Totjequote:
Nee die komt volgende weekquote:Op zondag 5 april 2015 21:27 schreef ToT het volgende:
Is het This wasn't mant for me-gedeelte afgelopen?
Ahh okee.quote:Op zondag 5 april 2015 21:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee die komt volgende week
Had ff geen puf enzo
Beetje shitty dezequote:Op zondag 5 april 2015 21:28 schreef MadMaster het volgende:
Wat zit er een vreemde flanger door dit nummer.
Lage Kbps?
Ow.... ik dacht dat dat dit was.quote:Op zondag 5 april 2015 21:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee die komt volgende week
Had ff geen puf enzo
Kan gebeuren, maar je hoort het wel...quote:Op zondag 5 april 2015 21:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Beetje shitty deze
Maar veel beter heb ik hem helaas niet
Voor mij ook, te langquote:Op zondag 5 april 2015 21:29 schreef Melting het volgende:
Echt lang geleden dat ik deze gehoord heb.
Ik moet zeggen dat het wel grappig deze weer te horen!quote:Op zondag 5 april 2015 21:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Voor mij ook, te lang
Een van mijn guilty pleasures
Ik ken deze uitvoering nietquote:Op zondag 5 april 2015 21:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het wel grappig deze weer te horen!
* Spezza19 stemt dan ook voor een algeheel verbod van kutremixesquote:
Het origineel is al kut.quote:Op zondag 5 april 2015 21:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ook niet en dat had ik graag zo gehouden
Ik hoor een Ben Liebrand breakbeat...quote:Op zondag 5 april 2015 21:34 schreef Symphonic het volgende:
Toch geen beroerde remix though, maar het origineel is mooier
Dan was het wel heel erg.quote:Op zondag 5 april 2015 21:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoor een Ben Liebrand breakbeat...
Peer Jan Rens.quote:Op zondag 5 april 2015 21:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
OMFG...
Is dat wie ik denk dat het is?
Onbegrijpelijk Haribo...quote:Op zondag 5 april 2015 21:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
OMFG...
Is dat wie ik denk dat het is?
Morgenavond is nog leeg zie ik.quote:Op zondag 5 april 2015 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zijn zat mixen van Ben die ik wel kan waarderen.
Heb ze bijna allemaal wel in huis...
Ik heb de laatste weken een aantal keren naar The Kick Inside geluisterdquote:
Ingrid en Ingridquote:Op zondag 5 april 2015 21:43 schreef MadMaster het volgende:
Huiskamervraag: Hoe heten de achtergrondzangeressen bij deze song?
Die zaten ook bij Gruppo Sportivo toch?quote:Op zondag 5 april 2015 21:43 schreef MadMaster het volgende:
De oewiewoewaaaasquote:Op zondag 5 april 2015 21:43 schreef MadMaster het volgende:
Nee, dat waren Meike Touw en Jose van Iersel...quote:Op zondag 5 april 2015 21:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die zaten ook bij Gruppo Sportivo toch?
Die van de Wild Romance waren het ook niet, weet het niet.quote:Op zondag 5 april 2015 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat waren Meike Touw en Jose van Iersel...
Dat waren de Bombita's, die wisselde nog wel eens van samenstelling...quote:Op zondag 5 april 2015 21:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die van de Wild Romance waren het ook niet, weet het niet.
quote:Op zondag 5 april 2015 21:49 schreef MadMaster het volgende:
Volgende keer vraag ik 'm gewoon weer...
quote:Op zondag 5 april 2015 21:49 schreef MadMaster het volgende:
Volgende keer vraag ik 'm gewoon weer...
Zeggen me niets.quote:Op zondag 5 april 2015 21:50 schreef MadMaster het volgende:
OK, het waren Marjolijn Spijkers en Carmen Gomes...
Ow diequote:Op zondag 5 april 2015 21:50 schreef MadMaster het volgende:
OK, het waren Marjolijn Spijkers en Carmen Gomes...
Het is dat het neit meer past anders draaide ik Papa was a Rolling Stone..quote:Op zondag 5 april 2015 21:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dit is beetje vaag., ow wacht het intro is te lang.
3/10 would bang.quote:Op zondag 5 april 2015 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De dame midden en rechts...
ze ziet eruit of ze bijtquote:Op zondag 5 april 2015 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die gezichten ken ik ergens van. Al weet ik niet meer waarvan.quote:Op zondag 5 april 2015 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van Het Goede Doel natuurlijk...quote:Op zondag 5 april 2015 21:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Die gezichten ken ik ergens van. Al weet ik niet meer waarvan.
Ik kort nummers vaak in, lange intro's sla ik over en na 4 minuten is het wel weer tijd voor een nieuwe.quote:Op zondag 5 april 2015 21:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is dat het neit meer past anders draaide ik Papa was a Rolling Stone..
Dat is pas een lang intro
Met die langzame dub- en reggae tracks is dat ook wel logisch...quote:Op zondag 5 april 2015 21:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kort nummers vaak in, lange intro's sla ik over en na 4 minuten is het wel weer tijd voor een nieuwe.
Doe ik nooitquote:Op zondag 5 april 2015 21:54 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik kort nummers vaak in, lange intro's sla ik over en na 4 minuten is het wel weer tijd voor een nieuwe.
Dat is heerlijk mixen.quote:Op zondag 5 april 2015 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met die langzame dub- en reggae tracks is dat ook wel logisch...
Roodkapje, waar ga je heen?quote:Op zondag 5 april 2015 21:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Doe ik nooit
Als het echt te erg wordt, ontmoet je mijn Roodkapje, maar normaal draai ik alles uit
Klikken op volgende maandag.quote:Op zondag 5 april 2015 22:05 schreef MadMaster het volgende:
Hoe is het rooster morgen?
Die van afgelopen week staat er nog in, geloof ik...
Nee hoor, bij volgende maandag kijkenquote:Op zondag 5 april 2015 22:05 schreef MadMaster het volgende:
Hoe is het rooster morgen?
Die van afgelopen week staat er nog in, geloof ik...
Muisquote:Op zondag 5 april 2015 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee hoor, bij volgende maandag kijken
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 april 2015 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 april 2015 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ola!quote:Op zondag 5 april 2015 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie alleen maandag t/m zaterdag...quote:Op zondag 5 april 2015 22:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |