aka ripquote:Op zondag 5 april 2015 21:13 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dronken stoned en strak staan wat weet je
Valt wel meequote:
ewaquote:
Halloquote:
drugsquote:
Ik was van de psychedelische zooi, speed en dat soort rotzooi vermeed ik als de pest.quote:Op zondag 5 april 2015 21:14 schreef Remqo het volgende:
Frank, vertel eens wat over jouw hippie-tijd?
krijg ik altijd als reactie van hem als ik iets over drugs zegquote:Op zondag 5 april 2015 21:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iemand heeft dp's account overgenomen
quote:Op zondag 5 april 2015 21:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik was van de psychedelische zooi, speed en dat soort rotzooi vermeed ik als de pest.
Mooie herinneringen aan over gehouden.
Leuk verhaal, ik kan me niet meer herinneren wat we gebruikten, maar daar kromp in ieder geval je tokus van. Kan me nog goed herinneren dat ik stond te zeiken en dat ik me eigen het leplazerus schrok. Natuurlijk gevraagd of anderen dat ook hadden, iedereen onder invloed, dus het kwam er op neer dat op een gegeven moment iedereen met de broek op de enkels stond om te kijken of hun pik ook zo klein was. Maakte ook helemaal niets uit want je voelde je een met elkaar. Zijn herinneren waar ik toch wel mee een mooi gevoel op terugkijk.
Wtf did I just readquote:Op zondag 5 april 2015 21:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik was van de psychedelische zooi, speed en dat soort rotzooi vermeed ik als de pest.
Mooie herinneringen aan over gehouden.
Leuk verhaal, ik kan me niet meer herinneren wat we gebruikten, maar daar kromp in ieder geval je tokus van. Kan me nog goed herinneren dat ik stond te zeiken en dat ik me eigen het leplazerus schrok. Natuurlijk gevraagd of anderen dat ook hadden, iedereen onder invloed, dus het kwam er op neer dat op een gegeven moment iedereen met de broek op de enkels stond om te kijken of hun pik ook zo klein was. Maakte ook helemaal niets uit want je voelde je een met elkaar. Zijn herinneren waar ik toch wel mee een mooi gevoel op terugkijk.
gossiequote:Op zondag 5 april 2015 21:20 schreef Aberella het volgende:
OMG HOLLISTER BLOUSE VERNEUKT DOOR DE STRIJKBOUT NEEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |