En dan verkopen voor 100 euro omdat er nou eenmaal Hollister op staatquote:Op zondag 5 april 2015 21:48 schreef TheWeeknd het volgende:
hollister
kan je net zo goed hema wit shirt kopen en met stift hollister op schrijven
The Bridge US kan ik zeker aanraden.quote:Op zondag 5 april 2015 21:48 schreef Remqo het volgende:
nog 1 aflevering BCS
nog 3 afleveringen van Vikings
Dan maar eens andere series gaan volgen
dat dusquote:Op zondag 5 april 2015 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dan verkopen voor 100 euro omdat er nou eenmaal Hollister op staat
slaap lekkerquote:Op zondag 5 april 2015 21:51 schreef Aberella het volgende:
Maar goed ik ga mezelf wel in slaap huilen als jullie me ook niet steunen
ja dat zei je een kwartier geleden ook alquote:Op zondag 5 april 2015 21:51 schreef Aberella het volgende:
quote:Op zondag 5 april 2015 21:51 schreef Aberella het volgende:
quote:Op zondag 5 april 2015 21:51 schreef Aberella het volgende:
Gooi het in de groep of hou gewoon je muilquote:Op zondag 5 april 2015 21:51 schreef Aberella het volgende:
Jeetje. Je lijkt wel zo'n zestienjarig verwend nest.quote:Op zondag 5 april 2015 21:51 schreef Aberella het volgende:
Tot over een aantal minuten lieverdquote:Op zondag 5 april 2015 21:51 schreef Aberella het volgende:
komt een beetje aandacht tekort, vrouwen hequote:Op zondag 5 april 2015 21:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jeetje. Je lijkt wel zo'n zestienjarig verwend nest.
Van een geneeskundestudent die reeds de 20 is gepasseerd verwacht je meer.
Aberella = CristinaYang?quote:Op zondag 5 april 2015 21:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als ze op haar werk tegen een terminale kankerpatient nog gaat janken over haar kapotte blousequote:Op zondag 5 april 2015 21:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 april 2015 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als ze op haar werk tegen een terminale kankerpatient nog gaat janken over haar kapotte blouse
Even het plotje op IMDB gelezen, het klinkt wel interessant.quote:Op zondag 5 april 2015 21:49 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
The Bridge US kan ik zeker aanraden.
hehehquote:Op zondag 5 april 2015 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als ze op haar werk tegen een terminale kankerpatient nog gaat janken over haar kapotte blouse
ik ben juist de 16 jarige hier:')quote:Op zondag 5 april 2015 21:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
hehequote:Op zondag 5 april 2015 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
GoT is sws veel interessanterquote:Op zondag 5 april 2015 21:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Even het plotje op IMDB gelezen, het klinkt wel interessant.
[..]
Dacht het niet.quote:
quote:
[..]
jij gedraagt je naar je leeftijd tenminstequote:
Daar ga ik binnenkort ook maar eens aan beginnenquote:
preciesquote:Op zondag 5 april 2015 21:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
jij gedraagt je naar je leeftijd tenminste
Later frankquote:Op zondag 5 april 2015 21:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar ik ga eens Driven to Kill kijken. Fijne zondag nog allen.
jij ookquote:Op zondag 5 april 2015 21:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
over een week begint het nieuwe seizoen, ik begin al van blijdschap te trillen als ik eraan denkquote:Op zondag 5 april 2015 21:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar ga ik binnenkort ook maar eens aan beginnen
waarom doen meer mensen dat nietquote:
veel plezierquote:Op zondag 5 april 2015 21:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
't zelfdequote:Op zondag 5 april 2015 21:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
hee die heb ik nog op m'n pc staanquote:Op zondag 5 april 2015 21:57 schreef TheWeeknd het volgende:
ik kijk catch me if you can en daar heet de hoofdrolspeler ook frank
best een leuke filmquote:Op zondag 5 april 2015 21:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
hee die heb ik nog op m'n pc staannog niet gekeken na drie maand of zo
ik kijk echt 1 film per 3 maanden ofzoquote:Op zondag 5 april 2015 21:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
hee die heb ik nog op m'n pc staannog niet gekeken na drie maand of zo
Wo, meteen sarcastischquote:
quote:
dan ga ik hem ook maar eens kijken, ben dinsdag vrij, ook raar weerquote:Op zondag 5 april 2015 21:59 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
best een leuke film
wel cool dat dit waargebeurd is
ik ook maar ik kijk ook nooit seriesquote:Op zondag 5 april 2015 21:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik kijk echt 1 film per 3 maanden ofzo
morgen is toch nog steexs pasen?quote:Op zondag 5 april 2015 22:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
dan ga ik hem ook maar eens kijken, ben dinsdag vrij, ook raar weerben je maandag wel vrij trouwens?
ja maar omdat je vrijdag niet vrij was was ik benieuwdquote:Op zondag 5 april 2015 22:01 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
morgen is toch nog steexs pasen?
ben morgen wel vrij
vrijdag was ik niet vrij..:')
dinsdag gewoon weer school tho
series kijk ik juist dagelijks. heb liever karakters die ik tientallen uren lang kan volgen, en die langzaam veranderen. in plaats van verhaal en karakters opzetten binnen 2 uur ofzo in een filmquote:Op zondag 5 april 2015 22:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ik ook maar ik kijk ook nooit series
jaloersquote:Op zondag 5 april 2015 22:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ja maar omdat je vrijdag niet vrij was was ik benieuwd![]()
dinsdag m'n hele school vrij net als donderdag, heel weird dat
maar wel lekker
Ja ze Iraans of zo toch?quote:Op zondag 5 april 2015 22:03 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
maar ze stinkt wel en heeft een grote neus
ik snap waar je naartoe wil inderdaadquote:Op zondag 5 april 2015 22:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
series kijk ik juist dagelijks. heb liever karakters die ik tientallen uren lang kan volgen, en die langzaam veranderen. in plaats van verhaal en karakters opzetten binnen 2 uur ofzo in een film
quote:Op zondag 5 april 2015 22:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
series kijk ik juist dagelijks. heb liever karakters die ik tientallen uren lang kan volgen, en die langzaam veranderen. in plaats van verhaal en karakters opzetten binnen 2 uur ofzo in een film
Wat een kutfilm was dat.quote:Op zondag 5 april 2015 22:02 schreef voederbietel het volgende:
Chlorofrom doet met altijd denken aan dat kentische energie kind van Looper.
Gastquote:Op zondag 5 april 2015 22:03 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
maar ze stinkt wel en heeft een grote neus
Heb ik eigenlijk ook wel.quote:Op zondag 5 april 2015 22:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat voor loser ben je danquote:Op zondag 5 april 2015 22:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Omdat ik 0 uur per week werk en geen opleiding doe.
daar nooit een fan van geweestquote:Op zondag 5 april 2015 22:05 schreef niels0 het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk ook wel.
Complete seizoenen Star Trek kijk ik.
Huh? Jij bent toch agrariër?quote:Op zondag 5 april 2015 22:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Omdat ik 0 uur per week werk en geen opleiding doe.
quote:Op zondag 5 april 2015 22:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom? Ik vond 'em oprecht goed.
ey wel een 16 jarige hequote:Op zondag 5 april 2015 22:07 schreef tetouaribo het volgende:
[..]![]()
VB wordt gedisst door een 12 jarige
Ik heb een moestuin.quote:
Ik niet. Het enige leuke stuk wat toen Bruce Willis eindelijk ging schieten, pewpewquote:Op zondag 5 april 2015 22:05 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom? Ik vond 'em oprecht goed.
oohja dat is wel fuckedquote:Op zondag 5 april 2015 22:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb een moestuin.
En ik solliciteer me een slag in de rondte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |