Wellicht denkt die man dat zij hem niet leuk vindt... Kip en ei-verhaalquote:
Ik moest eerst lachen maar toen las ik dat hij een misvormd gezicht heeft en hij waarschijnlijk hele goede reden heeft om geïsoleerd te levenquote:
Lees het laatste stuk ook eensquote:Op zondag 5 april 2015 12:10 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik moest eerst lachen maar toen las ik dat hij een misvormd gezicht heeft en hij waarschijnlijk hele goede reden heeft om geïsoleerd te leven
Ik denk dat zulke mensen zich drukker maken om hun misvormde gezicht dan de anderen dat doen...quote:Op zondag 5 april 2015 12:10 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ik moest eerst lachen maar toen las ik dat hij een misvormd gezicht heeft en hij waarschijnlijk hele goede reden heeft om geïsoleerd te leven
Iedereen vindt hem leuk.quote:Op zondag 5 april 2015 12:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wellicht denkt die man dat zij hem niet leuk vindt... Kip en ei-verhaal
Wel toepasselijk zo nu met Pasen
Aparte hosselmethode welquote:Op zondag 5 april 2015 12:11 schreef hoink581 het volgende:
Zit een halve tokkie gast schuin tegenover me echt kenservies te boeren alsof hij mijn aandacht probeert te trekken. En ik durf dus niet in zijn richting te kijken nu. Want dan heeft hij wat hij wil
quote:Op zondag 5 april 2015 12:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wellicht denkt die man dat zij hem niet leuk vindt... Kip en ei-verhaal
Wel toepasselijk zo nu met Pasen
Daarom heb je dus cola gekocht van de railcatering jij vuige smeerpijp! Was dat die 6,50 voor een wafel en cola waard?quote:Op zondag 5 april 2015 12:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Zit een lekkere snorremans schuin tegenover me, dus ik probeer hem te hosselen door schattige boertjes te laten...
Mijn halve liters waren opquote:Op zondag 5 april 2015 12:15 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daarom heb je dus cola gekocht van de railcatering jij vuige smeerpijp! Was dat die 6,50 voor een wafel en cola waard?
Leuk itempje voor Man Bijt Hond?quote:Op zondag 5 april 2015 12:11 schreef hoink581 het volgende:
Zit een halve tokkie gast schuin tegenover me echt kenservies te boeren alsof hij mijn aandacht probeert te trekken. En ik durf dus niet in zijn richting te kijken nu. Want dan heeft hij wat hij wil
Waarom kreunde je dan zo bij het eten?quote:Op zondag 5 april 2015 12:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Mijn halve liters waren open die wafel is smerig
Je vader zo beledigen tijdens het paasontbijtquote:Op zondag 5 april 2015 12:11 schreef hoink581 het volgende:
Zag je niet waar mijn andere hand zatquote:Op zondag 5 april 2015 12:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Waarom kreunde je dan zo bij het eten?
quote:Op zondag 5 april 2015 12:24 schreef TARDIS. het volgende:
Je vader zo beledigen tijdens het paasontbijt
blijf je haken als je een chickie vingert?quote:Op zondag 5 april 2015 12:26 schreef tetouaribo het volgende:
Volgens mij loop ik al een maand met een gebroken vinger rond
Dat lijkt me wel wat, heb helaas beide niet tot m'n beschikking. En jij dan Niels?quote:Op zondag 5 april 2015 12:26 schreef niels0 het volgende:
[..]
Fles wijn en een mooie meid erbij. Niets mis mee.
Ik was van de trap gevallenquote:Op zondag 5 april 2015 12:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
blijf je haken als je een chickie vingert?
Alleen wijn en bier helaas.quote:Op zondag 5 april 2015 12:30 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel wat, heb helaas beide niet tot m'n beschikking. En jij dan Niels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |