abonnement Unibet Coolblue
  maandag 6 april 2015 @ 11:07:02 #1
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_151412461
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 13:32 schreef Rainesz het volgende:
Welkom in het usenettopic. Het usenet bestaat niet.

"Usenet"? » Wikipedia
Hoe werkt dat? » Binaries4all.nl
Waarom betalen? » De server van je provider is traag en heeft slechte retentie
DMCA? » Uitleg
Waar vind ik nzb's? » nzbindex.nl, altbinz. Niet hier op FOK! nzb's/links delen.
Voordelen? » 't is snel, was legaal en je kan makkelijk automatisch films en series downloaden

OP door Razor21&µ
Hier verder.

De laatste post uit het vorige topic:

https://www.cheapnews.eu/usenet-deals/

Die Ultimate aanbieding is meer dan oké.

[ Bericht 42% gewijzigd door Salt_Seafood op 06-04-2015 15:01:15 ]
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_151412838
Waar is de hele openingspost gebleven?
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
  maandag 6 april 2015 @ 12:10:41 #3
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_151413709
quote:
2s.gif Op maandag 6 april 2015 11:27 schreef Rainesz het volgende:
Waar is de hele openingspost gebleven?
Hier:

quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2015 13:32 schreef Rainesz het volgende:
Welkom in het usenettopic. Het usenet bestaat niet.

"Usenet"? » Wikipedia
Hoe werkt dat? » Binaries4all.nl
Waarom betalen? » De server van je provider is traag en heeft slechte retentie
DMCA? » Uitleg
Waar vind ik nzb's? » nzbindex.nl, altbinz. Niet hier op FOK! nzb's/links delen.
Voordelen? » 't is snel, was legaal en je kan makkelijk automatisch films en series downloaden

OP door Razor21&µ
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_151414712
quote:
14s.gif Op maandag 6 april 2015 12:10 schreef Salt_Seafood het volgende:

[..]

Hier:

[..]

Zet die dan even bovenaan in de openingspost! :)
Powered by Janetje®
pi_151415657
quote:
14s.gif Op maandag 6 april 2015 12:54 schreef Dubbeldrank het volgende:

[..]

Zet die dan even bovenaan in de openingspost! :)
you have no powers here :+
pi_151417010
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 13:33 schreef redboyke het volgende:

[..]

you have no powers here :+
Boeiend, hij staat er nu wel.
Powered by Janetje®
pi_151421331
Kan iemand vertellen of www.spotnetmac.nl ook kan worden gebruikt met Sunny en alle andere of alleen met die SnelNL die ze promoten? :?
pi_151424841
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2015 16:47 schreef PendingApproval het volgende:
Kan iemand vertellen of www.spotnetmac.nl ook kan worden gebruikt met Sunny en alle andere of alleen met die SnelNL die ze promoten? :?
SpotLite is voor mac. Die site die jij linked ziet er echt heel dodgey uit IMO.

Je kan beter dan de NZB's van SpotLite/Spotweb halen en dan bijv SabNZBd gebruiken.
pi_151426706
Spotnet database kan je ook gewoon bezoeken door naar www.nzbserver.com te gaan bv.
  dinsdag 7 april 2015 @ 00:43:18 #10
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_151438699
Een Cheapnews account wordt toegekend aan één gebruiker. Accountsharen is mogelijk, echter kunt u uw account NIET tegelijkertijd gebruiken.
Het is wel mogelijk om de connecties te delen tegelijkertijd, bijvoorbeeld u heeft een account/pakket van 12 connecties, dan kunt u 6 connecties gebruiken tegelijkertijd met iemand anders die 6 connecties van hetzelfde account gebruikt.

Betekent dit dat als ik daar een account neem met 16 connecties dat ik die dan kan delen met bijvoorbeeld m'n vader als we ieder 8 verbindingen instellen? Dus dat we ieder tegelijkertijd verschillende downloads kunnen binnen halen zeg maar?
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_151439204
die 2 eerste zinnen spreken elkaar tegen dus ik weet het niet. zit niet bij die provider.
pi_151444440
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 00:43 schreef Salt_Seafood het volgende:
Een Cheapnews account wordt toegekend aan één gebruiker. Accountsharen is mogelijk, echter kunt u uw account NIET tegelijkertijd gebruiken.
Het is wel mogelijk om de connecties te delen tegelijkertijd, bijvoorbeeld u heeft een account/pakket van 12 connecties, dan kunt u 6 connecties gebruiken tegelijkertijd met iemand anders die 6 connecties van hetzelfde account gebruikt.

Betekent dit dat als ik daar een account neem met 16 connecties dat ik die dan kan delen met bijvoorbeeld m'n vader als we ieder 8 verbindingen instellen? Dus dat we ieder tegelijkertijd verschillende downloads kunnen binnen halen zeg maar?
Yep, Zo werkt het precies. Vrienden van mij sharen ook hun Hitnews account op precies dezelfde manier.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 01:18 schreef redboyke het volgende:
die 2 eerste zinnen spreken elkaar tegen dus ik weet het niet. zit niet bij die provider.
Dacht ik eerst ook maar ze bedoelen dat dat pakket maar op 1 gebruik komt te zitten bijv:
"FokGebruik1".

Ze willen gewoon duidelijk maken dat zijn vader niet een andere inlog krijgt met hetzelfde pakket.
Dan zou je een gedeeld pakket hebben op "FokGebruiker1" + "FokGebruiker2"
  dinsdag 7 april 2015 @ 13:07:08 #13
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_151446385
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 11:47 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Yep, Zo werkt het precies. Vrienden van mij sharen ook hun Hitnews account op precies dezelfde manier.

[..]

Dacht ik eerst ook maar ze bedoelen dat dat pakket maar op 1 gebruik komt te zitten bijv:
"FokGebruik1".

Ze willen gewoon duidelijk maken dat zijn vader niet een andere inlog krijgt met hetzelfde pakket.
Dan zou je een gedeeld pakket hebben op "FokGebruiker1" + "FokGebruiker2"
Duidelijk, top! Thanks.
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_151519719
Bij mij werkt Sabnzb+ niet meer? Iedere keer als ik hem opstart crasht mijn browser, zowel chrome als Firefox. Opnieuw installeren lost het ook niet op helaas. Is dit een bekend probleem?
- Met zuidelijke groet -
pi_151520168
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 16:57 schreef De-Hamster het volgende:
Bij mij werkt Sabnzb+ niet meer? Iedere keer als ik hem opstart crasht mijn browser, zowel chrome als Firefox. Opnieuw installeren lost het ook niet op helaas. Is dit een bekend probleem?
werkt hier prima.
pi_151520272
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 17:12 schreef redboyke het volgende:

[..]

werkt hier prima.
Hmm, vreemd. Iedere keer als ik hem aanklik verschijnt het icoontje rechtsonder bij het klokje in de balk. Zodra ik via Toon Interface of het Localhost adres er na toe wil gaan dan verdwijnt het icoontje.
- Met zuidelijke groet -
pi_151520355
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 17:16 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Hmm, vreemd. Iedere keer als ik hem aanklik verschijnt het icoontje rechtsonder bij het klokje in de balk. Zodra ik via Toon Interface of het Localhost adres er na toe wil gaan dan verdwijnt het icoontje.
heb je het ook verwijderd voor het opnieuw installeren?
pi_151520431
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 17:19 schreef redboyke het volgende:

[..]

heb je het ook verwijderd voor het opnieuw installeren?
Ja, ook dat helpt helaas niets. Ik krijg steeds hetzelfde probleem. Erg vreemd.
- Met zuidelijke groet -
pi_151520516
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 17:22 schreef De-Hamster het volgende:

[..]

Ja, ook dat helpt helaas niets. Ik krijg steeds hetzelfde probleem. Erg vreemd.
anders oudere versie proberen of op hun forum gaan vragen.
pi_151523486
Het is opgelost door Sabnzbd een compatibiliteit mee te geven van Windows XP. Vreemd, maar goed.

Ik heb nu Sick Beard, alleen zag ik op een forum staan dat je er ook Engelse/Nederlandse ondertiteling mee kon laten downloaden. Ik kan deze optie niet vinden, hoe kan ik hiervoor zorgen?
- Met zuidelijke groet -
pi_151607090
Ik heb 1 invite voor DogNzb
  zondag 12 april 2015 @ 14:50:58 #22
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_151610196
quote:
14s.gif Op zondag 12 april 2015 13:15 schreef s0ul1991 het volgende:
Ik heb 1 invite voor DogNzb
Oh, ik heb er 2 :D
Iemand belang bij?
pi_151610690
quote:
14s.gif Op zondag 12 april 2015 14:50 schreef Beavis het volgende:

[..]

Oh, ik heb er 2 :D
Iemand belang bij?
Ik quote jou maar even, omdat jij het meest recent gepost hebt.
Ik hoor regelmatig over DogNzb, maar heb nog nooit de kans gehad om het zelf te gebruiken.
Dus ik zou het zeer waarderen als ik een invite van je mag :)
  zondag 12 april 2015 @ 15:37:14 #24
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_151611604
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2015 15:07 schreef Azerdion het volgende:

[..]

Ik quote jou maar even, omdat jij het meest recent gepost hebt.
Ik hoor regelmatig over DogNzb, maar heb nog nooit de kans gehad om het zelf te gebruiken.
Dus ik zou het zeer waarderen als ik een invite van je mag :)
Ohja, natuurlijk ben ik bereid de invites weg te geven maar ik wil ze eigenlijk alleen geven aan mensen die gaan doneren. Ik kan niet controleren of je het doet maar ik vraag alleen wat eerlijkheid. Wil je een invite, DM je email adres en je krijgt een invite. Ik reken er dan op dat je gaat doneren.
pi_151611939
quote:
7s.gif Op zondag 12 april 2015 15:37 schreef Beavis het volgende:

[..]

Ohja, natuurlijk ben ik bereid de invites weg te geven maar ik wil ze eigenlijk alleen geven aan mensen die gaan doneren. Ik kan niet controleren of je het doet maar ik vraag alleen wat eerlijkheid. Wil je een invite, DM je email adres en je krijgt een invite. Ik reken er dan op dat je gaat doneren.
Is de donatie een vaststaand bedrag of ben je echt vrij om te bepalen hoeveel je doneert?
Kijk, als ik merk dat DogNzb echt meerwaarde voor me heeft, ga ik doneren. Maar dat kan ik nu niet goed bepalen, aangezien ik het nog nooit heb gebruikt.

En als ik ga doneren is het ook geen schijndonatie (een paar cent), hoor ;)
Ik betaal maandelijks voor Usenet toegang, dus waarom niet een keertje voor een indexer. Maar, zoals eerder gezegd, het moet wel meerwaarde voor me hebben.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')