En wie is er aan het winnen?quote:Op zondag 5 april 2015 23:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, sorry.
Ik vecht tegen de slaap...
Niet al je kruit verschieten dan.quote:Op zondag 5 april 2015 23:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Rooster mij nog maar ff in. Doe het rustig aan met uurtje ofzo na deze geweldige disco.
Een uur ben ik net los man.quote:Op zondag 5 april 2015 23:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet al je kruit verschieten dan.
Wil je Italo wel horen, maar niet nu...
Bedankt en bedankt voor de geweldige intro.quote:Op zondag 5 april 2015 23:43 schreef Melting het volgende:
@ Piet_piraat..... je staat op het rooster.
Piet, ik luister in ieder geval je start even...quote:Op zondag 5 april 2015 23:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bedankt en bedankt voor de geweldige intro.
Het is ook maar uurtje om de boel even warm te maken.quote:Op zondag 5 april 2015 23:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Piet, ik luister in ieder geval je start even...
* MadMaster schenkt whisky in...quote:Op zondag 5 april 2015 23:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is ook maar uurtje om de boel even warm te maken.
Hmm misschien binnenkort ook maar weer een flesje halen. Zit nu al weer een paar weken zonder wat dan ook in huis.quote:
quote:Op zondag 5 april 2015 23:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik luister wel maar was ff in de weer met kids.....
als je live draait zou: That's the way I like itquote:Op zondag 5 april 2015 23:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dit wordt een preview, ga die nummers niet helemaal draaien.
LIve uiteraard.quote:Op zondag 5 april 2015 23:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je live draait zou: That's the way I like it
wel ernstig fijn zijn
Niet echt Italo he?quote:Op zondag 5 april 2015 23:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je live draait zou: That's the way I like it
wel ernstig fijn zijn
quote:
Omdat je iedereen een goede nacht wenst, en zegt er een eind aan te gaan breien misschien?quote:
maf zequote:Op maandag 6 april 2015 00:01 schreef Melting het volgende:
Graag gedraaid.
Nu plat.
Welterusten allemaal.
Trustequote:Op maandag 6 april 2015 00:01 schreef Melting het volgende:
Graag gedraaid.
Nu plat.
Welterusten allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |