Laten we het hopen, want voor ons hoeft ie het niet te doenquote:Op zondag 5 april 2015 12:26 schreef Trollscience het volgende:
Vind je deze topics nou zelf echt grappig?
kon je de gordijnen niet dicht doen?quote:Op zondag 5 april 2015 12:37 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Ik ben een keer echt betrapt tijdens fappen, door de postbode. Zat vlakbij het raam en ze liep voorlangs maar moet het wel gezien hebben
Het was niet het raam aan de straatkant maar bij ons achter. De postbode loopt soms achterom om zo een stukje af te snijden en meteen bij de buren het naar binnen te gooien. Had ff geen rekening mee gehouden, ik schaamde me echt kapotquote:Op zondag 5 april 2015 12:38 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
kon je de gordijnen niet dicht doen?
mss kikt ie daar wel op?quote:Op zondag 5 april 2015 12:38 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
kon je de gordijnen niet dicht doen?
Wilde ze niet meedoen?quote:Op zondag 5 april 2015 12:41 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Het was niet het raam aan de straatkant maar bij ons achter. De postbode loopt soms achterom om zo een stukje af te snijden en meteen bij de buren het naar binnen te gooien. Had ff geen rekening mee gehouden, ik schaamde me echt kapot
haha loserquote:Op zondag 5 april 2015 12:41 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Het was niet het raam aan de straatkant maar bij ons achter. De postbode loopt soms achterom om zo een stukje af te snijden en meteen bij de buren het naar binnen te gooien. Had ff geen rekening mee gehouden, ik schaamde me echt kapot
quote:Op zondag 5 april 2015 12:26 schreef Trollscience het volgende:
Vind je deze topics nou zelf echt grappig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |