best een leuke filmquote:Op zondag 5 april 2015 21:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
hee die heb ik nog op m'n pc staannog niet gekeken na drie maand of zo
ik kijk echt 1 film per 3 maanden ofzoquote:Op zondag 5 april 2015 21:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
hee die heb ik nog op m'n pc staannog niet gekeken na drie maand of zo
Wo, meteen sarcastischquote:
quote:
dan ga ik hem ook maar eens kijken, ben dinsdag vrij, ook raar weerquote:Op zondag 5 april 2015 21:59 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
best een leuke film
wel cool dat dit waargebeurd is
ik ook maar ik kijk ook nooit seriesquote:Op zondag 5 april 2015 21:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kijk echt 1 film per 3 maanden ofzo
morgen is toch nog steexs pasen?quote:Op zondag 5 april 2015 22:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
dan ga ik hem ook maar eens kijken, ben dinsdag vrij, ook raar weerben je maandag wel vrij trouwens?
ja maar omdat je vrijdag niet vrij was was ik benieuwdquote:Op zondag 5 april 2015 22:01 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
morgen is toch nog steexs pasen?
ben morgen wel vrij
vrijdag was ik niet vrij..:')
dinsdag gewoon weer school tho
series kijk ik juist dagelijks. heb liever karakters die ik tientallen uren lang kan volgen, en die langzaam veranderen. in plaats van verhaal en karakters opzetten binnen 2 uur ofzo in een filmquote:Op zondag 5 april 2015 22:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ik ook maar ik kijk ook nooit series
jaloersquote:Op zondag 5 april 2015 22:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ja maar omdat je vrijdag niet vrij was was ik benieuwd![]()
dinsdag m'n hele school vrij net als donderdag, heel weird dat
maar wel lekker
Ja ze Iraans of zo toch?quote:Op zondag 5 april 2015 22:03 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
maar ze stinkt wel en heeft een grote neus
ik snap waar je naartoe wil inderdaadquote:Op zondag 5 april 2015 22:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
series kijk ik juist dagelijks. heb liever karakters die ik tientallen uren lang kan volgen, en die langzaam veranderen. in plaats van verhaal en karakters opzetten binnen 2 uur ofzo in een film
quote:Op zondag 5 april 2015 22:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
series kijk ik juist dagelijks. heb liever karakters die ik tientallen uren lang kan volgen, en die langzaam veranderen. in plaats van verhaal en karakters opzetten binnen 2 uur ofzo in een film
Wat een kutfilm was dat.quote:Op zondag 5 april 2015 22:02 schreef voederbietel het volgende:
Chlorofrom doet met altijd denken aan dat kentische energie kind van Looper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |