eerst een middenarmsteun inbouwen.quote:Op zondag 5 april 2015 20:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
oneens. Met name de nieuwste serie VIRM's is gewoon prima
Tsja, 450 km met een intercity is hier al bijna ondoenlijk..quote:Op zondag 5 april 2015 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb in andere landen Stoptreinen meegemaakt die 450 km reden. Met een restauratierijtuig waarin 8 verschillende soorten sterke drank te krijgen waren. Hier zit er niet eens een plee meer inKutland
186.006quote:Op zondag 5 april 2015 20:55 schreef b2py het volgende:
James, wat was ook alweer dat nummertje van die kapotte TRAXX van afgelopen week?
Gisteren zonder problemen Vlissingen - Groningen en terug gedaanquote:Op zondag 5 april 2015 20:54 schreef b2py het volgende:
[..]
Tsja, 450 km met een intercity is hier al bijna ondoenlijk..
Precies ongeveer de snelheid van het licht in mijl per secondequote:
Zeker weten, verscheidende dingen waren nieuw voor mij. Kwartelei voor de eerste keer, en radijs op drie manieren bereid. Prosecco van hoge kwaliteit en goede zeewolf, die ik zelf nooit zou bestellen.quote:Op zondag 5 april 2015 20:59 schreef James1988 het volgende:
[..]
dit inderdaad! Ziet er goed uit, heeft het gesmaakt?
Nee die rijdt voor Lokomotionquote:Op zondag 5 april 2015 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies ongeveer de snelheid van het licht in mijl per seconde
Maakt niet uit, ze gaan allemaal om de haverklap stuk.quote:Op zondag 5 april 2015 21:06 schreef b2py het volgende:
[..]
Ah, ik dacht de 004, die ging net namelijk jouw kant op
Amen to thatquote:Op zondag 5 april 2015 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Deelt gewoon de mening van iedereen met een IQ boven het vriespunt.
Bad Harzburg heeft een leuke kabelbaan!quote:Op zondag 5 april 2015 21:07 schreef Bitlord het volgende:
Volgende week willen we naar de Harz voor een paar dagen. Uiteraard vooral voor de Harzer Schmalspurbahnen, zowel met de stoomtrein als de dieselcombino. Iemand nog tips qua goedkope overnachting en (spoorgerelateerde) uitjes? Slaapplek wordt Nordhausen tenzij betere tips komen.
En een mooi stationquote:Op zondag 5 april 2015 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bad Harzburg heeft een leuke kabelbaan!
quote:Op zondag 5 april 2015 21:10 schreef b2py het volgende:
Leuk Bitlord! Vanavond nog wat rosbief als toetje
Ze leveren altijd kuststreken!quote:Op zondag 5 april 2015 21:12 schreef Ajaxfan het volgende:
Iemand ervaring met de NSB (whats in a name)? Je koopt daar een retourtje op een specifieke tijd ofzo?
https://www.nsb.no/en/bes(...)g-togavgang&fromLat=
Dat staat ernaast:quote:Op zondag 5 april 2015 21:12 schreef Ajaxfan het volgende:
Iemand ervaring met de NSB (whats in a name)? Je koopt daar een retourtje op een specifieke tijd ofzo?
Bij "Lowest price" zit je wel vast aan de trein:quote:Standard price:
Standard fare, fully flexible. Standard tickets for NSB Regiontog (inter-city trains), including adult, child, reduced-rate and military fares, are refunded when cancelled before the departure time. An administration fee will be subtracted if cancelled less than 24 hours prior to departure time. Tickets within Oslo and Akershus are non-refundable.
quote:Minipris: (Lowest Price)
Must be purchased at least 1 day prior to departure and can not be purchased on board the trains. Tickets are non-refundable, also in combination with Sove and Komfort, and reservations may not be changed.
Ja. En nog veel gekker: De conducteur kom je kaartje naar je toe brengen. How about that.quote:Op zondag 5 april 2015 21:12 schreef Ajaxfan het volgende:
Eeuhh die volg ik even niet.quote:
Ah vandaar de verwarring. Die benoemen ze niet eens bij mijn keuzes.quote:Op zondag 5 april 2015 21:14 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat staat ernaast:
[..]
Bij "Lowest price" zit je wel vast aan de trein.
Pardon?quote:Op zondag 5 april 2015 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja. En nog veel gekker: De conducteur kom je kaartje naar je toe brengen. How about that.
"Lowest price" (Minipris) is waarschijnlijk niet van toepassing in het streekvervoer, enkel lange afstanden.quote:Op zondag 5 april 2015 21:17 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Ah vandaar de verwarring. Die benoemen ze niet eens bij mijn keuzes.
Verderop in het bestelproces:quote:Pardon?
Ah zo.quote:Op zondag 5 april 2015 21:19 schreef James1988 het volgende:
[..]
"Lowest price" (Minipris) is waarschijnlijk niet van toepassing in het streekvervoer, enkel lange afstanden.
[..]
Verderop in het bestelproces:
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit met NSB gereisd. Enkel vanaf wat perrons naar de treinen gekekenquote:Op zondag 5 april 2015 21:21 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Ah zo.Jullie zijn hier de ervaringsdeskundigen. Wel heerlijk omrekenen met die Kronen steeds.
Hahahaquote:Op zondag 5 april 2015 21:19 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Sowieso. En een lollie voor mn tafelgenoot.
(Volgens mij leest ze het treinentopic niet meer mee vanwege alle autistische zaakjes hier)
De flybussen en airport express zijn niet echt een voordeel (7 minuten langer of 7 korter) dus ja dan maar locals spotten.quote:Op zondag 5 april 2015 21:22 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met NSB gereisd. Enkel vanaf wat perrons naar de treinen gekeken
Ja, dat is erg. I know![]()
186 008 is op de Watergraafsmeer ontspoort.quote:Op zondag 5 april 2015 21:06 schreef b2py het volgende:
[..]
Ah, ik dacht de 004, die ging net namelijk jouw kant op
Flytoget is wel grappig, ze hebben creditcardreaders op het perron gezet. Swipe je creditcard door de lezer en je hebt betaald. Je krijgt geen bonnetje of iets, maar bij controle klopt het allemaal welquote:Op zondag 5 april 2015 21:24 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
De flybussen en airport express zijn niet echt een voordeel (7 minuten langer of 7 korter) dus ja dan maar locals spotten.
Zal wel weer komen door de afstand en het niet hoeven reserveren.quote:Ik mocht alleen die middelste optie kiezen bij het betalen.![]()
Awwh.quote:Op zondag 5 april 2015 21:25 schreef greavy het volgende:
[..]
186 008 is op de Watergraafsmeer ontspoort.
[ afbeelding ]
Tsja, je zou het bijna vergeten, maar in het belang van reizigersgemak denken, dat KAN natuurlijk gewoon.quote:Op zondag 5 april 2015 21:26 schreef James1988 het volgende:
[..]
Flytoget is wel grappig, ze hebben creditcardreaders op het perron gezet. Swipe je creditcard door de lezer en je hebt betaald. Je krijgt geen bonnetje of iets, maar bij controle klopt het allemaal wel
Dat klonk nogal euhm bijzonder. Kaart even geactiveerd online want die NSB zooi wil geen butenlanders (how typical..quote:Op zondag 5 april 2015 21:26 schreef James1988 het volgende:
[..]
Flytoget is wel grappig, ze hebben creditcardreaders op het perron gezet. Swipe je creditcard door de lezer en je hebt betaald. Je krijgt geen bonnetje of iets, maar bij controle klopt het allemaal wel
Ik stond er eens naar te kijken: 4 zakenlui in driedelig pak kwamen aanrennen, halen hun kaart door de gleur en spurten naar de trein. Dit alles nog geen minuut voor vertrek.quote:Op zondag 5 april 2015 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsja, je zou het bijna vergeten, maar in het belang van reizigersgemak denken, dat KAN natuurlijk gewoon.
Je kunt een mobiel telefoonnummer invullen in je NSB-account, maar daar wordt alleen maar een Noors nummer geaccepteerdquote:Op zondag 5 april 2015 21:30 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Dat klonk nogal euhm bijzonder. Kaart even geactiveerd online want die NSB zooi wil geen butenlanders (how typical..)
Ja of een willekeurig ander 8 cijferig nummer om dan gewoon keihard een foutmelding te geven.quote:Op zondag 5 april 2015 21:35 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik stond er eens naar te kijken: 4 zakenlui in driedelig pak kwamen aanrennen, halen hun kaart door de gleur en spurten naar de trein. Dit alles nog geen minuut voor vertrek.
[..]
Je kunt een mobiel telefoonnummer invullen in je NSB-account, maar daar wordt alleen maar een Noors nummer geaccepteerd
13371337 werd in ieder geval geaccepteerdquote:Op zondag 5 april 2015 21:39 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Ja of een willekeurig ander 8 cijferig nummer om dan gewoon keihard een foutmelding te geven.
en "450ecktfantasties"?quote:Op zondag 5 april 2015 21:41 schreef James1988 het volgende:
[..]
13371337 werd in ieder geval geaccepteerd
Deze twee foto's na elkaar, is het nou mijn dirty mind, of doe je het expres?quote:
Tettenquote:Op zondag 5 april 2015 20:55 schreef Bitlord het volgende:
Topervaring die Hoftrammm. Uitstekende culinaire belevenis door de mooie delen van de Hofstad.
[ afbeelding ]
Dan ontsporen die treinen nog sneller dan dan Mat '64?quote:Op zondag 5 april 2015 21:25 schreef greavy het volgende:
[..]
186 008 is op de Watergraafsmeer ontspoort.
[ afbeelding ]
Jij bent gewoon een ranzig ventjequote:Op zondag 5 april 2015 21:50 schreef Duvel het volgende:
[..]
Deze twee foto's na elkaar, is het nou mijn dirty mind, of doe je het expres?
Om je lekker te maken:quote:Op zondag 5 april 2015 21:51 schreef Yreal het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar een ritje met de nsb
Allemaal gedaan, en dan staat de allermooiste er nog niet eens tussen, de Flamsbana. Ook gedaan.quote:Op zondag 5 april 2015 22:01 schreef James1988 het volgende:
[..]
Om je lekker te maken:
De eerste en derde staan hoog op mijn todo-lijst
Hallo wakkewojde, dat gaat al honderd jaar zo. ICE's zijn ook beperkt to en vanaf Utrecht, Pimpel tot en vanaf Amersfoort. Deal withitquote:Op zondag 5 april 2015 22:13 schreef greavy het volgende:
Intercity Direct
Er worden op Koningsdag veel reizigers op station Amsterdam Centraal verwacht. De Intercity Direct vertrekt daarom op maandag 27 april niet vanaf Amsterdam Centraal, maar vanaf station Schiphol.
Vanwege de verwachte drukte de trein maar opheffen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |