, daarom ben ik dus geen kenner. Ik hou m'n mond verder dicht.quote:Op donderdag 9 april 2015 09:12 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Vintage submariners hebben plexiglas.
Maakt toch niet uit of hij fake of echt is je hebt hem gekregen. Ik zou het horloge en beurt geven en bij gelegenheden dragen.quote:Op woensdag 8 april 2015 21:21 schreef Broodjehamkaasstengel het volgende:
Hallo fokkers,
Ik heb dit horloge gekregen en ben bebieuwd of dit een echte is. Nou vroeg ik me af of iemand van jullie dit kan zien door middel van deze foto's. Hij is wel flink beschadigd.
https://imageshack.us/i/paU4FEnlj (copy/paste deze link)
[ https://imageshack.us/i/exVWrZgXj (copy/paste deze link) ]
Gekregen of niet, ik zal nooit met een nep horloge rond lopen.quote:Op donderdag 9 april 2015 10:36 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit of hij fake of echt is je hebt hem gekregen. Ik zou het horloge en beurt geven en bij gelegenheden dragen.
Waarom bij gelegenheden?quote:Op donderdag 9 april 2015 10:36 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit of hij fake of echt is je hebt hem gekregen. Ik zou het horloge en beurt geven en bij gelegenheden dragen.
Waarom zou je met een fakehorloge lopen? Nouja, tenzij het klokje een hele hoge emotionele waarde heeft.. Anyway, ik zou even op rolexforums.com vragen wat men er van denkt.quote:Op donderdag 9 april 2015 10:36 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
Bij ongelegenheden dragen is onhandig.quote:
Aanstellen is ook een vak apart. Laat hem maar eerst kijken wat hij er uberhaupt me wil gaan doen.quote:Op donderdag 9 april 2015 11:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gekregen of niet, ik zal nooit met een nep horloge rond lopen.
Ik denk dat je in het verkeerde topic zit..quote:Op donderdag 9 april 2015 12:30 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
Aanstellen is ook een vak apart. Laat hem maar eerst kijken wat hij er uberhaupt me wil gaan doen.
Het zal weinig mensen uit maken wat jij denkt. Als het horloge voor hem een emotionele waarde heeft moet hij hem vooral dragen / opknappen / wat hij wil.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:42 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ik denk dat je in het verkeerde topic zit..
Kan zijn.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:55 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
Het zal weinig mensen uit maken wat jij denkt. Als het horloge voor hem een emotionele waarde heeft moet hij hem vooral dragen / opknappen / wat hij wil.
Waarom reageer je dan; blijkbaar hecht je er toch wel wat waarde aan; anyway ik hoop dat hij veel plezier heeft aan zijn horloge en dat hij er nog lang plezier vanmag hebben.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:01 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Kan zijn.
In dit topic maakt het echter niemand uit wat jij denkt.
Ik reageer omdat je onzin praat en TS niet verder helpt. Nietomdat ik waarde aan je reacties hecht.quote:Op donderdag 9 april 2015 13:04 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan; blijkbaar hecht je er toch wel wat waarde aan; anyway ik hoop dat hij veel plezier heeft aan zijn horloge en dat hij er nog lang plezier vanmag hebben.
Prima; fijne dag nogquote:Op donderdag 9 april 2015 13:08 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ik reageer omdat je onzin praat en TS niet verder helpt. Nietomdat ik waarde aan je reacties hecht.
Hij vroeg of het horloge echt is of niet. Niet of jij vindt dat hij het moet dragen.
Verder reageer ik inderdaad niet meer op je. Je weet niet waar je het over hebt en komt enkel een beetje irritant doen.
Foto van wat?quote:Op donderdag 9 april 2015 16:41 schreef CamelNLD het volgende:
Foto? Ik wil nog graag een zwart / rode bij mn Omega, maar die orginele zijn zo schreeuwend duur. En om er nu een replica aan te hangen zie ik ook niet zitten ivm de kwaliteit.
Beroerde camera op m'n telefoon maar ok. Het is trouwens een navy/gele natoquote:Op donderdag 9 april 2015 16:54 schreef CamelNLD het volgende:
Knalgele nato op je blauwe/goude Invicta Submariner rip-off.
Ik zou er nooit veel voor betalen maar zag hem liggen in Duitsland voor 85¤. Dus ja, waarom niet. Fijne beater. De staal/goudkleurige jubilee heb ik eraf gehaald, dat vind ik iets té.quote:Op donderdag 9 april 2015 17:03 schreef CamelNLD het volgende:
Dat is best stoer. Een van de eerste keren dat ik goud niet vind misstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |