quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
Hadden we de broccoli al gehad?
https://docs.google.com/f(...)dit?usp=docslist_api
Ze deelt mijn mening over broccoliquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
Oehquote:Op dinsdag 7 april 2015 13:53 schreef BlueEyes het volgende:
[..]eetsmakelijk meisje!
Fazz ze vlucht was een blijheid
Heenweg max 45 minuten geslapen.
Terug wel meer geslapen maar zo woest en gefrustreerd op een gegeven moment van de vermoeidheid dat het een uur gillen is geweest voor hij overgaf aan de slaap.
De vakantie zelf heeft meneer ons versteld doen staan.
Op weinig slaap het leukste en gezelligste lachebekje geweest.
En sjansen met alles en iedereen, charmeur.
Maar wel lichte voorkeur voor blond, dus moeders met blonde meisje, pas op!!
WHUT?quote:Op dinsdag 7 april 2015 12:15 schreef BlueEyes het volgende:
Morgen even lang uit als in de buikAfgelopen zondag 9 maanden oud alweer
En CB was vandaag ook weer dikke pret
77cm (ik vermoed te enthousiast gemeten) en 9610 gram
En bij deze probeer ik weer aan te haken!
Ja he? Hij is mijn F ook voorbij gegroeidquote:Op dinsdag 7 april 2015 14:58 schreef Chanty het volgende:
[..]
WHUT?Nou ja…. hij ziet er echt groot uit op de foto's dus het kan best
quote:Op dinsdag 7 april 2015 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
wat vervelend Danaa, dat ie niet happy is...quote:Op dinsdag 7 april 2015 14:48 schreef Danaa het volgende:
Ingee, ik wil ook die oei ik groei app. Maar lukt me niet. Heb Android, op welke van de drie manieren heb(ben) jij/jullie hem geinstalleerd (betalingsmogelijkheid)
Onze kleine loopt sinds twee weken bij de kinderarts ivm onrust. We starten nu nutrilon pepti.
Ik zie Ingee schrijven dat haar kleine lacht. Dat was vanmorgen 1 vd vragen, nee dat doet hij niet. Voor de arts een duidelijk teken dat hij niet happy is!!
En zo nog meer aanwijzende dingen om de pepti te starten, uiteraard!
Ik ga mijn D. ook even toevoegen aan het lijstje.
Krijgertje succes op school!
Skittles das schrikken!! Gelukkig niets te merk dat ze er iets aan over heeft gehouden.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:08 schreef Twinkle20 het volgende:
O en ik weet niet of ik de enige mama met dit probleem ben maar ..
B draait zijn hele bedje rond en kan inmiddels zelf zitten. Dus dat doet ie ook 's nachts. Maar dan kukelt ie in zijn slaap axhterover of hij kwam met zijn pootjes weer eens klem te zitten tussen de spijlen en dan kon mama hem weer konen redden X 100 per nacht.
Hoewel niet helemaal ongevaarlijk heb ik het campingbedje gepakt en daar zijn goede matras in geknikkerd en nu slapen we weer prinsheerlijk met zijn allen.
Denk echt dat het vallen hem pijn dedd en nu kan ie niet meer verstrikt raken in de spijlen.
Wellicht dat andere mama's hier wat aan hebben of een betere oplossing hebben?
+1quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:16 schreef ingee het volgende:
Danaa, ik heb gewoon het boek gekocht, kreeg de app ook niet aan de praat zonder creditcard oid.
quote:
Nooit weer!quote:Op dinsdag 7 april 2015 15:25 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik ga ze zo ophalen en ziek zijn mag ik vanavond na 19.30 weer
Nee daar kom ik nouvoor het eerst achterquote:Op dinsdag 7 april 2015 15:57 schreef ingee het volgende:
[..]
Nooit weer!Moeders zijn niet ziek!
Maarreh... Je schuldig voelen is toch niet nodig?
Koortsig moederen schiet ook niet op he!
Hier was het kijken naar mijn kindquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:14 schreef Danaa het volgende:
Mooie groei Phaidra..
Morgen evaluatie van mijn keizersnede. Iemand een idee wat zo'n afspraak inhoud? Wondcontrole, bespreken keizersnede, wat bij volgende zwangerschap..... dat soort dingen?
Ja, wel per ongeluk hequote:Op dinsdag 7 april 2015 15:03 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]Ik heb 'm al 3x gekeken, ik vind haar reactie echt hilarisch schattig
![]()
En S van Spees ook al tijgeren! Wat een snellerds allemaal zeg. Op dat vlak verwacht ik hier nog weinig, tot nu toe gaat Suus bijna gelijk op met haar grote zus en die kroop/buikschoof pas met 10 maanden
Goeie stats Fazz![]()
30 jaar condoomsquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:15 schreef AwayTL het volgende:
Oh ja anti conceptie.. Ik geloof dat vriend aan t veinzen is condooms niet zo erg te vinden om over 3 jaar, als we geen derde willen, aan de knip te ontsnappen ..
Dat ja. Ik zou op controle komen bij de arts die mijn bevalling geleid had om na te bespreken want heftig. Kom ik daar, staat de betreffende arts op de afdeling en doet heel iemand anders spreekuur. Ik zoquote:Op dinsdag 7 april 2015 19:44 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh ja. Nacontrole bij de gyn. Ik moést en zou een afspraak bij ze maken toen ik uit t zhs ontslagen werd. En wat ik al vermoedde kwam uit:
*stilte*.
"Zo, vertel het maar?"
"ehm, ja ik moest op controle komen?"
"ja, oh ja, hoe gaat het? En alles goed met....Suze?"
"ehm ja hoor. Gaat wel goed allemaal".
"OK! Verder geen vragen? Nou dan was het dat he?"
"Oh, maar ik moest toch per se langs komen? Hoe gaat het eigenlijk met mn HB?"
"Met je HB? Oh wil je dat graag weten?"
"Nou, ja, de reden waarom ik hier ben is omdat ik die fluxus had want ik ben gewoon met mn vk bevallen verder"
*zoekt een tijdje* "oh ja, ik zie het. Je ijzer is heel hoog dus je mag wel stoppen met de ijzertabletten"
*soort glazige blik met een groot vraagteken in mn hoofd waarom ik er in godsnaam heen moest komen *
Tot zover mn eigen risicogeldklopperij af en toe zeg....
Waarom zit Jezus bij dwdd?
Tandjesquote:Op dinsdag 7 april 2015 20:28 schreef Skittles het volgende:
Stiekem verstopt beetje appel ergens in GM?
Mijn kind heeft gigantische honger en niet genoeg aan mijn bv. Of ze heeft een gruwelijke hekel aan Woezel en Pip. Of een combinatie van beide.
[ afbeelding ]
Oh ja.. Zijn het alleen rode bultjes, geen vlekken er om heen? Kans is dat ze morgen al weg zijn. Zou even een foto maken.quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:05 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Geen tips soesa...
Mijn uk zit ineens onder de uitslag, rode vlekken op romp en nek,en droge plekken op armen en benen en kleine plekjes op wang en hals... is dit eczeem en moet ik hier iets mee? Ze heeft er zelf geen last van, gewoon 1 blij ei.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:05 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh is het een boekje? Ik dacht een melamine lepeltje![]()
Ik dacht al wtf, hoe krijgt ze dat voor elkaar met een paar voortandjes
Heb je de tepeltandenklem eigenlijk al gehad? Hier deed ze het vorige week ineens. Tanden klem en trekken, net als bij dr speentjequote:Op dinsdag 7 april 2015 21:14 schreef Skittles het volgende:
[..]![]()
![]()
Daar zou ik dan niet meer mn tepel in durven frotten![]()
Niet herkenbaar Away. Misschien oefenen van de stem?
Nee, dat is het niet. Het is echt ontevreden/boos/algehele paniek..quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:14 schreef Skittles het volgende:
[..]![]()
![]()
Daar zou ik dan niet meer mn tepel in durven frotten![]()
Niet herkenbaar Away. Misschien oefenen van de stem?
quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb je de tepeltandenklem eigenlijk al gehad? Hier deed ze het vorige week ineens. Tanden klem en trekken, net als bij dr speentjeGodfried Bomans dat deed pijn.
Nope, in de nachten drinkt ze niet meer of hooguit 1x kort.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
Blue, klinkt als een pittig vluchtjeGelukkig ging het op verkansie wel voorbeeldig
Ik vind SuzieQ zo aandoenlijk, met d'r achteruit getijger en nergens komen maar toch prima tevreden zijn![]()
![]()
Danaa, hopelijk is je kleine ventje vlug wat beter in zijn hum
Twinkle, beterschap![]()
Soes, wat een raar drinkgedrag. Trekt ze 's nachts bij of ook dat niet?
Prachtstats voor Tuurtje!
GM, hopelijk is het onschuldig
L. in het karretje! Met z'n courgette![]()
En Lou heeft trek in hont, da's duidelijk
Fransje tochklinkt inderdaad als pijn, maar waar? Ga je naar de dokter?
Nacontrole ben ik niet geweest. Maar mijn bevalling was ook niet echt romanwaardig verder
Meer dan eensquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb je de tepeltandenklem eigenlijk al gehad? Hier deed ze het vorige week ineens. Tanden klem en trekken, net als bij dr speentjeGodfried Bomans dat deed pijn.
Godver SQ,quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:20 schreef Stormqueen het volgende:
hier gaat het een best een beetje klote.
Mijn moeder heeft een gezwel in d'r rechterlong. De huisarts gaat uit van de grote K. Ze hoestte al een tijdje bloed op, heeft antibiotica gekregen tegen longontsteking, maar het zit er nog.
En nou heeft ze wel nooit als een heilige geleefd, en zie je het misschien wel een beetje aankomen, toch mag het nietZe is verdomme pas 61
He bah wat een naar nieuws. Er komen nu dus een bak onderzoeken en onzekerheid? Sterkte in ieder geval. Hopelijk komt het gewoon goed en wordt ze 90quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:20 schreef Stormqueen het volgende:
hier gaat het een best een beetje klote.
Mijn moeder heeft een gezwel in d'r rechterlong. De huisarts gaat uit van de grote K. Ze hoestte al een tijdje bloed op, heeft antibiotica gekregen tegen longontsteking, maar het zit er nog.
En nou heeft ze wel nooit als een heilige geleefd, en zie je het misschien wel een beetje aankomen, toch mag het nietZe is verdomme pas 61
quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:52 schreef Razztwizzle het volgende:
Yo dude. Dit topic gaat zo vaak niet over baby's en nu willen we jou even een hart onder de riem steken. Dus lekker puh en *hug*. Maar het siert je. En Mauwtje is de coolste baby, ik moest zo gnorfen bij haar broccolireactie
.
Hapkussen hier nog niet. Wel armen om je nek slaan en je haar proberen op te eten. En natuurlijk bril van je hoofd aftrekken en op de grond gooien en je make-up eraf kwijlen. FEELZHELOVE
.
+1quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:52 schreef Razztwizzle het volgende:
Yo dude. Dit topic gaat zo vaak niet over baby's en nu willen we jou even een hart onder de riem steken. Dus lekker puh en *hug*. Maar het siert je. En Mauwtje is de coolste baby, ik moest zo gnorfen bij haar broccolireactie
.
Hapkussen hier nog niet. Wel armen om je nek slaan en je haar proberen op te eten. En natuurlijk bril van je hoofd aftrekken en op de grond gooien en je make-up eraf kwijlen. FEELZHELOVE
.
ja mooi is dat.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:09 schreef Franny_G het volgende:
Sterkte, SQ. Wat ontzettende klote joh..
Ik stond vandaag les te geven in een vestje waar I vanochtend voor ik haar wegbracht naar het kdv nog even wat snot aan had afgeveegd, Zo half op mijn schouder/bovenarm. En dat merkte ik natuurlijk pas halverwege de dag.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:09 schreef Franny_G het volgende:
Sterkte, SQ. Wat ontzettende klote joh..
Ik stond vandaag les te geven in een vestje waar I vanochtend voor ik haar wegbracht naar het kdv nog even wat snot aan had afgeveegd, Zo half op mijn schouder/bovenarm. En dat merkte ik natuurlijk pas halverwege de dag.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja mooi is dat.
Of er op kantoor achter komen dat je rug vol teruggegeven melk zit
Nou dat! (In mijn geval geldt dat voor mijn schoonouders. Met mijn eigen moeder geen contact)quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:30 schreef Phaidra het volgende:
Och SQ, wat een klotebericht. Sterkte. Je eigen ouders moeten minstens 102 worden
.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:52 schreef BlueEyes het volgende:
Hapkusjes![]()
Ik krijg sinds een weekje ook steeds bewust kusjes. Liefst open waffeltje en lap tong eruit
Kiek dan wat leuk!!!! Ik willzzz!!!quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:07 schreef Crumpette het volgende:
Rady heb je dit wel gezien? jij was toch pandaliefhebber? V zijn kleuren![]()
http://www.hm.com/nl/product/89155?article=89155-A
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |