Pak van m'n hart. Iemand die me begrijptquote:Op maandag 6 april 2015 00:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan niks anders dan het er volledig mee eens zijn.
Dank voor de tipquote:Op maandag 6 april 2015 00:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan niks anders dan het er volledig mee eens zijn.
quote:
Ik ook, behalve natuurlijk op witte donderdag dus ik kan er weer een jaar tegenaan.quote:Op maandag 6 april 2015 00:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
alles mag, niks moet. Heb doorgaans iig minder problemen met dat in m'n haar dan sperma :$
Gulle jongen, die airquote:
Ik zal jou eens witte donderdag :$quote:Op maandag 6 april 2015 00:34 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik ook, behalve natuurlijk op witte donderdag dus ik kan er weer een jaar tegenaan.
Soms vaker dan andersquote:
Dat houdt het spannend.quote:
Het kan natuurlijk niet altijd zondag zijn :$quote:
Ik gun je dat beetje spanning welquote:
Heb je die? Ik mis de mijne wel een bietje :$quote:Op maandag 6 april 2015 00:36 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Klinkt goed, ik zal vast mijn haptonoom inlichten.
quote:Op maandag 6 april 2015 00:37 schreef Dqod het volgende:
Moet nog steeds pissen
Dat wordt afzien tot ik thuis ben
Yep, zelfde als pluff geloof ik.quote:Op maandag 6 april 2015 00:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb je die? Ik mis de mijne wel een bietje :$
Zolang ik t niet hoor, doet t me niets. Scheelt dat ik zo weinig hoor :$quote:
En hoiquote:Op maandag 6 april 2015 00:38 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Yep, zelfde als pluff geloof ik.
Klopt. Vandaag is het alweer maandagquote:Op maandag 6 april 2015 00:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk niet altijd zondag zijn :$
Haptotherapie en een roze keuken?quote:Op maandag 6 april 2015 00:38 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Yep, zelfde als pluff geloof ik.
Het is dat ik je mobiele nummer nog niet ontfutseld heb, anders had ik je wel een geluidsfragment gestuurd.quote:Op maandag 6 april 2015 00:39 schreef Dqod het volgende:
Zolang ik t niet hoor, doet t me niets. Scheelt dat ik zo weinig hoor :$
Kutleef. Weer een week wachtenquote:
Hou ik m gewoon links, hoor ik niksquote:Op maandag 6 april 2015 00:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is dat ik je mobiele nummer nog niet ontfutseld heb, anders had ik je wel een geluidsfragment gestuurd.
Vergeet de Mercedes niet.quote:
Klinkt als een goed huwelijkquote:Op maandag 6 april 2015 00:39 schreef pluff het volgende:
[..]
En hoi. Nee ze raakt me niet aan ze praat gewoon heel veel tegen me.
Oppassen dan als Faxie z'n pener in je linkeroor steekt, want dan hoor je hem niet (aan)komen.quote:
Gvdquote:Op maandag 6 april 2015 00:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oppassen dan als Faxie z'n pener in je linkeroor steekt, want dan hoor je hem niet (aan)komen.
Ik wil dat eigenlijk, maar krijg niks vergoed van de zorgverzekering.quote:Op maandag 6 april 2015 00:42 schreef Dqod het volgende:
Nee maar haptotherapie is wel chill. Worked for me
/srs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |