Ik ook.quote:Op zondag 5 april 2015 23:03 schreef Caland het volgende:
Ik vind dat Arno hier best gelijk heeft.
Ik voel me nu raar.
Co heeft wat moeite met spelers natuurlijkquote:
Witte ChineesGod.quote:Op zondag 5 april 2015 23:04 schreef Mani89 het volgende:
Jullie hebben Arno altijd onderschat, er zit een hoop verborgen potentie in die man.
Co heeft Berghuis laten debuteren bij Twente, er zit altijd een gedachte achter bij die nare mensen van SV.quote:
blij dat jij al die lijntjes ziet in het voetbal. De gewone leek gaat er van uit dat al die analisten vrij uit pratenquote:Op zondag 5 april 2015 23:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Co heeft Berghuis laten debuteren bij Twente, er zit altijd een gedachte achter bij die nare mensen van SV.
Jordy "You mean everyting to me" Clasie.quote:Op zondag 5 april 2015 23:06 schreef GGMM het volgende:
Jordy "Het is de keuze van de trainer" Clasie
Wel handig, zo iemand die alles weetquote:Op zondag 5 april 2015 23:07 schreef GGMM het volgende:
Arno weet PRECIES hoe de vork in de steel zit.
Jij snapt hetquote:Op zondag 5 april 2015 23:08 schreef GGMM het volgende:
De reden dat Hiddink niet zoveel in Clasie ziet is omdat Clasie niet bij PSV speelt.
Hiddink is een beetje een rare bondscoach, Afellay en Narsingh opstellenquote:Op zondag 5 april 2015 23:08 schreef GGMM het volgende:
De reden dat Hiddink niet zoveel in Clasie ziet is omdat Clasie niet bij PSV speelt.
Een totale idioot is het ja.quote:Op zondag 5 april 2015 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hiddink is een beetje een rare bondscoach, Afellay en Narsingh opstellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |