SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Hèléne om te zienquote:Op zondag 5 april 2015 14:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Aanvoerder Boilesen, blijft leuk om te horen.
6 punten wedstrijdquote:Op zondag 5 april 2015 14:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Op naar de wedstrijd van dit weekend
Excelsior - Ado
Zit diep dit.quote:Op zondag 5 april 2015 14:26 schreef Gutanoth het volgende:
Als feyenoord nu nog 2e wordt, krijgen die amsterdammers eindelijk wat ze verdienen
quote:Op zondag 5 april 2015 14:26 schreef Gutanoth het volgende:
Zijn er nog joden met hoop ?Als feyenoord nu nog 2e wordt, krijgen die amsterdammers eindelijk wat ze verdienen
quote:Op zondag 5 april 2015 14:26 schreef Gutanoth het volgende:
Zijn er nog joden met hoop ?Als feyenoord nu nog 2e wordt, krijgen die amsterdammers eindelijk wat ze verdienen
Ja zit verschrikkelijk diep, al 4 seizoenen gewoon de beste selectie hebben en telkens gaat ajax er lucky voorbijquote:
Ze worden inderdaad 3e ja. Goed gezien.quote:Op zondag 5 april 2015 14:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
1. PSV - 73 (+56)
2. Ajax - 63 (+36)
3. Feye - 57 (+21)
Maar Feyenoord wordt nog 3e hoor.
Vorige week "kon alles nog" voor ajax, want 8 punten in 6 wedstrijden. Maar 6 punten in 5 wedstrijden is te veel voor Feyenoord?quote:Op zondag 5 april 2015 14:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ze worden inderdaad 3e ja. Goed gezien.
Ajax heeft wel een vrij makkelijk programma nu.quote:Op zondag 5 april 2015 14:33 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Vorige week "kon alles nog" voor ajax, want 8 punten in 6 wedstrijden. Maar 6 punten in 5 wedstrijden is te veel voor Feyenoord?
Niks is makkelijk voor dit Ajaxquote:Op zondag 5 april 2015 14:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ajax heeft wel een vrij makkelijk programma nu.
Klopt, ben ff fietsen door Vlaanderenquote:Op zondag 5 april 2015 14:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Echt niemand kijkt deze wedstrijd hier
Na Ajax ben ik wel even klaar met voetbal voor vandaagquote:Op zondag 5 april 2015 14:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Echt niemand kijkt deze wedstrijd hier
quote:Op zondag 5 april 2015 15:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Dan gaat t voor ons wel erg lastig worden. Maar Excelsior kunnen we nog pakken.quote:Op zondag 5 april 2015 15:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beter behoudt ado deze voorsprong
Hoezo? Gat is dan nog steeds maar 3 puntenquote:Op zondag 5 april 2015 15:11 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dan gaat t voor ons wel erg lastig worden. Maar Excelsior kunnen we nog pakken.
4 door doelsaldo en jullie winnen wel van Utrecht.quote:Op zondag 5 april 2015 15:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoezo? Gat is dan nog steeds maar 3 punten
quote:
Ado - Utrecht wordt minimaal een gelijkspel ja.quote:Op zondag 5 april 2015 15:16 schreef hafcfan het volgende:
[..]
4 door doelsaldo en jullie winnen wel van Utrecht.
Mwha, denk geen winst in de uitwedstrijden. Omdat ze al kampioen zijn.quote:Op zondag 5 april 2015 15:16 schreef Oliver23 het volgende:
[..]![]()
![]()
PSV - PEC Zwolle
PSV - SC Heerenveen
Excelsior - PSV
PSV - Heracles Almelo
ADO Den Haag - PSV
Zie PSV de volle buit pakken... ...
Doen ze wel vrees ikquote:Op zondag 5 april 2015 16:09 schreef AFCNiels het volgende:
Als NAC de nacompetitie maar niet ontloopt
quote:Op zondag 5 april 2015 15:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is werkelijk waar ongelooflijk dit
"De beste analist die er is" - Johan Derksenquote:Op zondag 5 april 2015 16:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
"Je moet kansen creëren om een goal te maken" - Kenneth Perez
Ja?quote:Op zondag 5 april 2015 16:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jaaaaaaa
JAAAAAAAAAAAA
Jaaaaaaa
JAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
Nou nou nouquote:Op zondag 5 april 2015 16:25 schreef hafcfan het volgende:
Exvelsior stelletje paupers. Opheffen die club. Uit dat licht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
ohja die spelen nogquote:Op zondag 5 april 2015 18:24 schreef tompsv18 het volgende:
1-0 Cambuur. Daar zag Van der Hart er weer goed uit
mwoah, spelen is een groot woord. Ze stonden nog op het veld is een betere omschrijving.quote:
Dat is niet eens waar.quote:Op zondag 5 april 2015 16:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
"Je moet kansen creëren om een goal te maken" - Kenneth Perez
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | Vrijdag 10 april,20.00 uur: PSV - PEC Zwolle - Zaterdag 11 april,18.30 uur: Excelsior - Vitesse - 19.45 uur: sc Heerenveen - AZ - NAC Breda - FC Dordrecht - 20.45 uur: Heracles Almelo - Ajax - Zondag 12 april,12.30 uur: Willem II - Feyenoord - 14.30 uur: Go Ahead Eagles - FC Twente - FC Groningen - SC Cambuur - 16.45 uur: ADO Den Haag - FC Utrecht - |
Wanneer is dat voor het laatst gebeurd? Niet dat ik denk dat het gaat gebeuren, want dan moeten er hele gekke dingen gebeuren.quote:
Jij bent de man van de statistieken. Ik heb geen idee.quote:Op maandag 6 april 2015 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer is dat voor het laatst gebeurd? Niet dat ik denk dat het gaat gebeuren, want dan moeten er hele gekke dingen gebeuren.
Nu ga ik het doen ook.quote:Op maandag 6 april 2015 18:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jij bent de man van de statistieken. Ik heb geen idee.
Het is treurig om te zien dat 4 wedstrijden gewoon helemaal nergens om gaan en dat terwijl we nog 5 speel ronden moeten.quote:
Dat heb je toch in elke competitie? Welke wedstrijden heb je het over?quote:Op maandag 6 april 2015 18:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Het is treurig om te zien dat 4 wedstrijden gewoon helemaal nergens om gaan en dat terwijl we nog 5 speel ronden moeten.
Het is in Nederland wel redelijk extreem hoor. We hebben een stuk of 14 ploegen waarvan we al weten waar ze terechtkomenquote:Op maandag 6 april 2015 19:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat heb je toch in elke competitie? Welke wedstrijden heb je het over?
Go Ahead - Twente kan je daar gerust bijzettenquote:Op maandag 6 april 2015 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV - PEC
Heerenveen - AZ
Willem II - Feyenoord
FC Groningen - SC Cambuur
Wedstrijden die imo nergens meer over gaan
Heb je gelijk in.quote:Op maandag 6 april 2015 19:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Go Ahead - Twente kan je daar gerust bijzetten
Klopt en mocht ADO winnen dan zijn die ook wel klaar.quote:Op maandag 6 april 2015 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV - PEC
Heerenveen - AZ
Willem II - Feyenoord
Dat schakel kanaal en iedereen met oordopjes in het stadion. Legendarisch.quote:Op maandag 6 april 2015 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
De laatste jaren was er altijd wel genoeg spanning in de 33e en de 34e speelronde.
Nu is de loting voor de PO nog relevant en de #16quote:Op maandag 6 april 2015 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
De laatste jaren was er altijd wel genoeg spanning in de 33e en de 34e speelronde.
Mocht PEC de KNVB Beker winnen, dan kan plek 8 nog een dingetje worden.quote:Op maandag 6 april 2015 19:07 schreef Sked het volgende:
[..]
Nu is de loting voor de PO nog relevant en de #16
Dat is dan ook maar een troostprijs, al die clubs die daar kans op maken verliezen normaal gesproken over twee wedstrijden van AZ of Vitessequote:Op maandag 6 april 2015 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mocht PEC de KNVB Beker winnen, dan kan plek 8 nog een dingetje worden.
Daar heb je een puntquote:Op maandag 6 april 2015 19:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is dan ook maar een troostprijs, al die clubs die daar kans op maken verliezen normaal gesproken over twee wedstrijden van AZ of Vitesse
Lucassen lolquote:Op maandag 6 april 2015 19:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat verdedigen van ze gisteren...
Dat leek wel omkoping.
Groningen - Cambuur & Willem II - Feyenoord ben ik het niet mee eens. De 8e plaats kan belangrijk worden als PEC de beker wint. Bovendien is Feyenoord nog niet compleet kansloos voor de 2e plek. Nog iets vergezochter: Heerenveen - AZ gaat nog om de verschillende play off plekken.quote:Op maandag 6 april 2015 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV - PEC
Heerenveen - AZ
Willem II - Feyenoord
Ik denk niet dat Feyenoord 7 punten meer gaat pakken dan Ajax, wat jij?quote:Op maandag 6 april 2015 19:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Groningen - Cambuur & Willem II - Feyenoord ben ik het niet mee eens. De 8e plaats kan belangrijk worden als PEC de beker wint. Bovendien is Feyenoord nog niet compleet kansloos voor de 2e plek. Nog iets vergezochter: Heerenveen - AZ gaat nog om de verschillende play off plekken.
Maar het is inderdaad wel eens spannender geweest. Zo'n seizoen heb je er wel eens tussen zitten. Maar in competities met 20 ploegen heb je soms ook dat de nummer 8 t/m 15 nu al uitgevoetbald zijn.
Als ik het goed heb is het speelronde 33 van 2001/02quote:Op maandag 6 april 2015 18:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jij bent de man van de statistieken. Ik heb geen idee.
Hmm, het programma van Ajax is wel erg makkelijk, het zou een prestatie zijn om uberhaupt 7 punten te verspelen.quote:Op maandag 6 april 2015 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Feyenoord 7 punten meer gaat pakken dan Ajax, wat jij?
Alleen PEC Zwolle (U) kan een lastige opgave zijn.quote:Op maandag 6 april 2015 19:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hmm, het programma van Ajax is wel erg makkelijk, het zou een prestatie zijn om uberhaupt 7 punten te verspelen.
Dat is een pittiger programma. Zie Feyenoord nog eerder de derde plek alsnog verspelen dan tweede wordenquote:Op maandag 6 april 2015 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen PEC Zwolle (U) kan een lastige opgave zijn.
Feyenoord speelt tegen.. Willem II (U), GAE (T), Groningen (U), Vitesse (T), PEC Zwolle (U).
Alleen de laatste 3 zijn vervelendquote:Op maandag 6 april 2015 19:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is een pittiger programma. Zie Feyenoord nog eerder de derde plek alsnog verspelen dan tweede worden
Met alle respect maar voor Ajax is helemaal niets makkelijk.quote:Op maandag 6 april 2015 19:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hmm, het programma van Ajax is wel erg makkelijk, het zou een prestatie zijn om uberhaupt 7 punten te verspelen.
Rot op man. Als Ajax met de resterende vijf wedstrijden 7 punten minder haalt dan Feyenoord, moet er iets heel erg mis zijn gegaan.quote:Op maandag 6 april 2015 19:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Met alle respect maar voor Ajax is helemaal niets makkelijk.
Dat is een heel ander verhaal.quote:Op maandag 6 april 2015 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rot op man. Als Ajax met de resterende vijf wedstrijden 7 punten minder haalt dan Feyenoord, moet er iets heel erg mis zijn gegaan.
PSV verloor dit seizoen alleen van PEC, Heerenveen, Feyenoord en Ajax.quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:33 schreef Ajacied422 het volgende:
PEC heeft sinds de terugkeer in de Ere nog niet verloren in Eindhoven.
PEC maakt geen kans.quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
PSV verloor dit seizoen alleen van PEC, Heerenveen, Feyenoord en Ajax.
PEC en Heerenveen zijn de volgende twee tegenstanders.
Leuk die feitjes.
Kampioenswedstrijden zijn altijd kut ja. Willems staat overigens ook op scherpquote:Op vrijdag 10 april 2015 09:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PEC maakt geen kans.
Heerenveen wel. Mocht het de kampioenswedstrijd zijn, want kampioenswedstrijden worden zelden overtuigend afgesloten.
Het zou ook nog kunnen dat PSV vanavond wint en Ajax morgen verliest, dan is PSV al kampioen. Dat is niet echt een leuk scenario.quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar wordt PSV kampioen denken jullie?
Ik denk gewoon tegen Heerenveen maar sluit Excelsior - PSV niet uit
Nou, Ajax won met 3-1 van Twente en met 5-0 van Willem II.quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kampioenswedstrijden zijn altijd kut ja. Willems staat overigens ook op scherp
Ik zou het geen ondenkbaar scenario vinden.quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Het zou ook nog kunnen dat PSV vanavond wint en Ajax morgen verliest, dan is PSV al kampioen. Dat is niet echt een leuk scenario.
Gewoon 2 keer winst.quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar wordt PSV kampioen denken jullie?
Ik denk gewoon tegen Heerenveen maar sluit Excelsior - PSV niet uit
Heracles won van Feyenoord, dus alles kan. De bal is rond en kunstgras blijft kut.quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou het geen ondenkbaar scenario vinden.
Echter.quote:Op vrijdag 10 april 2015 09:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heracles won van Feyenoord, dus alles kan. De bal is rond en kunstgras blijft kut.
Ajax verliest nooit op kunstgrasquote:Op vrijdag 10 april 2015 09:39 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heracles won van Feyenoord, dus alles kan. De bal is rond en kunstgras blijft kut.
3-1.quote:
Kan hij niet eens die periscope in zijn reet duwen?quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Thijstradamus voorspelt via periscope 3-1.
Periscope is net als Meerkat een matige hype.quote:Op vrijdag 10 april 2015 18:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kan hij niet eens die periscope in zijn reet duwen?
Misschien maar beter ook.quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hahaha, maat had z'n clubcard mee ipv z'n SCC
Nu zit ik hier eenzaam zoals het de fokker betaamt
Wie zit er eigenlijk?quote:Op vrijdag 10 april 2015 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
tegenwoordig sla ik de vrijdagse vi standaard over
Geweldig seizoen ookquote:Op vrijdag 10 april 2015 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag speelt Jetro op 21 jarige leeftijd (!) zijn honderdste duel voor PSV.
En een van zijn laatste denk ik.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag speelt Jetro op 21 jarige leeftijd (!) zijn honderdste duel voor PSV.
Dat denk ik niet. PSV gaat er alles aan doen om zoveel mogelijk van dit team intact te houden.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En een van zijn laatste denk ik.
Jetro en Wijnaldum gaan wel weg, ik gok dat Willems nog een jaartje blijft.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. PSV gaat er alles aan doen om zoveel mogelijk van dit team intact te houden.
Nu spreek jij jezelf tegen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jetro en Wijnaldum gaan wel weg, ik gok dat Willems nog een jaartje blijft.
Jetro gaat weg, maar Willems blijft?quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
quote:
Ik zie hetquote:
Nee dan degraderen zequote:Op vrijdag 10 april 2015 20:14 schreef Dagoduck het volgende:
Als PSV wint en Ajax verliest is PSV dan al kampioen?
Sowieso moeten ze kunstgras verbiedenquote:Op vrijdag 10 april 2015 20:14 schreef Sked het volgende:
39 punten voor PEC op kunstgras
Competitievervalsing
Jaquote:Op vrijdag 10 april 2015 20:14 schreef Dagoduck het volgende:
net als in de bekerfinale vorig jaarquote:
Ah, stomme regels die veranderen altijdquote:
Niet waar. PSV hoeft alleen nog te winnen van SCH.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:14 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Hoho rustig aan he, er zijn nog 4 finales hierna
Heb gewoon liever dat Ajax wint.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:14 schreef Dagoduck het volgende:
Ja dan is t verschil 13 punten met 4 wedstrijden nog.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:14 schreef Dagoduck het volgende:
En 7 op echt gras. Dat kan idd geen toeval zijn.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:14 schreef Sked het volgende:
39 punten voor PEC op kunstgras
Competitievervalsing
Oja, ik zie het. Nog maar 4 speelronden na dit weekendquote:Op vrijdag 10 april 2015 20:15 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ja dan is t verschil 13 punten met 4 wedstrijden nog.
Nee, dan ben ik bij Beth Hart in HMH.quote:
Gelukkig is er ook nog play offs en meer dan alleen eredivisiequote:Op vrijdag 10 april 2015 20:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oja, ik zie het. Nog maar 4 speelronden na dit weekend
Dat zijn jouw woorden.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet waar. PSV hoeft alleen nog te winnen van SCH.
Ook fijnquote:Op vrijdag 10 april 2015 20:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, dan ben ik bij Beth Hart in HMH.
True, en nog genoeg andere sporten.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig is er ook nog play offs en meer dan alleen eredivisie
Morgen?quote:
Dan is PSV kampioenquote:
Slap excuus voor een topsporterquote:Op vrijdag 10 april 2015 20:18 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
120 minuten in de benen, grote vriend.
Altijd zo'n slap excuus. PSV had 10 keer een europese wedstrijd in de benen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:18 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
120 minuten in de benen, grote vriend.
De bal is rond.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:18 schreef Dagoduck het volgende:
Dit kan nog wel eens een hoge uitslag worden
Er zijn wel meer ploegen thuis beter dan uit. Maar dat ze enig voordeel hebben lijkt me wel ja.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:16 schreef remlof het volgende:
[..]
En 7 op echt gras. Dat kan idd geen toeval zijn.
Sjon Troost dan?quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Deze post slaat als een kuyt op Dirk.
39 om 7 punten is wel heel extreemquote:Op vrijdag 10 april 2015 20:21 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Er zijn wel meer ploegen thuis beter dan uit. Maar dat ze enig voordeel hebben lijkt me wel ja.
En ze hebben dit seizoen ook bij Cambuur, Excelsior, Dordrecht,ADO en Heracles kunstgras, dus daar had Zwolle ook punten kunnen pakken.
Die sparen altijd spelers in Europa.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Altijd zo'n slap excuus. PSV had 10 keer een europese wedstrijd in de benen.
Logisch als je je beseft waar hij zijn opleiding heeft genoten.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:21 schreef Intellectueel het volgende:
Zwakste schakel in het elftal blijft Lukoki. Heeft moeite om een bal over 4 meter goed te geven, en is compleet nutteloos wanneer hij een bal in de voeten krijgt, in plaats van in de diepte.
Becker > Lukokiquote:Op vrijdag 10 april 2015 20:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Logisch als je je beseft waar hij zijn opleiding heeft genoten.
Dat hij überhaupt ooit gescout spreekt boekdelen. Mist elk vaardigheid behalve snelheid.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
LukokikoekoekbijTimdeCler.gifquote:Op vrijdag 10 april 2015 20:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee joh, De Cler heeft nog bij AZ gespeeldquote:
Twente heeft maar haar hele scouting opgedoekt. Dat is de beste keuze die ze ooit hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:26 schreef Intellectueel het volgende:
Toch merkwaardig dat in een sector waar tientallen miljoenen euro's omgaan prutsers als Lukoki gescout kunnen worden.
Toen ik vorige week VI keek was dat ook hemeltergend slecht.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:27 schreef opperkleurder het volgende:
Ik ga VI kijken, dit wordt hemeltergend slecht.
Dus ze kopen nooit nieuwe spelers meer?quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twente heeft maar haar hele scouting opgedoekt. Dat is de beste keuze die ze ooit hebben gemaakt.
Logisch. Op Heerenveen na hebben weinig clubs verstand van scouting.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twente heeft maar haar hele scouting opgedoekt. Dat is de beste keuze die ze ooit hebben gemaakt.
Nee. Nu doen de TD en de technische staf het scoutingswerk.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dus ze kopen nooit nieuwe spelers meer?
Ze gaan gewoon weer googelen op 'geruchten Feyenoord'quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dus ze kopen nooit nieuwe spelers meer?
Heerenveen heeft ook een prima jeugd. Laten we dat niet vergeten.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:28 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Logisch. Op Heerenveen na hebben weinig clubs verstand van scouting.
Wat heb je ook aan een scoutingapparaat als je toch geen geld hebt om spelers te halen.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze gaan gewoon weer googelen op 'geruchten Feyenoord'
Ik las vandaag dat Feyenoord met Guidetti en Kuijt de favoriet is voor de titel.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:28 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze gaan gewoon weer googelen op 'geruchten Feyenoord'
Twente zal dus wel proberen Guidetti te halenquote:Op vrijdag 10 april 2015 20:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik las vandaag dat Feyenoord met Guidetti en Kuijt de favoriet is voor de titel.
Gericht en goed scouten. Spelers halen die nog niet bij een grote club voetballen en genoeg potentieel marktwaarde hebben.quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat heb je ook aan een scoutingapparaat als je toch geen geld hebt om spelers te halen.
quote:Op vrijdag 10 april 2015 20:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik las vandaag dat Feyenoord met Guidetti en Kuijt de favoriet is voor de titel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |