Hier verder.quote:Op zondag 22 februari 2015 13:32 schreef Rainesz het volgende:
Welkom in het usenettopic. Het usenet bestaat niet.
"Usenet"? » Wikipedia
Hoe werkt dat? » Binaries4all.nl
Waarom betalen? » De server van je provider is traag en heeft slechte retentie
DMCA? » Uitleg
Waar vind ik nzb's? » nzbindex.nl, altbinz. Niet hier op FOK! nzb's/links delen.
Voordelen? » 't is snel, was legaal en je kan makkelijk automatisch films en series downloaden
OP door Razor21&µ
Hier:quote:
quote:Op zondag 22 februari 2015 13:32 schreef Rainesz het volgende:
Welkom in het usenettopic. Het usenet bestaat niet.
"Usenet"? » Wikipedia
Hoe werkt dat? » Binaries4all.nl
Waarom betalen? » De server van je provider is traag en heeft slechte retentie
DMCA? » Uitleg
Waar vind ik nzb's? » nzbindex.nl, altbinz. Niet hier op FOK! nzb's/links delen.
Voordelen? » 't is snel, was legaal en je kan makkelijk automatisch films en series downloaden
OP door Razor21&µ
you have no powers herequote:Op maandag 6 april 2015 12:54 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Zet die dan even bovenaan in de openingspost!
SpotLite is voor mac. Die site die jij linked ziet er echt heel dodgey uit IMO.quote:Op maandag 6 april 2015 16:47 schreef PendingApproval het volgende:
Kan iemand vertellen of www.spotnetmac.nl ook kan worden gebruikt met Sunny en alle andere of alleen met die SnelNL die ze promoten?
Yep, Zo werkt het precies. Vrienden van mij sharen ook hun Hitnews account op precies dezelfde manier.quote:Op dinsdag 7 april 2015 00:43 schreef Salt_Seafood het volgende:
Een Cheapnews account wordt toegekend aan één gebruiker. Accountsharen is mogelijk, echter kunt u uw account NIET tegelijkertijd gebruiken.
Het is wel mogelijk om de connecties te delen tegelijkertijd, bijvoorbeeld u heeft een account/pakket van 12 connecties, dan kunt u 6 connecties gebruiken tegelijkertijd met iemand anders die 6 connecties van hetzelfde account gebruikt.
Betekent dit dat als ik daar een account neem met 16 connecties dat ik die dan kan delen met bijvoorbeeld m'n vader als we ieder 8 verbindingen instellen? Dus dat we ieder tegelijkertijd verschillende downloads kunnen binnen halen zeg maar?
Dacht ik eerst ook maar ze bedoelen dat dat pakket maar op 1 gebruik komt te zitten bijv:quote:Op dinsdag 7 april 2015 01:18 schreef redboyke het volgende:
die 2 eerste zinnen spreken elkaar tegen dus ik weet het niet. zit niet bij die provider.
Duidelijk, top! Thanks.quote:Op dinsdag 7 april 2015 11:47 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Yep, Zo werkt het precies. Vrienden van mij sharen ook hun Hitnews account op precies dezelfde manier.
[..]
Dacht ik eerst ook maar ze bedoelen dat dat pakket maar op 1 gebruik komt te zitten bijv:
"FokGebruik1".
Ze willen gewoon duidelijk maken dat zijn vader niet een andere inlog krijgt met hetzelfde pakket.
Dan zou je een gedeeld pakket hebben op "FokGebruiker1" + "FokGebruiker2"
werkt hier prima.quote:Op donderdag 9 april 2015 16:57 schreef De-Hamster het volgende:
Bij mij werkt Sabnzb+ niet meer? Iedere keer als ik hem opstart crasht mijn browser, zowel chrome als Firefox. Opnieuw installeren lost het ook niet op helaas. Is dit een bekend probleem?
Hmm, vreemd. Iedere keer als ik hem aanklik verschijnt het icoontje rechtsonder bij het klokje in de balk. Zodra ik via Toon Interface of het Localhost adres er na toe wil gaan dan verdwijnt het icoontje.quote:
heb je het ook verwijderd voor het opnieuw installeren?quote:Op donderdag 9 april 2015 17:16 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Hmm, vreemd. Iedere keer als ik hem aanklik verschijnt het icoontje rechtsonder bij het klokje in de balk. Zodra ik via Toon Interface of het Localhost adres er na toe wil gaan dan verdwijnt het icoontje.
Ja, ook dat helpt helaas niets. Ik krijg steeds hetzelfde probleem. Erg vreemd.quote:Op donderdag 9 april 2015 17:19 schreef redboyke het volgende:
[..]
heb je het ook verwijderd voor het opnieuw installeren?
anders oudere versie proberen of op hun forum gaan vragen.quote:Op donderdag 9 april 2015 17:22 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Ja, ook dat helpt helaas niets. Ik krijg steeds hetzelfde probleem. Erg vreemd.
Ik quote jou maar even, omdat jij het meest recent gepost hebt.quote:
Ohja, natuurlijk ben ik bereid de invites weg te geven maar ik wil ze eigenlijk alleen geven aan mensen die gaan doneren. Ik kan niet controleren of je het doet maar ik vraag alleen wat eerlijkheid. Wil je een invite, DM je email adres en je krijgt een invite. Ik reken er dan op dat je gaat doneren.quote:Op zondag 12 april 2015 15:07 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Ik quote jou maar even, omdat jij het meest recent gepost hebt.
Ik hoor regelmatig over DogNzb, maar heb nog nooit de kans gehad om het zelf te gebruiken.
Dus ik zou het zeer waarderen als ik een invite van je mag
Is de donatie een vaststaand bedrag of ben je echt vrij om te bepalen hoeveel je doneert?quote:Op zondag 12 april 2015 15:37 schreef Beavis het volgende:
[..]
Ohja, natuurlijk ben ik bereid de invites weg te geven maar ik wil ze eigenlijk alleen geven aan mensen die gaan doneren. Ik kan niet controleren of je het doet maar ik vraag alleen wat eerlijkheid. Wil je een invite, DM je email adres en je krijgt een invite. Ik reken er dan op dat je gaat doneren.
Het is een one-time donation van minimaal 10 euro. Volgensmij had je 14 dagen bedenktijd voordat je account terminated word, maar dat weet ik niet zeker. Het is het wel waard vind ik als je veel download vooral met gebruik van sonarr/sickbeard/couchpotato al gebruik ik nu vaker PFmonkey dan DogNZB. API is atm wel down helaas maar dat zal binnekort wel weer gefixed zijn.quote:Op zondag 12 april 2015 15:48 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Is de donatie een vaststaand bedrag of ben je echt vrij om te bepalen hoeveel je doneert?
Kijk, als ik merk dat DogNzb echt meerwaarde voor me heeft, ga ik doneren. Maar dat kan ik nu niet goed bepalen, aangezien ik het nog nooit heb gebruikt.
En als ik ga doneren is het ook geen schijndonatie (een paar cent), hoor
Ik betaal maandelijks voor Usenet toegang, dus waarom niet een keertje voor een indexer. Maar, zoals eerder gezegd, het moet wel meerwaarde voor me hebben.
soms staat iets op de ene en op de andere niet of dan is er eentje down maar kan je nog wel aan de andere. daarom is het belangerijk om 2 goeie indexers te hebben. en bidden aan de usenet goden dat de site api niet offline word gehaaldquote:Op zondag 12 april 2015 20:30 schreef Salt_Seafood het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen dogs, monkey en geekz?
quote:Op zondag 12 april 2015 20:09 schreef Beavis het volgende:
[..]
Doe maar een PM of DM met je email adres.
Thanksquote:Op maandag 13 april 2015 14:19 schreef Rainesz het volgende:
Hier nog 1 invite over voor Monkey. Eerste in de DM is de gelukkige.
Dank !quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2015 13:05 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ik denk dat ik het toch bij PFmonkey en NZBgeekz houd, vind de layout van Dogs niet zo fijn en heb er nog niets aangetroffen wat ook niet op die andere twee staat. Daarbij komt dat ik een lifetime abo heb bij zowel monkey als geekz (die laatste was wel erg duur, namelijk 29 euro, maar vind ik wel het fijnst werken ook al issie wat langzaam).
Sorry Beavis voor het 'versplillen' van je invite.
Ik bijvoorbeeld, Usenet begint irritant te worden hahaquote:Op dinsdag 14 april 2015 14:05 schreef Beavis het volgende:
[..]
Een ander was er superblij mee geweest. Anders geef je login info aan een ander zodat hij er nog wat aan heeft.
Ze komen hier vaak genoeg langs:quote:Op dinsdag 14 april 2015 14:11 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Ik bijvoorbeeld, Usenet begint irritant te worden haha
quote:
dagelijks volgens mij. kom je nooit aan.quote:Op woensdag 15 april 2015 15:12 schreef wolfrolf het volgende:
Worden mijn grabs bij PFMonkey maandelijks naar 0 gezet?
Of is het na 10.000 grabs alweer voorbij?
de teller is de afgelopen dagen nog niet gereset.quote:Op woensdag 15 april 2015 15:24 schreef redboyke het volgende:
[..]
dagelijks volgens mij. kom je nooit aan.
tenzij je mss 100 langlopende series toevoegd in 1 dag
Maandelijks dacht ik.quote:Op woensdag 15 april 2015 15:12 schreef wolfrolf het volgende:
Worden mijn grabs bij PFMonkey maandelijks naar 0 gezet?
Of is het na 10.000 grabs alweer voorbij?
Lastig te zeggen, maar volgens mij bestaan de meest genoemde sites hier al vele jaren.quote:Op donderdag 16 april 2015 00:26 schreef eight het volgende:
verplichte donaties is blijkbaar aan de orde van de dag. Ben best bereid om weer eens te betalen maar blijven de genoemde sites doorgaans wel lang in de lucht?
dm je mailadres maarquote:Op donderdag 16 april 2015 15:42 schreef eight het volgende:
Ok bedankt. Heeft iemand nog een invite voor PFmonkey over die ik mag gebruiken?
Heb even voor je gekeken maar heb helaas geen invites. Moet ik een premium account voor aanschafffenquote:Op dinsdag 21 april 2015 17:48 schreef byah het volgende:
een pfmonkey invite zou welkom zijn aangezien de dognzb api amper meer werkt met sonarr
alleen als je een donatie gaat doen.quote:Op dinsdag 21 april 2015 17:48 schreef byah het volgende:
een pfmonkey invite zou welkom zijn aangezien de dognzb api amper meer werkt met sonarr
Ik heb er nog drie. Wil je er eentje hebben?quote:Op dinsdag 21 april 2015 17:48 schreef byah het volgende:
graag! heb evt een dognzb invite voor je als je interesse hebt.quote:Op woensdag 22 april 2015 14:07 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Ik heb er nog drie. Wil je er eentje hebben?
Heb ik al. Dus niet nodig. Ik gebruik beide. Hoef er niets voor terug hoorquote:Op woensdag 22 april 2015 14:38 schreef byah het volgende:
[..]
graag! heb evt een dognzb invite voor je als je interesse hebt.
Stuur me ff een pm met je e-mailadres.quote:Op woensdag 22 april 2015 14:38 schreef byah het volgende:
[..]
graag! heb evt een dognzb invite voor je als je interesse hebt.
quote:Op dinsdag 21 april 2015 17:42 schreef relativity het volgende:
Ik zoek een - wat minder bekend - cad programma (hicad 2015). Op de nieuwsgroepen maar moeilijk te vinden. Iemand een idee waar ik kan zoeken? Ik heb de Duitse versie nodig
Zou ik er ook eentje mogen?quote:Op woensdag 22 april 2015 14:07 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Ik heb er nog drie. Wil je er eentje hebben?
Juist ja. Kan die alleen via van die wazige filehosts vindenquote:
Je gaat hem ook niet via FOK! vinden gok ik zo.quote:Op woensdag 22 april 2015 18:38 schreef relativity het volgende:
[..]
Juist ja. Kan die alleen via van die wazige filehosts vinden
Niet geschoten is altijd mis.quote:Op woensdag 22 april 2015 18:48 schreef µ het volgende:
[..]
Je gaat hem ook niet via FOK! vinden gok ik zo.
Koop het gewoon.quote:Op woensdag 22 april 2015 19:51 schreef relativity het volgende:
[..]
Niet geschoten is altijd mis.
Ik zat vroeger overigens ook op diverse pre sites en dumps (deed ook dvd's rippen e,d,), maar ben daar mee moeten stoppen wegens tijdgebrek. Hopelijk heeft iemand hier nog wat connecties. Want via die kanalen kan je die zo vinden
Kopen voor een paar duizend euro terwijl ik het alleen nodig heb om het programma te leren?quote:
Waarom moet je het leren?quote:Op woensdag 22 april 2015 20:39 schreef relativity het volgende:
[..]
Kopen voor een paar duizend euro terwijl ik het alleen nodig heb om het programma te leren?
Sowieso is het vragen naar content hier niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 21 april 2015 17:42 schreef relativity het volgende:
Ik zoek een - wat minder bekend - cad programma (hicad 2015). Op de nieuwsgroepen maar moeilijk te vinden. Iemand een idee waar ik kan zoeken? Ik heb de Duitse versie nodig
Ik vraag helemaal niet naar content als je goed leest; ik vraag alleen waar ik moet zoeken...quote:Op woensdag 22 april 2015 21:10 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Sowieso is het vragen naar content hier niet de bedoeling.
Usenet bestaat nietquote:Op donderdag 23 april 2015 17:26 schreef relativity het volgende:
[..]
Ik vraag helemaal niet naar content als je goed leest; ik vraag alleen waar ik moet zoeken...
Dat is iets anders
Nee, je vraagt waar je bepaalde content moet zoeken.quote:Op donderdag 23 april 2015 17:26 schreef relativity het volgende:
[..]
Ik vraag helemaal niet naar content als je goed leest; ik vraag alleen waar ik moet zoeken...
Dat is iets anders
Haha ja hoor. Sommige mensen hier moet je maar gewoon negeren.quote:Op zaterdag 25 april 2015 15:24 schreef Geerd het volgende:
Uhmzz grappig net via Steam ff een game aan het downen haal ik 6.5MB/sec bij Eweka 3MB
Tijd voor een andere ??
Of wat halen jullie zoal?
Volgens mij mag dit wel besproken worden toch?
Haal je daar meer dan 3MB sec? Net weer voor 180 dagen bij eweka gekochtquote:Op zaterdag 25 april 2015 16:37 schreef relativity het volgende:
[..]
Haha ja hoor. Sommige mensen hier moet je maar gewoon negeren.
Volgens mij zijn de meeste mensen hier wel te spreken over sunnyusenet. Betaalbaar en kwalitatief goed. Ik heb overigens xsusenet waar ik ook tevreden over ben.
Je mag alles betreft usenet hier bespreken, behalve de content en waar je wat kan downloaden.quote:Op zaterdag 25 april 2015 15:24 schreef Geerd het volgende:
Uhmzz grappig net via Steam ff een game aan het downen haal ik 6.5MB/sec bij Eweka 3MB
Tijd voor een andere ??
elke dag 3 films van spotwebquote:
MB/secquote:Op zaterdag 25 april 2015 17:12 schreef Beach het volgende:
[..]
elke dag 3 films van spotweb
20 snoepjes namens de kids
Ik heb maar 30 mbit dusquote:Op zaterdag 25 april 2015 16:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Haal je daar meer dan 3MB sec? Net weer voor 180 dagen bij eweka gekocht
Zit ik al jaren bij maar wel duurder geworden.
Gemiddeld 24 bij Sunny.quote:
Heb newsdemon en haal +/- 24 MB/squote:Op zaterdag 25 april 2015 15:24 schreef Geerd het volgende:
Tijd voor een andere ??
8 connecties = hoeveelheid toegestane verbindingen. Dat doen ze zodat je meer threads hebt waardoor de snelheid beter gegarandeerd kan worden.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:37 schreef Geerd het volgende:
Zodoende
Uhmzz
Poort 119
Connecties 8
8 connecties, is dat ook 8 personen?
Anders mag der wel iemand mee liften,![]()
Stuur maar een DM met een mailadres.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:02 schreef Armageddon het volgende:
Als iemand nog een DogNzb invite heeft dan graag.
Dog een beetje kennende zullen die "serveral hours" wel wat langer duren maar vooruit.quote:On Friday May 1st 2015 all services will be offline for several hours while we install new hardware, upgrade software and do other miscellaneous maintenance.
Als het gratis isquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:37 schreef Geerd het volgende:
Zodoende
Uhmzz
Poort 119
Connecties 8
8 connecties, is dat ook 8 personen?
Anders mag der wel iemand mee liften,![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |