SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Voccar op 06-04-2015 18:34:33 ]![]()
quote:Jullie staan erbij in de op.quote:Op zondag 5 april 2015 15:06 schreef Guppyfriend het volgende:
Mag ik in de OP?
[ code verwijderd ]
De naam alleen is al zo briljant, die moet ik een keer doen!![]()
Alvast succes morgen voor TWC, Tarahakunamatata op Texel, Angel-A, SEMTEX, Gogo, Serinde, L_T in Haarzuilens (totdat een collega van mij daar een huis kocht had ik echt nog nooit van dat plaatsje gehoord), Quoi in Pijnacker (we komen kijken!) en Voccar, met een pens vol onverteerd vlees, succes in Hengelo!![]()
Meldt me hier ook weer eens. Ben in oktober weer begonnen met hardlopen nadat ik zeker 1,5 jaar niet gelopen heb.
De afstand begint langzaam toe te nemen, ben begonnen met 4 km en zit nu op 5,7 km en kan deze uitlopen zonder te wandelen.
De gemiddelde snelheid wordt ook steeds leuker!
Heb me voor een loopje opgegeven, de koningsnachrun in Amersfoort.![]()
Inderdaad!!quote:Op zondag 5 april 2015 17:22 schreef Zwabberhark het volgende:
Alvast succes morgen voor Quoi in Pijnacker (we komen kijken!)
En de rest natuurlijk ook veel plezier
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik ging vandaag even mezelf testen met een 10K Training Race.
Voor één of andere reden was ik er blijkbaar niet zo met mijn gedachten bij. Ik besloot niet op mijn Garmin te kijken, zodat ik op gevoel zou lopen.
Ik dacht op een bepaald moment: 'nog 2km alles eruit halen en tempo zo hoog mogelijk leggen'... Op dat moment toch even op mijn Garmin gekeken, zag ik daar '6km' staan... Totaal verkeerd ingedeeld dus, met het nodige verval als gevolg. Na 3 maanden weer te lopen, na een inactiviteitsperiode van anderhalf jaar toch tevreden met het resultaat: 46:40 gehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mag deze er dan ook bij?quote:
1
2[b]15 november 2015 - [url=http://runrocknroll.competitor.com/las-vegas/]Rock'n'Roll Marathon Las Vegas (Las Vegas)[/url][/b]
[*] Guard - Marathon
Ben inmiddels ingeschreven
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op zondag 5 april 2015 18:36 schreef Guard het volgende:
[..]
Mag deze er dan ook bij?
[ code verwijderd ]
Ben inmiddels ingeschreven*jaloers
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
O my! Mensen, ik ben geen ster in presteren onder drukquote:Op zondag 5 april 2015 18:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Inderdaad!!
En de rest natuurlijk ook veel plezier![]()
wel gezellig![]()
![]()
No worries! Wij komen voor het eten achterafquote:Op zondag 5 april 2015 18:42 schreef Quoi het volgende:
[..]
O my! Mensen, ik ben geen ster in presteren onder druk![]()
Als ik kom, dan is het om een PR van Quoi mee te maken.quote:Op zondag 5 april 2015 18:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
No worries! Wij komen voor het eten achteraf![]()
Op een zijpinda: het is officieel. Mr.Y heeft zich ingeschreven voor de Marathon van Amsterdam. Oh my... Nu al trots!
Gelukkig studeer ik tegen die tijd in Amsterdam en heb ik daar een fiets, dus kan ik de ultieme supporter zijn
Oh top!quote:Op zondag 5 april 2015 18:46 schreef Yuki het volgende:
Op een zijpinda: het is officieel. Mr.Y heeft zich ingeschreven voor de Marathon van Amsterdam. Oh my... Nu al trots!
Gelukkig studeer ik tegen die tijd in Amsterdam en heb ik daar een fiets, dus kan ik de ultieme supporter zijn![]()
@pijll: een PR wordt het sowieso, want ik liep nooit eerder een 5 EM.![]()
Zou ik ook bij in de WLWW mogen?![]()
1
2[b]3 mei 2015 - [url=www.wingsforlifeworldrun.com/]Wings For Life Worldrun (Ieper)[/url][/b]
[*] minimaLL - 25km![]()
Dus als je niet voldoende hard loopt, blijf je ik-weet-niet-hoe-lang met een ondermaats PR in de boeken staan. Ik zou dat niet willen.quote:Op zondag 5 april 2015 18:49 schreef Quoi het volgende:
[..]
Oh top!![]()
@pijll: een PR wordt het sowieso, want ik liep nooit eerder een 5 EM.
No pressure.![]()
Meneer Y
Ik denk dat het na afloop aan het gebak wel heel stil gaat zijn als je de kantjes eraf loopt, Quoi. Doe het voor ons.![]()
Zet je tekst tussen een spoiler tag:quote:Op zondag 5 april 2015 18:44 schreef steffelonio het volgende:
Even off topic: hoe maak je een spoiler??
1 [spoiler]tekst[/spoiler]
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
ik vind het gewoon jammer dat ik nu echt de puf niet meer heb om te gaan lopen, morgenochtend komt echt gewoon veel beter uit..
Het is nu zulk heerlijk loopweer!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ik ga ook morgen weer
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Het was zo rustig op de atletiekbaan dat ik voor de verandering eens met de klok mee kon lopen.
[ Bericht 27% gewijzigd door Devv op 05-04-2015 22:33:25 (hihi) ]![]()
Thanx!!quote:Op zondag 5 april 2015 19:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zet je tekst tussen een spoiler tag:
[ code verwijderd ]![]()
![]()
Je kunt t trouwens ook doen met deze knop in je venster:quote:
Tekst selecteren en op de knop drukken
Het NOS journaal, wat nu bezig is, zendt zo ook een item uit over hardlopen
Beetje suffe intro: "Hardlopen. Het lijkt wel of iederéén het doet tegenwoordig."quote:Op zondag 5 april 2015 20:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Het NOS journaal, wat nu bezig is, zendt zo ook een item uit over hardlopen♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Dit. Met uitzondering van dat kijken, dat kan hooguit in Hengelo. Kijken of het past in de planning...quote:Op zondag 5 april 2015 17:22 schreef Zwabberhark het volgende:
Alvast succes morgen voor TWC, Tarahakunamatata op Texel, Angel-A, SEMTEX, Gogo, Serinde, L_T in Haarzuilens (totdat een collega van mij daar een huis kocht had ik echt nog nooit van dat plaatsje gehoord), Quoi in Pijnacker (we komen kijken!) en Voccar, met een pens vol onverteerd vlees, succes in Hengelo!![]()
Wel een leuk evenementje in beeldquote:Op zondag 5 april 2015 20:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Beetje suffe intro: "Hardlopen. Het lijkt wel of iederéén het doet tegenwoordig."Medemblik
172 deelnemers, dat zijn leuke evenementjesquote:Op zondag 5 april 2015 20:14 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wel een leuk evenementje in beeldMedemblik
![]()
![]()
Twisk zelfsquote:Op zondag 5 april 2015 20:14 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wel een leuk evenementje in beeldMedemblik
Lekker kneuterig.
Beetje open-deur item. Maar hee, beter dan nieuws over IS.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Precies, het is wel gezellig nieuwsquote:Op zondag 5 april 2015 20:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Twisk zelfsLekker kneuterig.
Beetje open-deur item. Maar hee, beter dan nieuws over IS.
Wat tof om daar marathon te gaan lopen, je staat erbij.quote:Op zondag 5 april 2015 18:36 schreef Guard het volgende:
[..]
Mag deze er dan ook bij?
[ code verwijderd ]
Ben inmiddels ingeschrevenZeker.quote:Op zondag 5 april 2015 18:51 schreef minimaLL het volgende:
Zou ik ook bij in de WLWW mogen?![]()
[ code verwijderd ]![]()
Vanmiddag op het strand gelopen, 5 kwartier over het strand met hoog water en 10 minuten uitgelopen op het asfalt. Lekkerrrrrrrrrrrrrrrr (zwaar)![]()
![]()
Texellopers, Haarzuilenlopers en Hengelopers heel veel succes morgen!![]()
![]()
60km is een mooi lang rondje ja!Is toch wel een erg gewilde wedstrijd merk ik op facebook, misschien volgend jaar ook eens daar kijken
. Maar in ieder geval ontzettend veel plezier met dat rondje!
![]()
![]()
Volgend jaar kan je gaan kijken, maar is er weinig te zien. De volgende is in 2017, kan je gelijk de 120 doenquote:Op zondag 5 april 2015 21:24 schreef Jero_nimo het volgende:
Texellopers, Haarzuilenlopers en Hengelopers heel veel succes morgen!![]()
![]()
60km is een mooi lang rondje ja!Is toch wel een erg gewilde wedstrijd merk ik op facebook, misschien volgend jaar ook eens daar kijken
. Maar in ieder geval ontzettend veel plezier met dat rondje!
![]()
![]()
Danke! Vandaag een km of 50 gefietst (wel rustig en in delen, was op een roeiwedstrijd) dus of dat de ideale voorbereiding is weet ik niet. Maar goed, het hoeft morgen ook niet hard. Ik moet alleen nog even besluiten of ik voor mijn climax-duurloop op een hartslag of een pace ga letten..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Huh... Weeronline.nl is een beetje de weg kwijt?![]()
Nu ineens nog maar 14 graden voorspeld voor zondag....![]()
Ja, deze week 4x gelopen, en het ging best goed. Meeste km ooit in een week, langste loopje ooit (fijn he, als je net begonnen bent, dan heb je lekker veel PR's en nieuwe recordjes en zo).quote:Op zondag 5 april 2015 21:21 schreef thelaudprince het volgende:
Jij hebt ook lekker wat kilometers gelopen las ik
Maar de tekst "vandaag lekker rondje gelopen, was 36 km" dat duurt nog wel even![]()
![]()
Mooi zo ! Things will only get betterquote:Op zondag 5 april 2015 22:07 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Ja, deze week 4x gelopen, en het ging best goed. Meeste km ooit in een week, langste loopje ooit (fijn he, als je net begonnen bent, dan heb je lekker veel PR's en nieuwe recordjes en zo).
Maar de tekst "vandaag lekker rondje gelopen, was 36 km" dat duurt nog wel even![]()
Hier hetzelfde, maar die afstanden zijn geen doelen voor mij als ik eerlijk ben..![]()
Ik heb rondje Texel al een keer gedaanquote:
Maar wat jij gaat doen is wel even andere koek. Veel plezier! En ook TWC, Angel-A, Gogo83 - 10,5 km, Serinde - 10,5 km, SEMTEX, L_T, Voccar en alle anderen die gaan lopen: have fun!
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 05-04-2015 22:48:56 ]![]()
Die afstanden zijn voor mijn nog een ver-weg-show. Het verste doel is nu hm (2016) maar of ik verder ga/wil weet ik niet. Voor 2015 is het doel 10 EM. En dat lijkt toch best goed te lukken.quote:Op zondag 5 april 2015 22:15 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
Mooi zo ! Things will only get better![]()
Hier hetzelfde, maar die afstanden zijn geen doelen voor mij als ik eerlijk ben..![]()
Leuk evenement, al maakt de snelheid daar niet uit omdat het een social run is.quote:Op zondag 5 april 2015 18:02 schreef Oceanonix het volgende:
Meldt me hier ook weer eens. Ben in oktober weer begonnen met hardlopen nadat ik zeker 1,5 jaar niet gelopen heb.
De afstand begint langzaam toe te nemen, ben begonnen met 4 km en zit nu op 5,7 km en kan deze uitlopen zonder te wandelen.
De gemiddelde snelheid wordt ook steeds leuker!
Heb me voor een loopje opgegeven, de koningsnachrun in Amersfoort.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: