Ja ik weet het ook niet; ik voel me gewoon lekker thuis hier!quote:Op zondag 5 april 2015 22:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is de Feniks van ONZ radio, later X-Radio en daarna Radio 49
en we zijn het ONZ ontgroeid en gewoon lekker radio gaan maken...
Maar eerlijk is eerlijk, ik heb bij beide voorgangers ook een leuke tijd gehad..
alleen nu geniet ik er meer van omdat...
damn ik kan het niet eens uitleggen...
Nu is ie doodquote:Op zondag 5 april 2015 22:36 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hij was maar een kloon,
In 't wit en in 't rood…
ik heb zelfs mijn plaatje nog nooit gewijzigdquote:Op zondag 5 april 2015 22:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Zouden ze dan zeggen; wie is die clown nou weer?
Ik heb stiekem een verzoekje aangevraagd.quote:
En hoe lang zit je al op Fok!?quote:Op zondag 5 april 2015 22:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb zelfs mijn plaatje nog nooit gewijzigd
Onwetend?quote:Op zondag 5 april 2015 22:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb stiekem een verzoekje aangevraagd.
Omdat ik onwetend was is het gehonoreerd.
Dank, Melting!
Dat staat dus niet in de OP, dank voor de toelichting.quote:Op zondag 5 april 2015 22:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is de Feniks van ONZ radio, later X-Radio en daarna Radio 49
en we zijn het ONZ ontgroeid en gewoon lekker radio gaan maken...
Maar eerlijk is eerlijk, ik heb bij beide voorgangers ook een leuke tijd gehad..
alleen nu geniet ik er meer van omdat...
damn ik kan het niet eens uitleggen...
Er komt steeds protest wanneer ik 'm wijzig.quote:Op zondag 5 april 2015 22:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb zelfs mijn plaatje nog nooit gewijzigd
bijna 8 jaar, maar nooit echt actief, dat kwam pas eind 2011 geloof ik en dan was het nog steeds maar ruim een week per jaarquote:
Toch netjes.quote:Op zondag 5 april 2015 22:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
bijna 8 jaar, maar nooit echt actief, dat kwam pas eind 2011 geloof ik en dan was het nog steeds maar ruim een week per jaar
Voorheen waren er volgens mij sowieso minder verzoekjesshowsquote:Op zondag 5 april 2015 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, Melting doet geen verzoekjes vanavond...
Een DJ doet niet aan verzoekjes, dan is het een radio show.quote:Op zondag 5 april 2015 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, Melting doet geen verzoekjes vanavond...
het is even tussen de regels doorlezen...quote:Op zondag 5 april 2015 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat staat dus niet in de OP, dank voor de toelichting.
ONZ heb ik nooit begrepen trouwens...
Doe jij nooit aan verzoekjes als je ergens draait?quote:Op zondag 5 april 2015 22:40 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een DJ doet niet aan verzoekjes, dan is het een radio show.
Ja in het algemeen was de radio niet echt onzinnig meer, op de geniale shows van iemands alter ego na, en die shows moeten uiteraard gewoon blijven!quote:Op zondag 5 april 2015 22:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is even tussen de regels doorlezen...
IK weet wat ik er bij voel maar uitleggen is verdomd lastig...
Het was leuk, daarna nog een keer leuk, en nu maken we radio waar we overal in het muziekspectrum komen...
en soms serieuze themashows, en soms vliegen we ouderwets uit de bocht..
Ik geniet gewoon als ik draai.. en als ik luister ook
Dat is denk ik ook de reden dat ik blijf hangen en luister.quote:Op zondag 5 april 2015 22:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het is even tussen de regels doorlezen...
IK weet wat ik er bij voel maar uitleggen is verdomd lastig...
Het was leuk, daarna nog een keer leuk, en nu maken we radio waar we overal in het muziekspectrum komen...
en soms serieuze themashows, en soms vliegen we ouderwets uit de bocht..
Ik geniet gewoon als ik draai.. en als ik luister ook
Ik wacht er opquote:Op zondag 5 april 2015 22:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja in het algemeen was de radio niet echt onzinnig meer, op de geniale shows van iemands alter ego na, en die shows moeten uiteraard gewoon blijven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |