quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:05 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh is het een boekje? Ik dacht een melamine lepeltje![]()
Ik dacht al wtf, hoe krijgt ze dat voor elkaar met een paar voortandjes
Heb je de tepeltandenklem eigenlijk al gehad? Hier deed ze het vorige week ineens. Tanden klem en trekken, net als bij dr speentjequote:Op dinsdag 7 april 2015 21:14 schreef Skittles het volgende:
[..]![]()
![]()
Daar zou ik dan niet meer mn tepel in durven frotten![]()
Niet herkenbaar Away. Misschien oefenen van de stem?
Nee, dat is het niet. Het is echt ontevreden/boos/algehele paniek..quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:14 schreef Skittles het volgende:
[..]![]()
![]()
Daar zou ik dan niet meer mn tepel in durven frotten![]()
Niet herkenbaar Away. Misschien oefenen van de stem?
quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb je de tepeltandenklem eigenlijk al gehad? Hier deed ze het vorige week ineens. Tanden klem en trekken, net als bij dr speentjeGodfried Bomans dat deed pijn.
Nope, in de nachten drinkt ze niet meer of hooguit 1x kort.quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
Blue, klinkt als een pittig vluchtjeGelukkig ging het op verkansie wel voorbeeldig
Ik vind SuzieQ zo aandoenlijk, met d'r achteruit getijger en nergens komen maar toch prima tevreden zijn![]()
![]()
Danaa, hopelijk is je kleine ventje vlug wat beter in zijn hum
Twinkle, beterschap![]()
Soes, wat een raar drinkgedrag. Trekt ze 's nachts bij of ook dat niet?
Prachtstats voor Tuurtje!
GM, hopelijk is het onschuldig
L. in het karretje! Met z'n courgette![]()
En Lou heeft trek in hont, da's duidelijk
Fransje tochklinkt inderdaad als pijn, maar waar? Ga je naar de dokter?
Nacontrole ben ik niet geweest. Maar mijn bevalling was ook niet echt romanwaardig verder
Meer dan eensquote:Op dinsdag 7 april 2015 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb je de tepeltandenklem eigenlijk al gehad? Hier deed ze het vorige week ineens. Tanden klem en trekken, net als bij dr speentjeGodfried Bomans dat deed pijn.
Godver SQ,quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:20 schreef Stormqueen het volgende:
hier gaat het een best een beetje klote.
Mijn moeder heeft een gezwel in d'r rechterlong. De huisarts gaat uit van de grote K. Ze hoestte al een tijdje bloed op, heeft antibiotica gekregen tegen longontsteking, maar het zit er nog.
En nou heeft ze wel nooit als een heilige geleefd, en zie je het misschien wel een beetje aankomen, toch mag het nietZe is verdomme pas 61
He bah wat een naar nieuws. Er komen nu dus een bak onderzoeken en onzekerheid? Sterkte in ieder geval. Hopelijk komt het gewoon goed en wordt ze 90quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:20 schreef Stormqueen het volgende:
hier gaat het een best een beetje klote.
Mijn moeder heeft een gezwel in d'r rechterlong. De huisarts gaat uit van de grote K. Ze hoestte al een tijdje bloed op, heeft antibiotica gekregen tegen longontsteking, maar het zit er nog.
En nou heeft ze wel nooit als een heilige geleefd, en zie je het misschien wel een beetje aankomen, toch mag het nietZe is verdomme pas 61
quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:52 schreef Razztwizzle het volgende:
Yo dude. Dit topic gaat zo vaak niet over baby's en nu willen we jou even een hart onder de riem steken. Dus lekker puh en *hug*. Maar het siert je. En Mauwtje is de coolste baby, ik moest zo gnorfen bij haar broccolireactie
.
Hapkussen hier nog niet. Wel armen om je nek slaan en je haar proberen op te eten. En natuurlijk bril van je hoofd aftrekken en op de grond gooien en je make-up eraf kwijlen. FEELZHELOVE
.
+1quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:52 schreef Razztwizzle het volgende:
Yo dude. Dit topic gaat zo vaak niet over baby's en nu willen we jou even een hart onder de riem steken. Dus lekker puh en *hug*. Maar het siert je. En Mauwtje is de coolste baby, ik moest zo gnorfen bij haar broccolireactie
.
Hapkussen hier nog niet. Wel armen om je nek slaan en je haar proberen op te eten. En natuurlijk bril van je hoofd aftrekken en op de grond gooien en je make-up eraf kwijlen. FEELZHELOVE
.
ja mooi is dat.quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:09 schreef Franny_G het volgende:
Sterkte, SQ. Wat ontzettende klote joh..
Ik stond vandaag les te geven in een vestje waar I vanochtend voor ik haar wegbracht naar het kdv nog even wat snot aan had afgeveegd, Zo half op mijn schouder/bovenarm. En dat merkte ik natuurlijk pas halverwege de dag.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:09 schreef Franny_G het volgende:
Sterkte, SQ. Wat ontzettende klote joh..
Ik stond vandaag les te geven in een vestje waar I vanochtend voor ik haar wegbracht naar het kdv nog even wat snot aan had afgeveegd, Zo half op mijn schouder/bovenarm. En dat merkte ik natuurlijk pas halverwege de dag.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 22:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja mooi is dat.
Of er op kantoor achter komen dat je rug vol teruggegeven melk zit
Nou dat! (In mijn geval geldt dat voor mijn schoonouders. Met mijn eigen moeder geen contact)quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:30 schreef Phaidra het volgende:
Och SQ, wat een klotebericht. Sterkte. Je eigen ouders moeten minstens 102 worden
.
quote:Op dinsdag 7 april 2015 21:52 schreef BlueEyes het volgende:
Hapkusjes![]()
Ik krijg sinds een weekje ook steeds bewust kusjes. Liefst open waffeltje en lap tong eruit
Kiek dan wat leuk!!!! Ik willzzz!!!quote:Op dinsdag 7 april 2015 20:07 schreef Crumpette het volgende:
Rady heb je dit wel gezien? jij was toch pandaliefhebber? V zijn kleuren![]()
http://www.hm.com/nl/product/89155?article=89155-A
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |