Nee hoor, dit topic zal ik ook eens over Eriksen openen.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:36 schreef Ritmo het volgende:
Schattig altijd, hoe spelers van Feyenoord altijd standaard het nadeel van de twijfel krijgen.
Net als bij Clasie.
Dat bedoel ik ook. Zie de OP.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:37 schreef Ritmo het volgende:
Uberhaupt afvragen of het een talent is trouwens.![]()
![]()
Het IS een talent, je moet je afvragen of het een wereldspits wordt.
Alsof je slim moet zijn om een topvoetballer te worden?quote:Op maandag 12 maart 2012 21:39 schreef Jojoortje het volgende:
Ja, maar het lijkt me niet zo'n snugger jong en dat kan hem tegenhouden om een grote te worden.
C. Ronaldoquote:Op maandag 12 maart 2012 21:41 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Alsof je slim moet zijn om een topvoetballer te worden?
1 woord: Balotelli.
Dat denk ik ook. Als niemand hem regelmatig met beide benen op de grond krijgt is het zo'n type dat altijd een enorm talent blijft, maar nooit echt doorbreekt.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:39 schreef Jojoortje het volgende:
Ja, maar het lijkt me niet zo'n snugger jong en dat kan hem tegenhouden om een grote te worden.
Wat een onzin weer. Zlatan, Suarez, Balotelli zijn allemaal 3 keer gestoorder dan hem.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:48 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Als niemand hem regelmatig met beide benen op de grond krijgt is het zo'n type dat altijd een enorm talent blijft, maar nooit echt doorbreekt.
Wel slim van hem om bij een club als Feyenoord te spelen, ervaring op te doen bij toch een goede coach als Koeman en zo iig veel speelmnuten te maken. Hij lijkt oprecht van Feyenoord te houden.
Of hij moet eerst naar Real gaan en topscorer van Spanje worden, en dan voor 50 miljoen terug gekocht worden door City.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:53 schreef ajacied4lf het volgende:
Manchester City redt hij niet denk ik. Liverpool, Arsenal wel.
Goeie post.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 02:30 schreef Grifte het volgende:
Ik zie hem wel de wereldtop halen, met wat goede aanvoer erbij, scoort ie aan de lopende band, en zweept ie de ploeg en de fans er nog is bij op.
Bijna.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 02:30 schreef Grifte het volgende:
Ik zie hem wel de wereldtop halen, met wat goede aanvoer erbij, scoort ie aan de lopende band, en zweept ie de ploeg en de fans er nog is bij op.
Toen al groot inzicht.quote:Op maandag 12 maart 2012 21:43 schreef TakAFCA het volgende:
Is een hele goede voetballer, en zou zomaar de wereldtop kunnen bereiken.
Maar dan zou meneer net als elk ander groot talent wel geluk moeten hebben qua clubs en trainers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |