Barca en Mydtjylland moeten nog winnen om mijn dag goed te laten eindigen.quote:Op zondag 5 april 2015 18:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Valencia wilde ik ook to win doen, toch niet gedaan gelukkig. Schalke wilde ik sowieso al mijden als de pest.
Vannacht 3:30 heb ik die bet gezet, ik was toen dusdanig helder dat ik besloot dat Ajax, Spurs en Valencia het alle drie gingen verneuken. Dus maar draw or win gezet en Valencia maar helemaal buiten beschouwing gelaten.
Nog 2 uur tot Barca

Deense competitie... no go 4 mequote:Op zondag 5 april 2015 18:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
Barca en Mydtjylland moeten nog winnen om mijn dag goed te laten eindigen.
Mydtjylland staat ruim bovenaan met 11 punten voorsprong op de nr 2 tegen Esbjerg die tegen degradatie vechten.

0-4, 4x messi
 0-4, 4x messi

ik vond het wel een goede.quote:Op zondag 5 april 2015 18:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Deense competitie... no go 4 me
Zweedse wel eens gedaan
Barca0-4, 4x messi

in combi. 5 euro, heb ik ieder geval het verlies van ajax en terpstra weer goed gemaakt.quote:Op zondag 5 april 2015 19:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Lekker lekker
in combi met barca of single? stake?

quote:Op zondag 5 april 2015 19:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
in combi. 5 euro, heb ik ieder geval het verlies van ajax en terpstra weer goed gemaakt.

Onmogelijk tegen Kristofquote:

Ik weet het, maar ik had gisteren al ingezet op Terpstraquote:Op zondag 5 april 2015 19:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Onmogelijk tegen Kristof
Die sprint hem er helemaal uit, dat wist je al toen ze beide overbleven

Buik. Dan stop ik m'n pikkie zo regelrecht je anus in en zoen ik je nek.quote:Op zondag 5 april 2015 19:21 schreef McGrath het volgende:
[..]
moet ik dan op mijn rug of buik liggen?

je pikkiequote:Op zondag 5 april 2015 19:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Buik. Dan stop ik m'n pikkie zo regelrecht je anus in en zoen ik je nek.

dan is het goedquote:Op zondag 5 april 2015 19:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb een grote, 450 cm, vraag fok-it maar

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |