SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op zondag 5 april 2015 13:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Ik had het eerste half uur gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., successupporter![]()
Er is geen mod om de TT aan te passenquote:Op zondag 5 april 2015 13:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De post onder deze komt in de TT na is een ???
Jaquote:Op zondag 5 april 2015 13:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
OPP. Zal Jakovenko vandaag spelen?
PSV rolde Twente anders ook makkelijk op.quote:Op zondag 5 april 2015 13:28 schreef Rabieluh het volgende:
Feyenoord speelt weer het beste voetbal dit weekend.
"Ja maar Twente speelde met C teamquote:Op zondag 5 april 2015 13:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
PSV rolde Twente anders ook makkelijk op.
Ik weet eigenlijk niet waar die haat tegen Ajax bij Utrecht vandaan komt.quote:Op zondag 5 april 2015 13:28 schreef Trebo het volgende:
Hoe sneu is het ook dat de supporters van Utrecht dit zien als de wedstrijd van het jaar, terwijl het voor de Ajax supporters gewoon gezien wordt als pak em beet Dordrecht uit.
Aandoenlijk wel.
Voor veel kleinere clubs is een wedstrijd tegen Ajax, Feyenoord of Psv thuis de wedstrijd van het jaarquote:Op zondag 5 april 2015 13:28 schreef Trebo het volgende:
Hoe sneu is het ook dat de supporters van Utrecht dit zien als de wedstrijd van het jaar, terwijl het voor de Ajax supporters gewoon gezien wordt als pak em beet Dordrecht uit.
Aandoenlijk wel.
Toen Nederland van Spanje won was het niet meer relevant dat Spanje met een B team speelde. Nu dus ook niet.quote:
Uh nee. Waarom PSV eigenlijk? Voor welke club is PSV thuis nou echt geweldig?quote:Op zondag 5 april 2015 13:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor veel kleinere clubs is een wedstrijd tegen Ajax, Feyenoord of Psv thuis de wedstrijd van het jaar.
Ik wil verdomme Houtkoop een keer in de basis. Eduardo er naast vind ik wel redelijk opmerkelijk.quote:
Ja dat was zeker lekkerquote:Op zondag 5 april 2015 13:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
PSV rolde Twente anders ook makkelijk op.
Eduardo was beroerd tegen Ajax en viel toen geblesseerd uit.quote:Op zondag 5 april 2015 13:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wil verdomme Houtkoop een keer in de basis. Eduardo er naast vind ik wel redelijk opmerkelijk.
Dat is waar.quote:Op zondag 5 april 2015 13:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Eduardo was beroerd tegen Ajax en viel toen geblesseerd uit.
Jaa nou ja iedereen had al een hekel aan een club dusse dan hebben wij maar een hekel aan Ajax. Schattig wel.quote:Op zondag 5 april 2015 13:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet waar die haat tegen Ajax bij Utrecht vandaan komt.
Moest ook even denken of ik die wel in het rijtje zou noemen iddquote:Op zondag 5 april 2015 13:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Uh nee. Waarom PSV eigenlijk? Voor welke club is PSV thuis nou echt geweldig?
Rodaquote:Op zondag 5 april 2015 13:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moest ook even denken of ik die wel in het rijtje zou noemen idd
Ik zet PSV thuis in de categorie Dordrecht thuis. Bovenaan Twente gevolgd door Ajax en Feyenoord en daarna de streek wedstrijden en dan komen de wedstrijden tegen de concurrenten.quote:Op zondag 5 april 2015 13:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moest ook even denken of ik die wel in het rijtje zou noemen idd
Elke schop op een Utrecht been is het waard.quote:Op zondag 5 april 2015 13:36 schreef Monolith het volgende:
Het leek net of van Boekel applaudisseerde voor die overtreding.
quote:
huilquote:Op zondag 5 april 2015 13:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hier geen rood voor geven. Als het een ADO speler was zou het direct rood zijn.
Succes GGMM.quote:Op zondag 5 april 2015 09:28 schreef Paul het volgende:
Als Ajax wint vandaag neemt ik een maand lang een Ajax-avatar die GGMM mag maken
Wie niet?quote:Op zondag 5 april 2015 13:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb jij ook al een DM van jennafan gehad?
Ik had het als eerste naar GGMM gestuurd, dus ik denk van welquote:Op zondag 5 april 2015 13:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:
Wat is dat voor iets, zag die naam een paar keer voorbij komen.quote:Op zondag 5 april 2015 13:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Utrecht is het Ajax van Utrecht geworden.quote:Op zondag 5 april 2015 13:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Publiek van Utrecht is ook echt niet meer wat het geweest is. Die josti club overtrof vroeger alles en iedereen in de Galgenwaard. Nu hoor je ze amper nog.
Die kunnen ook dikke tieten hebben.quote:
Hij/zij wilt graag je msnquote:Op zondag 5 april 2015 13:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wat is dat voor iets, zag die naam een paar keer voorbij komen.
Uh.. neequote:Op zondag 5 april 2015 13:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, maar dat was de vraag niet.quote:
xDquote:Op zondag 5 april 2015 13:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax staat voor, GGMM komt online. Je verwacht het niet.
Zich zo vernederen dat hij de Tompsv van Utrecht wordt zal hij niet willen, dan maar een maand die UI lijkt me.quote:Op zondag 5 april 2015 13:43 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ho ho, Paultje kan ook een Tompsv18tje doen en zich gewoon niet aan de weddenschap houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
quote:Op zondag 5 april 2015 13:47 schreef AFCNiels het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op zondag 5 april 2015 13:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Competitievervalsing huuuuquote:Op zondag 5 april 2015 13:48 schreef Dos37 het volgende:
Ah AZ spaart zich ook voor de beker, we waren dus niet de enige
Alsof tompsv doorheeft wat voor positie hij heeft binnen de PSV kliek alhier. Je dicht hem teveel credits toe.quote:Op zondag 5 april 2015 13:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zich zo vernederen dat hij de Tompsv van Utrecht wordt zal hij niet willen, dan maar een maand die UI lijkt me.
En nog zit dat stadion niet vol. Begrijp jij het?quote:Op zondag 5 april 2015 13:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je merkt wel dat het voor Utrecht de grootste wedstrijd van het jaar is. Wat een beleving.
Zijn vooral Feyenoorders.quote:Op zondag 5 april 2015 13:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap niet dat er mensen zijn die Vermeer beter vinden dan Cillessen
Deze post las ik gisteren ook.quote:Op zondag 5 april 2015 13:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zijn vooral Feyenoorders.
Diezelfde Feyenoorders die zeiden dat Miyachi en Guidetti de wereldtop zouden gaan halen.
Niet te vergeten al die toptalenten uit de eigen jeugd daar.quote:Op zondag 5 april 2015 13:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Diezelfde Feyenoorders die zeiden dat Miyachi en Guidetti de wereldtop zouden gaan halen.
Slabbekoornquote:Op zondag 5 april 2015 13:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet te vergeten al die toptalenten uit de eigen jeugd daar.
Boetius en Vilhenaquote:Op zondag 5 april 2015 13:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet te vergeten al die toptalenten uit de eigen jeugd daar.
Klopt, Ado, Utrecht en PSV zijn heel zieilg wat dat betreft.quote:Op zondag 5 april 2015 13:56 schreef bombmannl het volgende:
Gewoon zielig, die clubjes die de wedstrijden tegen ajax als de belangrijksten van het jaar zien. Dan is "het hele seizoen weer goed".
Voor Ajax zijn is ergerquote:Op zondag 5 april 2015 13:56 schreef bombmannl het volgende:
Gewoon zielig, die clubjes die de wedstrijden tegen ajax als de belangrijksten van het jaar zien. Dan is "het hele seizoen weer goed".
Ado in dit rijtje noemenquote:Op zondag 5 april 2015 13:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, Ado, Utrecht en PSV zijn heel zieilg wat dat betreft.
Hoort er gewoon bij hoor. Kijk ze maar eens schuimbekken op midden-noord als Ajax langs komt.quote:
Utrecht heeft nu al een goed seizoen gedraaid, ze staan maar met 1-0 achter.quote:Op zondag 5 april 2015 13:56 schreef bombmannl het volgende:
Letschert heeft het hem lastig gemaaktquote:Op zondag 5 april 2015 14:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Frank vindt het vreemd dat Sigthorsson kut speelde
Ik hoop dat er eindelijk eens een club voor hem komt.quote:Op zondag 5 april 2015 14:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Frank vindt het vreemd dat Sigthorsson kut speelde
Heracles of zo.quote:Op zondag 5 april 2015 14:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop dat er eindelijk eens een club voor hem komt.
Die zijn er wel geweest maar Frank gaat er dan telkens voor liggenquote:Op zondag 5 april 2015 14:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik hoop dat er eindelijk eens een club voor hem komt.
quote:Op zondag 5 april 2015 14:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zijn er wel geweest maar Frank gaat er dan telkens voor liggen
Zal Frank zelf eigenlijk nog blijven.quote:Op zondag 5 april 2015 14:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zijn er wel geweest maar Frank gaat er dan telkens voor liggen
Hahaha wat, wie zeiden dat. Links willen we !quote:Op zondag 5 april 2015 13:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
VBL / Hoe ver komt Guidetti?quote:Op zondag 5 april 2015 14:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hahaha wat, wie zeiden dat. Links willen we !
Jaquote:Op zondag 5 april 2015 14:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zal Frank zelf eigenlijk nog blijven.
Ik ook niet voor volgende week zondag.quote:Op zondag 5 april 2015 14:05 schreef hafcfan het volgende:
Ik vrees niet voor volgende week zaterdag.
Gefeliciteerd, dit is de 200ste keer dat je een variant op deze post maakt dit jaarquote:Op zondag 5 april 2015 14:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax blijft maar ontsnappen. Het is wachten op de 0-2
dankjequote:Op zondag 5 april 2015 14:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, dit is de 200ste keer dat je een variant op deze post maakt dit jaar
Tegen wie moeten julie?quote:Op zondag 5 april 2015 14:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook niet voor volgende week zondag.
Hoe dan? Deze wedstrijd is maar 2 keer per seizoen.quote:Op zondag 5 april 2015 14:12 schreef Vermecelli het volgende:
Dit is nu al de vierde keer dit seizoen ofzo?
piep piepquote:Op zondag 5 april 2015 14:14 schreef GGMM het volgende:
Beetje compenseren omdat hij eerder rood had moeten geven.
En geel voor de overtreding van El Ghazi.
Het is natuurlijk vrij normaal om met een gestrekt been in te komen op iemand die op volle snelheid ligt.quote:Op zondag 5 april 2015 14:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij bent niet helemaal objectief geloof ik.
quote:Op zondag 5 april 2015 14:14 schreef OmniRocket het volgende:
vond geel Diemers ook terecht, wel fel inkomen, maar het blijft voetbal
Haha 1-1 en Roland is een beetje madquote:Op zondag 5 april 2015 14:15 schreef KingRoland het volgende:
WTF NEEE ROOOD AJAX KRIJGT WEER ALLE HULP NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom kijk je geen Utrecht?quote:Op zondag 5 april 2015 14:16 schreef Max23 het volgende:
Kut Vermeer, blunder van het jaar
Daar gaan veel punten weg voor de manager
Bedankt voor het melden Hansquote:Op zondag 5 april 2015 14:16 schreef Max23 het volgende:
Vermeer laat terugspeelbal van Van Beek onder zijn voet doorgaan 1-4
Hahaquote:Op zondag 5 april 2015 14:16 schreef Max23 het volgende:
quote:Op zondag 5 april 2015 14:16 schreef Max23 het volgende:
polletjequote:Op zondag 5 april 2015 14:16 schreef Max23 het volgende:
Beter dan Cillessen.quote:Op zondag 5 april 2015 14:16 schreef Max23 het volgende:
Kan gebeurenquote:Op zondag 5 april 2015 14:17 schreef GGMM het volgende:
Hahaha en mensen maar zeggen dat Vermeer de beste keeper van Nederland is.
Blunder van Vermeer, ok, maar wanneer leren voetballers eens om de bal bij een terugspeelbal NAAST het doel te plaatsen. Dan kan er nooit iets gebeuren.quote:Op zondag 5 april 2015 14:16 schreef Max23 het volgende:
Dat zijn Feyenoordersquote:Op zondag 5 april 2015 14:17 schreef GGMM het volgende:
Hahaha en mensen maar zeggen dat Vermeer de beste keeper van Nederland is.
quote:Op zondag 5 april 2015 14:21 schreef Brammess het volgende:
Eigenlijk moeten we een hele grote muur om Utrecht heen bouwen en daar een paar honderd mensen met ebola sturen
wowquote:Op zondag 5 april 2015 14:21 schreef Brammess het volgende:
Eigenlijk moeten we een hele grote muur om Utrecht heen bouwen en daar een paar honderd mensen met ebola sturen
Wat is deze. Pannenkoekquote:Op zondag 5 april 2015 14:21 schreef Brammess het volgende:
TR.quote:Op zondag 5 april 2015 14:21 schreef Brammess het volgende:
Hij dacht ook dat PSV niet in de top twee zou eindigen.quote:Op zondag 5 april 2015 14:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
In de winterstop riep je nog dat PSV die 4 punten voorsprong gaat weggeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |