vriendin van me had er voedselvergiftiging opgelopen en heeft één van de twee weken dat ze er was in ziek bed en op de WC doorgebrachtquote:Op zondag 5 april 2015 15:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ga in november naar Thailand, ik vind rijst wel lekker, maar ik ben er bang voor dat ik daar 2 weken lang 2 a 3x daags rijst moet eten...
mensen die niet begrijpenquote:Op zondag 5 april 2015 15:19 schreef Crip het volgende:
[..]
yes gewoon yes. Dit zeg ik al heel lang tegen iedereen maar ze vinden me weird
[ afbeelding ]
zal vast dp zijn geweest maar ik zie hem nu niet meerquote:Op zondag 5 april 2015 15:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Wie begon er over mijn dijen en insmeren met vanilleijs?
nee het kwam door jouw haat op haar kontquote:Op zondag 5 april 2015 15:19 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
dat figuren kwam door jou en je sara liefde
Puistenkoppen hier op het Fokforum, ik zou jullie eens vertellen, morgen gaat deze baas vliegen naar Thailand gewoon omdat die daar zin in heeft maar ik heb een probleem ik naar sgipholletje maar het vliegtuig vertrekt vroeg en ik kan geen trein pakken dus ik zit vast met een taxi maar een taxi is kneiterduur man.quote:
Haha ja elke keer; 'wat ben je klein'. Joh, alsof wij dat zelf niet in de gaten hebbenquote:Op zondag 5 april 2015 15:17 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
inderdaadvind het wel irritant dat ik 100x hoor hoe klein ik wel niet ben en dat het zogenaamd schattig is
damnquote:Op zondag 5 april 2015 15:20 schreef Crip het volgende:
Sws als je in Nederland bent opgegroeid gaat je maag streetfood niet makkelijk kunnen handelen
quote:Op zondag 5 april 2015 15:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Puistenkoppen hier op het Fokforum, ik zou jullie eens vertellen, morgen gaat deze baas vliegen naar Thailand gewoon omdat die daar zin in heeft maar ik heb een probleem ik naar sgipholletje maar het vliegtuig vertrekt vroeg en ik kan geen trein pakken dus ik zit vast met een taxi maar een taxi is kneiterduur man.
hahaha goalsquote:Op zondag 5 april 2015 15:20 schreef ntm het volgende:
[..]
Haha ja elke keer; 'wat ben je klein'. Joh, alsof wij dat zelf niet in de gaten hebben. Mijn vriend mag mij niet meer schattig noemen, heb het verboden
Kip tandooriquote:Op zondag 5 april 2015 15:18 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
daar hebben ze 1037207 verschillende rijstgerechten he
in nederland kennen ze alleen nasi wss
Dat is Indian.quote:Op zondag 5 april 2015 15:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kip tandoori![]()
Nee ja, je hebt gelijk er zal wel genoeg keus zijn... Hopelijk wel een goed hotelletje
quote:Op zondag 5 april 2015 15:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat ligt toch in Azie? Een pot nat
kip tandori goddamnquote:Op zondag 5 april 2015 15:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kip tandoori![]()
Nee ja, je hebt gelijk er zal wel genoeg keus zijn... Hopelijk wel een goed hotelletje
Ja johquote:Op zondag 5 april 2015 15:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
KLB / Cooper gaat zeevissen in Thailand, maar ongunstige vertrektijd
Van die kraampjes met slakken hmmquote:Op zondag 5 april 2015 15:21 schreef Crip het volgende:
Streetfood in Marokko
Ik ga 26 april naar Marokko![]()
Ik chargeer inderdaad, maar ach.. Ik ken de lokale verschillen niet zo, voor mij is het meer het is Aziatisch.. Ik zal het wel merken danquote:
quote:Op zondag 5 april 2015 15:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat ligt toch in Azie? Een pot nat
ja zeg dat dan voordat ik al die moeite neem om te kopiëren/plakkenquote:Op zondag 5 april 2015 15:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja johmr. Cooper was mijn lieve fok! vriendje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |