SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten
quote:Op zondag 5 april 2015 17:49 schreef Fok-it het volgende:
Goeie TT. Daarom ging het bowlen kut gister. Ik probeerde met m'n piemol te gooien
Laatstequote:
jammerquote:Op zondag 5 april 2015 17:56 schreef Fok-it het volgende:
En er stond een lekker wijf naast ons bohals die net zo goed was met echte als bowlingballen had d'r vriendje achter de bar geluk
Hm?quote:
Ja, ik werd nog aangespoord om een move te maken maar vanaf het moment dat we binnen kwamen was ze al bezig met die gast. Ging hem niet wordenquote:
ben jij er zo éénquote:Op zondag 5 april 2015 18:02 schreef Etsu het volgende:
ik heb ook een selfie gemaakt met een treinconducteur vrijdag
grappig was dat
Spurs 0-0, Schalke 0-0, Valencia 0-0. Toch ook niet te gelovenquote:
Valencia wilde ik ook to win doen, toch niet gedaan gelukkig. Schalke wilde ik sowieso al mijden als de pest.quote:Op zondag 5 april 2015 18:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Spurs 0-0, Schalke 0-0, Valencia 0-0. Toch ook niet te geloven
Barca en Mydtjylland moeten nog winnen om mijn dag goed te laten eindigen.quote:Op zondag 5 april 2015 18:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Valencia wilde ik ook to win doen, toch niet gedaan gelukkig. Schalke wilde ik sowieso al mijden als de pest.
Vannacht 3:30 heb ik die bet gezet, ik was toen dusdanig helder dat ik besloot dat Ajax, Spurs en Valencia het alle drie gingen verneuken. Dus maar draw or win gezet en Valencia maar helemaal buiten beschouwing gelaten.
Nog 2 uur tot Barca
Deense competitie... no go 4 mequote:Op zondag 5 april 2015 18:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
Barca en Mydtjylland moeten nog winnen om mijn dag goed te laten eindigen.
Mydtjylland staat ruim bovenaan met 11 punten voorsprong op de nr 2 tegen Esbjerg die tegen degradatie vechten.
ik vond het wel een goede.quote:Op zondag 5 april 2015 18:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Deense competitie... no go 4 me
Zweedse wel eens gedaan
Barca0-4, 4x messi
in combi. 5 euro, heb ik ieder geval het verlies van ajax en terpstra weer goed gemaakt.quote:Op zondag 5 april 2015 19:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Lekker lekker
in combi met barca of single? stake?
quote:Op zondag 5 april 2015 19:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
in combi. 5 euro, heb ik ieder geval het verlies van ajax en terpstra weer goed gemaakt.
Onmogelijk tegen Kristofquote:
Ik weet het, maar ik had gisteren al ingezet op Terpstraquote:Op zondag 5 april 2015 19:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Onmogelijk tegen Kristof
Die sprint hem er helemaal uit, dat wist je al toen ze beide overbleven
Buik. Dan stop ik m'n pikkie zo regelrecht je anus in en zoen ik je nek.quote:Op zondag 5 april 2015 19:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
moet ik dan op mijn rug of buik liggen?
je pikkiequote:Op zondag 5 april 2015 19:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Buik. Dan stop ik m'n pikkie zo regelrecht je anus in en zoen ik je nek.
dan is het goedquote:Op zondag 5 april 2015 19:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb een grote, 450 cm, vraag fok-it maar
jammerquote:Op zondag 5 april 2015 19:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
en dan ga jij TR maken zeker
ik heb je wel door
esbjerg is al ver uit de degradatiezorgen hoorquote:Op zondag 5 april 2015 18:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
Barca en Mydtjylland moeten nog winnen om mijn dag goed te laten eindigen.
Mydtjylland staat ruim bovenaan met 11 punten voorsprong op de nr 2 tegen Esbjerg die tegen degradatie vechten.
ooh ja dat gat is wel groot gewordenquote:Op zondag 5 april 2015 19:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
esbjerg is al ver uit de degradatiezorgen hoor
ey pax ik wil wat frituur bestellen. wat raad je me aanquote:Op zondag 5 april 2015 19:42 schreef Paxcon het volgende:
Ik had er ook wat centjes op gezet
En getafe gaat ook goed
ik zou gewoon zelf zo'n pak bittergarnituur halenquote:Op zondag 5 april 2015 19:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
ey pax ik wil wat frituur bestellen. wat raad je me aan
wat denk jij nou, alle AH's zijn dichtquote:Op zondag 5 april 2015 19:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik zou gewoon zelf zo'n pak bittergarnituur halen
nee manquote:Op zondag 5 april 2015 19:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oh
dan zou ik gewoon een blik soep opentrekken
soms vraag ik me af waarom je sport maar goedquote:Op zondag 5 april 2015 19:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee man
ik wil mezelf volproppen met vet en ongezonde shit
was dat de bet die je niet durfde te noemen?quote:Op zondag 5 april 2015 19:42 schreef Paxcon het volgende:
Ik had er ook wat centjes op gezet
En getafe gaat ook goed
ik heb al besteldquote:Op zondag 5 april 2015 19:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
soms vraag ik me af waarom je sport maar goed
dan zou ik kaassoufles halen
Nee dat was Excelsior BTSquote:Op zondag 5 april 2015 19:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
was dat de bet die je niet durfde te noemen?
dit vind ik een goede bestellingquote:Op zondag 5 april 2015 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb al besteld
1x [Snacks] Mexicano, Zonder saus
1x [Snacks] Pikanto, Zonder saus
1x [Warme broodjes] Broodje bal gehakt, Mosterd
ieuwquote:Op zondag 5 april 2015 19:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb al besteld
1x [Snacks] Mexicano, Zonder saus
1x [Snacks] Pikanto, Zonder saus
1x [Warme broodjes] Broodje bal gehakt, Mosterd
neem dan bijv broodje kroket broodje fikandel kaassoufle bittergarnituur patat broodje hamburger lomepisas ofzoquote:
maar daar heb ik allemaal geen zin in manquote:Op zondag 5 april 2015 19:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
neem dan bijv broodje kroket broodje fikandel kaassoufle bittergarnituur patat broodje hamburger lomepisas ofzo
nouja,ieder zn eigen smaakquote:Op zondag 5 april 2015 19:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar daar heb ik allemaal geen zin in man
broodje gehaktbal heb ik echt al heel lang niet meer gegeten
en had goede odds ook nog, 2.30 was hetquote:Op zondag 5 april 2015 19:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hoeveel dan
[..]
heb ik ook aan gedacht ja, thuis vaak sterk
vreetzakquote:Op zondag 5 april 2015 19:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
we moeten maar eens naar een snackbar en alles opeten.
genieten wordt dat
nee dan krijgen we ruzie over de bestellingquote:Op zondag 5 april 2015 19:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
we moeten maar eens naar een snackbar en alles opeten.
genieten wordt dat
Ja klopt.quote:Op zondag 5 april 2015 19:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
en had goede odds ook nog, 2.30 was het
Lomepisasquote:Op zondag 5 april 2015 19:49 schreef Paxcon het volgende:
[..]
neem dan bijv broodje kroket broodje fikandel kaassoufle bittergarnituur patat broodje hamburger lomepisas ofzo
hij zit nog in een comboquote:Op zondag 5 april 2015 19:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hoeveel dan
[..]
heb ik ook aan gedacht ja, thuis vaak sterk
0-2quote:Op zondag 5 april 2015 19:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hij zit nog in een combo
heb midtjylland nog los open staan
maar welke comboquote:Op zondag 5 april 2015 19:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
hij zit nog in een combo
heb midtjylland nog los open staan