abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 april 2015 @ 13:48:27 #101
149959 SQ
snelle trees
pi_151447584
disclaimer
pi_151447649
Whehe broccoli O+ :D
pi_151447741
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
Hadden we de broccoli al gehad?

https://docs.google.com/f(...)dit?usp=docslist_api
:Y) eetsmakelijk meisje!

Fazz ze vlucht was een blijheid :')
Heenweg max 45 minuten geslapen.
Terug wel meer geslapen maar zo woest en gefrustreerd op een gegeven moment van de vermoeidheid dat het een uur gillen is geweest voor hij overgaf aan de slaap.

De vakantie zelf heeft meneer ons versteld doen staan.
Op weinig slaap het leukste en gezelligste lachebekje geweest.
En sjansen met alles en iedereen, charmeur.
Maar wel lichte voorkeur voor blond, dus moeders met blonde meisje, pas op!!
pi_151448150
quote:

Ze deelt mijn mening over broccoli O+

Broccoli :r
  dinsdag 7 april 2015 @ 14:09:00 #105
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_151448170
charmeurtje F O+

awww mauwtje rilt van broccoli O+
Kwak
  dinsdag 7 april 2015 @ 14:09:03 #106
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_151448172
Suze tijgert de hele woonkamer door, maar dan per ongeluk en achteruit. Ze gaan dan op haar handen en knieën zitten, even shaken met what her momma gave her, dan een poging tot vooruitkomen en oh oeps, dat was een stuk achteruit. X 50. Dat ze dan steeds verder verwijderd raakt van het speelgoed waar ze eigenlijk naar toe wil is niet erg, want niks erg vinden zit in haar DNA ingebouwd*.

* Dit gaat echt zo keihard backfiren als ze peuter of puber is :')

Skittles schrikken zeg! Gelukkig dat alles OK lijkt . Niet normaal he zo snel als zoiets kan gebeuren!

Die broccolifilm :D ze laat van schrik die vieze stronk achter in haar mond!
pi_151448310
Oh Skittles, schrikken! Gelukkig niets aan de hard. Tough cookie, die Lou! Baard legde laatst I ook op de bank om even een spuugdoekje te gaan halen. Jongen, dat kind rolt!

Mauwtje met broccoli. O+. Ik kan me helemaal nog niet voorstellen dat die van mij ook ooit zo gaat zitten en eten, terwijl ik er aan de andere kant niet op kan wáchten.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 7 april 2015 @ 14:23:54 #108
73386 Fazz
onderweg
pi_151448590
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 13:53 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

:Y) eetsmakelijk meisje!

Fazz ze vlucht was een blijheid :')
Heenweg max 45 minuten geslapen.
Terug wel meer geslapen maar zo woest en gefrustreerd op een gegeven moment van de vermoeidheid dat het een uur gillen is geweest voor hij overgaf aan de slaap.

De vakantie zelf heeft meneer ons versteld doen staan.
Op weinig slaap het leukste en gezelligste lachebekje geweest.
En sjansen met alles en iedereen, charmeur.
Maar wel lichte voorkeur voor blond, dus moeders met blonde meisje, pas op!!
Oeh :X niet zo ontspannen als je had gehoopt dus... maar de vakantie zelf heeft vast alles goed gemaakt ;)
Dat sjansen kunnen F'jes gewoon goed :7

Mauwtje met broccoli O+

Skittles schrikken is dat he! F is zo ook 2x van het bed gevallen :@ echt in een split second zich 180 graden draaien en vallen, heel knap. Maar goed, hij heeft er niets aan overgehouden (denk ik O-) )
pi_151448740
Ahw achteruit tijgeren :D chille SuzieQ vindt ook niks erg he :P

Zelf zit ik vriend altijd op zn huid dat hij haar geen seconde uit het oog mag verliezen op de bank, want ze is zo beweeglijk. :@
Nu zat ik heel in gedachte verzonken naar de gele sliert in dr melkkots te kijken. :')
  dinsdag 7 april 2015 @ 14:29:52 #110
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_151448775
Skittles wat een schrik! Maar gelukkig is er niets aan de hand!

Ahw, SQ met d'r broccolimonster hihi!
Over 3 maanden mogen wij ook! Ik kijk er echt naar uit om Piranha aan alle smaken te laten wennen.

Welcome back BlueEyes!

Spees_Eend met achteruit tijgerende S2 O+ !
  dinsdag 7 april 2015 @ 14:48:48 #111
140412 Danaa
🍎
pi_151449237
Ingee, ik wil ook die oei ik groei app. Maar lukt me niet. Heb Android, op welke van de drie manieren heb(ben) jij/jullie hem geinstalleerd (betalingsmogelijkheid)

Onze kleine loopt sinds twee weken bij de kinderarts ivm onrust. We starten nu nutrilon pepti.

Ik zie Ingee schrijven dat haar kleine lacht. Dat was vanmorgen 1 vd vragen, nee dat doet hij niet. Voor de arts een duidelijk teken dat hij niet happy is :(!!
En zo nog meer aanwijzende dingen om de pepti te starten, uiteraard!

Ik ga mijn D. ook even toevoegen aan het lijstje.

Krijgertje succes op school!

Skittles das schrikken!! Gelukkig niets te merk dat ze er iets aan over heeft gehouden.
  dinsdag 7 april 2015 @ 14:58:09 #112
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_151449441
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 12:15 schreef BlueEyes het volgende:
Morgen even lang uit als in de buik :@ Afgelopen zondag 9 maanden oud alweer

En CB was vandaag ook weer dikke pret :')
77cm (ik vermoed te enthousiast gemeten) en 9610 gram

En bij deze probeer ik weer aan te haken!
WHUT? :o Nou ja…. hij ziet er echt groot uit op de foto's dus het kan best :P
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  dinsdag 7 april 2015 @ 15:01:07 #113
73386 Fazz
onderweg
pi_151449513
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 14:58 schreef Chanty het volgende:

[..]

WHUT? :o Nou ja…. hij ziet er echt groot uit op de foto's dus het kan best :P
Ja he? Hij is mijn F ook voorbij gegroeid :D

Lekker hoor Blue :Y)
  dinsdag 7 april 2015 @ 15:03:30 #114
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_151449569
quote:

_O- Ik heb 'm al 3x gekeken, ik vind haar reactie echt hilarisch schattig O+

En S van Spees ook al tijgeren :o ! Wat een snellerds allemaal zeg. Op dat vlak verwacht ik hier nog weinig, tot nu toe gaat Suus bijna gelijk op met haar grote zus en die kroop/buikschoof pas met 10 maanden :+

Goeie stats Fazz :D :Y)
pi_151449724
O en ik weet niet of ik de enige mama met dit probleem ben maar ..

B draait zijn hele bedje rond en kan inmiddels zelf zitten. Dus dat doet ie ook 's nachts :') . Maar dan kukelt ie in zijn slaap axhterover of hij kwam met zijn pootjes weer eens klem te zitten tussen de spijlen en dan kon mama hem weer konen redden X 100 per nacht.

Hoewel niet helemaal ongevaarlijk heb ik het campingbedje gepakt en daar zijn goede matras in geknikkerd en nu slapen we weer prinsheerlijk met zijn allen.

Denk echt dat het vallen hem pijn dedd en nu kan ie niet meer verstrikt raken in de spijlen.

Wellicht dat andere mama's hier wat aan hebben of een betere oplossing hebben?
  dinsdag 7 april 2015 @ 15:09:12 #116
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_151449732
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 14:48 schreef Danaa het volgende:
Ingee, ik wil ook die oei ik groei app. Maar lukt me niet. Heb Android, op welke van de drie manieren heb(ben) jij/jullie hem geinstalleerd (betalingsmogelijkheid)

Onze kleine loopt sinds twee weken bij de kinderarts ivm onrust. We starten nu nutrilon pepti.

Ik zie Ingee schrijven dat haar kleine lacht. Dat was vanmorgen 1 vd vragen, nee dat doet hij niet. Voor de arts een duidelijk teken dat hij niet happy is :(!!
En zo nog meer aanwijzende dingen om de pepti te starten, uiteraard!

Ik ga mijn D. ook even toevoegen aan het lijstje.

Krijgertje succes op school!

Skittles das schrikken!! Gelukkig niets te merk dat ze er iets aan over heeft gehouden.
wat vervelend Danaa, dat ie niet happy is...

ik heb de app betaald met mijn google pay account/wallet. google account gekoppeld aan creditcard... of paypal, weet niet meer.
Kwak
  dinsdag 7 april 2015 @ 15:14:29 #117
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_151449870
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 15:08 schreef Twinkle20 het volgende:
O en ik weet niet of ik de enige mama met dit probleem ben maar ..

B draait zijn hele bedje rond en kan inmiddels zelf zitten. Dus dat doet ie ook 's nachts :') . Maar dan kukelt ie in zijn slaap axhterover of hij kwam met zijn pootjes weer eens klem te zitten tussen de spijlen en dan kon mama hem weer konen redden X 100 per nacht.

Hoewel niet helemaal ongevaarlijk heb ik het campingbedje gepakt en daar zijn goede matras in geknikkerd en nu slapen we weer prinsheerlijk met zijn allen.

Denk echt dat het vallen hem pijn dedd en nu kan ie niet meer verstrikt raken in de spijlen.

Wellicht dat andere mama's hier wat aan hebben of een betere oplossing hebben?

:+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_151449931
Danaa, ik heb gewoon het boek gekocht, kreeg de app ook niet aan de praat zonder creditcard oid :').

Is Pepti voor krampjes?
En lachen mag toch ook wel iets langer duren? Hij is een paar dagen ouder toch?

(Ik zit ook echt als gekke Henkie op de bank met kind op m'n benen de hele tijd te lachen, tong uitsteken, geluiden maken en hoofden te trekken, werd wel eens tijd dat ze wat terug ging doen.)

Hier kwam ineens tijdens het zen poetsen een droom van vannacht boven:
Ik had m'n kind thuis alleen gelaten om even bij m'n collega's langs te gaan 30 km verderop, maar gelukkig wel de babyfoon bij me. Toen ik door kreeg dat dat zo niet werkte snel naar huis geracet naar een krijsende baby. Gelukkig was mijn moeder er wel ineens, maar die had alleen aandacht voor m'n zusje van 25 die ze aan het borstvoeden was. Mja...

Oe, broccoli, blurgh! :)
pi_151450030
Oh SQ dat filmpje is weer briljant :D O+

En jullie buikschuivers, achteruitrijgeraars en rolbaby's O+ Behalve als ze van banken en bedden rollen, da's schrikken idd :*

Iemand van jullie een doosje huils kwijt toevallig..? Lucas heeft ze gevonden! Of het nou de overgang naar fv is of sprongetje of een tand of ikmoetwelslapenmaarikwilniet of eh... Naja, hij is niet z'n vrolijke zelf vandaag. En ik ook niet, dat zal vast ook niet meewerken :{ This too shall pass!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_151450082
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 15:16 schreef ingee het volgende:
Danaa, ik heb gewoon het boek gekocht, kreeg de app ook niet aan de praat zonder creditcard oid :').

+1 :')
pi_151450178

Tip voor Lou van Skittles
pi_151450194
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 15:14 schreef Chanty het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

:+
8)7 ... dat ik daar ook niet zelf op kom he

Ik hou van dit forum :+

Momenteel flink geveld door koorts op bed. Voel me wel schuldig.. kindjes zijn nu bij de go terwijl ik 'gewoon' thuis ben. Man kampt weer met een tennisarm waar hij donderdag voor geopereerd wordt. Nog twee weken en dan heb ik weer toetsweek waar ik nog keihard voor aan de bak moet. En mijn werk er nog eens bij. Maar het einde daarvan is in zicht.

Komt allemaal wel weer goed maar het gaat allemaal even niet zoals ik het graag zie ^O^

Belangrijkste: mijn ventje en grote zus doen het prima ^O^ . Ik ga ze zo ophalen en ziek zijn mag ik vanavond na 19.30 weer ^O^
  dinsdag 7 april 2015 @ 15:56:30 #123
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_151451161
Beterschap Twinkle!

Een 'wat zouden jullie doen' vraagje... Suus drinkt dus al dagen als een natte krant. Aan de borst slobbert ze een beetje (wekt een TSR op en stopt dan }:| )of ze weigert gewoon. Flesjes gaan láng niet op; vaak komen we niet verder dan 60-80 cc met heel af en toe een uitschieter naar 100-110 cc. Meer dan dat is er al dagen niet in gegaan en dan ook maar 3 of 4x per dag. Ze drinkt dus gewoon te weinig. Plast wel, is vrolijk etc. Toen ik donderdag de huisarts sprak zei ze dat dat 'gewoon' bij een verkoudheid kan horen. Dat snap ik heel goed maar hoe lang zou zoiets aanhouden :? . Het snotterige is echt al een heel stuk minder en ze hoest ook veel minder maar dat drinken... :(
pi_151451221
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 15:25 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik ga ze zo ophalen en ziek zijn mag ik vanavond na 19.30 weer ^O^
Nooit weer! :( Moeders zijn niet ziek! :(

Maarreh... Je schuldig voelen is toch niet nodig?
Koortsig moederen schiet ook niet op he!
pi_151451256
Even tussendoor een gedeeltelijke crosspost uit bv-topic voor ik peuter bij schoonouders ga ophalen.

Vandaag weer op het cb geweest:

Gaat lekker dus! Nu 4720 gram. Prikjes waren sneu, nu is hij vooral erg moe.
Venus in pocketformaat
© loveli
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')